abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192159474
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:05 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze daar uitspoken dat ze het nog slechter doen dan China. Italie wtf
Of China heeft niet de waarheid verteld over dit virus.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:08:53 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192159479
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:07 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet zo dom bent als het stukje tekst dat je hebt geschreven...
Doe eens normaal tegen elkaar man.
pi_192159481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef theNull het volgende:

[..]

Toch zegt me iets, dat China knoeit met de cijfers.
Iedereen. Niet eens bewust of onbewust. Als je verrast wordt door de eerste (paar) doden, loop je al minimaal 2 weken achter de wagen aan.

En door de manier van opbouwen en paniek beheersen heeft de indamfase veel te lang geduurd, waardoor er geen mitigatefase is. We gaan eigenlijk direct door naar de fase acceptatie.
pi_192159482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Werkelijke cijfer ligt nog veel hoger. Allemaal doden in verpleeghuizen die ze niet meetellen. Aan de andere kant zijn er ook veel meer mensen geïnfecteerd dan gemeten.
Wil je svp dit even met bronvermelding en aantallen benoemen. Liefst ook even in percentages, als dat niet te ingewikkeld voor je is.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:09:09 #57
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_192159484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:05 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze daar uitspoken dat ze het nog slechter doen dan China. Italie wtf
Ervan uitgaan dat China volledig transparant is is gevaarlijk.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:09:37 #58
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192159494
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:59 schreef Salina het volgende:
@:Kyran, anderen, even een serieuze vraag:

Zouden jullie nu nog een ziekenhuis willen/durven bezoeken als je daar bijvoorbeeld een afspraak hebt staan binnenkort, die nog niet is afgezegd/gecanceld?

Ik heb over 4 dagen een afspraak hier in het Amphia (Breda), waar toch al veel patienten liggen en waar minstens 8 mensen al zijn overleden.

Ik wil eigenlijk wel dat die afspraak gewoon doorgaat (kaakchirurg), want mijn gebit is wel een soort tikkende tijdbom, sinds oktober eigenlijk al
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar wat zijn exact de risico's? Zijn er risico's?
zou gewoon gaan, maar iig een sjaal omdoen en met die sjaal alles aanraken van deuren, liftknoppen, trapleuningen enzo
pi_192159495
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef theNull het volgende:

[..]

Toch zegt me iets, dat China knoeit met de cijfers.
Ja of een andere definitie hanteert. In Duitsland is het aantal kinderen jonger dan 5 jaar dat longontsteking heeft, vele malen hoger dan in China het geval was...
pi_192159496
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:03 schreef polderturk het volgende:
In Italië zijn 3400 van de 41000 patiënten overleden.
Dat is een mortaliteit van 8%.
CFR ligt waarschijnlijk ergens rond de 0,5 - 1 %
ga maar uit van 340.000 tot 680.000 besmettingen (ook veel btw :o )
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:09:54 #61
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_192159499
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:08 schreef _I het volgende:

[..]

Iedereen. Niet eens bewust of onbewust. Als je verrast wordt door de eerste (paar) doden, loop je al minimaal 2 weken achter de wagen aan.

En door de manier van opbouwen en paniek beheersen heeft de indamfase veel te lang geduurd, waardoor er geen mitigatefase is. We gaan eigenlijk direct door naar de fase acceptatie.
Is dat het zelfde als de fase Italie?
pi_192159506
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Echt hé, kut zzp'ers kiezen er zelf voor om te zzp'en. Dan moet je ook de risico's dragen.
Deels eens. Ik ben zelf zzp'er, al bijna tien jaar. Ik heb bewust gekozen voor de risico's aangaande vraag en aanbod.

Met goede bedrijfsvoering, marketing en keihard werken heb ik mijn bedrijf succesvol gemaakt, ook in onzekere tijden. Heel gestaag gegroeid en mindere periodes konden financieel goed opgevangen worden.

Maar een zzp'er houdt geen rekening met zo'n onwerkelijke situatie als dit. Ik vind een wereldwijd platleggend virus niet echt iets om mee te nemen in je bedrijfsplan. Een groot deel van mijn inkomsten verdwijnt acuut omdat de vraag er niet meer is.

De laatste twee weken van maart kom ik met lopende facturen nog wel door, maar hoe lang gaat dit nog duren? Het thuiswerken of misschien straks niet eens meer de straat op kunnen.

Mensen in loondienst krijgen gewoon doorbetaald, dus ik vind dat niet te vergelijken.

De VVD, de "ondernemerspartij" die jarenlang aangemoedigd heeft om te ondernemen, te vernieuwen, zou natuurlijk ongeloofwaardig worden als er geen steun wordt geboden aan ondernemers.
pi_192159512
Kan iemand mij helpen?

Mijn vader zit in het buitenland en zou volgende week terugvliegen via Marokko, dat gaat niet. Heeft iemand een idee waar ik kan informeren over de gang van zaken.

BZ al gebeld maar die verwijzen door naar Marokko maar probleem is dat hij daar nu nog niet is...

Wat kan ik vanuit Nederland doen voor hem?
pi_192159522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:59 schreef Salina het volgende:
@:Kyran, anderen, even een serieuze vraag:

Zouden jullie nu nog een ziekenhuis willen/durven bezoeken als je daar bijvoorbeeld een afspraak hebt staan binnenkort, die nog niet is afgezegd/gecanceld?

Ik heb over 4 dagen een afspraak hier in het Amphia (Breda), waar toch al veel patienten liggen en waar minstens 8 mensen al zijn overleden.

Ik wil eigenlijk wel dat die afspraak gewoon doorgaat (kaakchirurg), want mijn gebit is wel een soort tikkende tijdbom, sinds oktober eigenlijk al
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Maar wat zijn exact de risico's? Zijn er risico's?
Risico's vallen reuze mee. IC wordt overal gescheiden van de rest van ZKH.
pi_192159526
In Belgie pleiten ze voor sluiten van de grenzen

https://www.hln.be/wetens(...)eler-maken~a0f253ae/
pi_192159528
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:10 schreef Brybry het volgende:
Kan iemand mij helpen?

Mijn vader zit in het buitenland en zou volgende week terugvliegen via Marokko, dat gaat niet. Heeft iemand een idee waar ik kan informeren over de gang van zaken.

BZ al gebeld maar die verwijzen door naar Marokko maar probleem is dat hij daar nu nog niet is...

Wat kan ik vanuit Nederland doen voor hem?
volgens mij gaan zondagmiddag de laatste vluchten... opschieten dus!
of over land via spanje...
pi_192159537
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:01 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Binnen 2 dagen voor de rechter _O_ lekker man, meteen aanpakken die schooier.
Dit ja, wat een mafklapper.
pi_192159546
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. _O_
Het is echt volkomen van de pot gerukt hoe de media in een kramp schieten van kritiek op de premier en het kabinet. Het is echt niet zo dat ze door het gepeupel dreigen te worden afgemaakt.

Er wordt een sfeertje van kritiekloze nationale trots gecreeerd die nog het meest doet denken aan de VS na 9/11, waardoor er juist door die kritiekloosheid heel veel mogelijk werd wat niet hoorde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_192159547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:11 schreef riazop het volgende:

duitsland gaf het ook al aan indien wij ons beleid niet aanpassen, alleen de grens met NL (misschien ook BE & LUX?) is nog open.
pi_192159550
Niet alleen Netflix, maar ook Youtube gaat enkel SD uitzenden om data te besparen en het netwerk te ontlasten
https://uk.reuters.com/ar(...)avirus-idUKKBN2170OL
pi_192159556
quote:

Ik dacht dat die al dicht was
pi_192159560
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:11 schreef Fukushima het volgende:

[..]

volgens mij gaan zondagmiddag de laatste vluchten... opschieten dus!
of over land via spanje...
Ja, beste zou zijn directe vlucht vanuit land waar hij nu is maar ook dat is onduidelijk...Nergens is duidelijke informatie te krijgen.
pi_192159562
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:12 schreef iBenny het volgende:
Niet alleen Netflix, maar ook Youtube gaat enkel SD uitzenden om data te besparen en het netwerk te ontlasten
https://uk.reuters.com/ar(...)avirus-idUKKBN2170OL
Lijkt mij een verstandige keuze.
pi_192159568
quote:

Ik snap ook niet waarom niet alle landsgrenzen gewoon gesloten worden (behalve voor noodzakelijk vervoer uiteraard).

Niemand gaat nu toch meer op reis.
pi_192159569
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:12 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, beste zou zijn directe vlucht vanuit land waar hij nu is maar ook dat is onduidelijk...Nergens is duidelijke informatie te krijgen.
In welk land is hij nu dan?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:14:46 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192159592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:13 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom niet alle landsgrenzen gewoon gesloten worden (behalve voor noodzakelijk vervoer uiteraard).

Nederlanders die in België wonen en Nederland werken, zitten ook bijvoorbeeld artsen tussen.
pi_192159603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Deels eens. Ik ben zelf zzp'er, al bijna tien jaar. Ik heb bewust gekozen voor de risico's aangaande vraag en aanbod.

Met goede bedrijfsvoering, marketing en keihard werken heb ik mijn bedrijf succesvol gemaakt, ook in onzekere tijden. Heel gestaag gegroeid en mindere periodes konden financieel goed opgevangen worden.

Maar een zzp'er houdt geen rekening met zo'n onwerkelijke situatie als dit. Ik vind een wereldwijd platleggend virus niet echt iets om mee te nemen in je bedrijfsplan. Een groot deel van mijn inkomsten verdwijnt acuut omdat de vraag er niet meer is.

De laatste twee weken van maart kom ik met lopende facturen nog wel door, maar hoe lang gaat dit nog duren? Het thuiswerken of misschien straks niet eens meer de straat op kunnen.

Mensen in loondienst krijgen gewoon doorbetaald, dus ik vind dat niet te vergelijken.

De VVD, de "ondernemerspartij" die jarenlang aangemoedigd heeft om te ondernemen, te vernieuwen, zou natuurlijk ongeloofwaardig worden als er geen steun wordt geboden aan ondernemers.
Ik kan me voorstellen dat dat vreselijk zuur is. Ik hoop oprecht dat de boel snel stabiliseert.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:15:35 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192159606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:13 schreef AToontje87 het volgende:
dan hoeft het toch ook niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: