abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 maart 2020 @ 08:47:39 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192157973
TS begint. Ik zit voorlopig op kantoor (overheid). Soort van coronacrisisteam. Ik verveel me niks en maak lange dagen. Langer dan normaal :').

Tijdens het forensen voel ik me wel een soort van frontsoldaat :D. Heel apart sfeertje op alle stations. Het lijkt elke dag een beetje drukker te zijn, maar mensen doen ook elke dag meer hun best om anderen te vermijden. Iedereen zoekt opzichtig een plek zo ver mogelijk van de rest. Geen gesprekken, een doodse maar gelaten stilte. Wie hoest of snottert, krijgt The Stare van zijn medereizigers.

Later misschien nog een stukje over het leven op kantoor, dat is een soort klimaatkas geworden. Nu een aansluitende trein halen :o.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192157989
Ik ook niet werk voor een zorgstichting. Ontwikkelaar van verpleeghuizen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192158008
Ik werk ook niet thuis. Ben verpleegkundige in een instelling voor revalidatie.
Het is 's ochtends, als ik naar mijn werk fiets, wel bijzonder. Erg rustig en stil buiten, lijkt wel apocalyptisch.
pi_192158059
Werk in de GZZ als zzp'er dus sta gewoon op de werkvloer. Inderdaad stil op straat. Heel stil. Binnen erg druk.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 08:57:41 #5
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192158100
Nog steeds paar dagen in loondienst en ook paar dagen thuis ondernemen.

Ik vind het wel lekker dat het rustig is. Alsof het elke dag een regenachtige zondag buiten is of zo.
pi_192158218
Mijn werkgever laat mij wel thuiswerken, ze komen smorgens mijn werk brengen en savonds weer ophalen, geen contact met de bezorg/haal dienst, dat hebben ze strikt gescheiden. en dat werkt erg goed. Het enige nadeel is dat mijn vrouw het niet zo prettig vind dat er de hele dag stapels pallets in de huiskamer staan die ze saavonds weer gesorteerd op komen halen. :7
pi_192158247
Wat doe jij voor werk banaanvragen?
pi_192158452
Ploegendienst. 06:00-14:30 en 14:30-23:00. Wij produceren kunststof verpakkingen voor o.a. supermarkten.
pi_192158529
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef Ringo het volgende:
TS begint. Ik zit voorlopig op kantoor (overheid). Soort van coronacrisisteam. I
Coronacrisisteam?

Wat doe je ongeveer voor werk, of waar? Je hoeft niet exact je werkgever en functie te benoemen, maar ben toch wel benieuwd eigenlijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192158617
Werk op een lab van een fabriek die melkpoeder/babyfood produceert en dat kan moeilijk vanuit thuis. Alhoewel ik wel eens tijdelijk een apparaat om lactose te kunnen bepalen naar huis heb meegenomen en er daar mee aan de slag ging :P
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:03:34 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192159388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:19 schreef Salina het volgende:
Coronacrisisteam?

Wat doe je ongeveer voor werk, of waar? Je hoeft niet exact je werkgever en functie te benoemen, maar ben toch wel benieuwd eigenlijk.
Het pakket steunmaatregelen voor werkgevers, daar zijn heel veel mensen binnen de overheid (in verschillende organisaties) heel hard voor aan het werk.
Wat normaal een half jaar (of langer :') ) duurt, moet nu in een week worden gebouwd.

Ik mag daaraan meewerken (communicatie).
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:04:22 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192159399
Iedereen zoekt in het ov sowieso al een plek zo ver mogelijk van elkaar vandaan :P
pi_192159510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Mijn werkgever laat mij wel thuiswerken, ze komen smorgens mijn werk brengen en savonds weer ophalen, geen contact met de bezorg/haal dienst, dat hebben ze strikt gescheiden. en dat werkt erg goed. Het enige nadeel is dat mijn vrouw het niet zo prettig vind dat er de hele dag stapels pallets in de huiskamer staan die ze saavonds weer gesorteerd op komen halen. :7
Ik moest lachen.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:12:46 #14
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192159559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Mijn werkgever laat mij wel thuiswerken, ze komen smorgens mijn werk brengen en savonds weer ophalen, geen contact met de bezorg/haal dienst, dat hebben ze strikt gescheiden. en dat werkt erg goed. Het enige nadeel is dat mijn vrouw het niet zo prettig vind dat er de hele dag stapels pallets in de huiskamer staan die ze saavonds weer gesorteerd op komen halen. :7
Folders vouwen?
Dit is gewoon raar :l
pi_192159611
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Mijn werkgever laat mij wel thuiswerken, ze komen smorgens mijn werk brengen en savonds weer ophalen, geen contact met de bezorg/haal dienst, dat hebben ze strikt gescheiden. en dat werkt erg goed. Het enige nadeel is dat mijn vrouw het niet zo prettig vind dat er de hele dag stapels pallets in de huiskamer staan die ze saavonds weer gesorteerd op komen halen. :7
_O-
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_192159615
Al mijn collega's in de productie die achter bewerkingsmachines staan. Dus zijn minstens 60% van de werknemers bij het bedrijf waar ik werk.
pi_192159705
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het pakket steunmaatregelen voor werkgevers, daar zijn heel veel mensen binnen de overheid (in verschillende organisaties) heel hard voor aan het werk.
Wat normaal een half jaar (of langer :') ) duurt, moet nu in een week worden gebouwd.

Ik mag daaraan meewerken (communicatie).
Thanks voor de reactie. Succes alvast!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192159728
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:12 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Folders vouwen?
Je weet toch wel wat pallets zijn? :')
pi_192159778
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:23 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat pallets zijn? :')
Nieuwe users die de fok inside grapjes nog niet kennen. _O-

Laat de famfare maar rondlopen. *O*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:29:43 #20
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192159819
Kan niet thuis werken.
Wel aangepaste diensten, zo min mogelijk contact. Handschoentjes voor cash geld, de ruimte van de balie goed gebruiken voor afstand.

Ik ben blij dat ik nog kan werken, maar de sfeer is apart. Aan de ene kant nogsteeds hartelijk, maar aan de andere kant afstandelijk.
Het is een rare situatie...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_192160751
Overbuurman in evenentenbranche werkt ook thuis.
Hele huis vol balonnen zag ik door het raam.
Schijnt een metershoge pop aan het maken te zijn voor iemand die 50 wordt.

PS: onbekend of hij met de mond, fietspomp of machine blaast
  vrijdag 20 maart 2020 @ 11:30:17 #22
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_192160769
Ik werk in de chemische industrie als procesoperator en kan dus ook niet thuiswerken.
Tics van je petten.
pi_192160870
Hier ook op kantoor.

E-commerce, beheer verkoop App's.

Kan ook thuis, maar afwisseling en contact collega's is ook fijn.
pi_192160888
Ik werk niet thuis. Zit in de machinebouw op kantoor. Kan wel wat dingen doen thuis maar ik moet vaak in de fabriek zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_192160936
Wekr op kantoor maar de helft is thuis
  vrijdag 20 maart 2020 @ 11:51:20 #26
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_192161158
Ik werk in een verzorgingstehuis voor ouderen (UK). Het is raar. Normaal houd ik niet van lopen naar mijn werk op een zondag, omdat er vrijwel geen verkeer is 's ochtends vroeg en het zo stil is. En nu is dat gewoon elke ochtend zo.

Op werk doen we precies dezelfde routine als altijd, maar je weet wat er speelt. Collega's praten er non stop over, collega's zijn nerveus en gestresst. Sommige oudjes zijn dementerend en hebben helemaal geen benul van wat er speelt. Terwijl andere oudjes het wel weten en er over willen praten en bezorgd zijn en verdrietig zijn omdat ze hun familie niet kunnen zien. Elk kuchje gaan de alarm bellen in je hoofd rinkelen. En je hoopt van harte dat het niet in ons tehuis komt. Onwerkelijk.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:00:49 #27
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_192161363
Yup,

werk bij een vrij groot e-commerce bedrijf voor hobbyspullen. Normaal gesproken doe ik websiteonderhoud, maar aangezien het aantal orders ongeveer 500% (mss wel meer, weet de cijfers ook net precies) gestegen zijn en er bizarre aantallen orders binnenkomen (soms wel 100 per uur) en alles altijd kapotbezuinigd is, (het systeem werkt nog met MS-DOS programma's en een levertijd van 4 dagen redden ze normaal al amper met veel boze klanten tot gevolg :P Arme klantenservice ) maar ingesprongen bij het magazijn en mijn vriend ook meegesleept die niet kan werken op zijn eigen baan, momenteel :P

Maak me wel zorgen, want die gangpaden zijn echt geen 1.5 meter breed en we staan inmiddels met een groot team, ook veel wisselende invalkrachten, die ik de hele tijd passeer . Vind het feitelijk best onverantwoord maar het voelt ook niet ok om thuis te gaan zitten terwijl iedereen zich de pleuris werkt omdat mensen ineens vanuit hun verveling ons magazijn plunderen en massaal aan de punnik gaan.

Hangt inderdaad een gek sfeertje :P Ook raar om ineens met mijn vriend samen te werken :P Hoewel dat laatste wel gezellig is.
pi_192161499
quote:
Wie werkt er eigenlijk NIET thuis?
Ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192161564
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Banaanvragen het volgende:
Mijn werkgever laat mij wel thuiswerken, ze komen smorgens mijn werk brengen en savonds weer ophalen, geen contact met de bezorg/haal dienst, dat hebben ze strikt gescheiden. en dat werkt erg goed. Het enige nadeel is dat mijn vrouw het niet zo prettig vind dat er de hele dag stapels pallets in de huiskamer staan die ze saavonds weer gesorteerd op komen halen. :7
_O_
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:23:12 #30
11682 Moonah
Jolie femme
pi_192161752
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik werk in een verzorgingstehuis voor ouderen (UK). Het is raar. Normaal houd ik niet van lopen naar mijn werk op een zondag, omdat er vrijwel geen verkeer is 's ochtends vroeg en het zo stil is. En nu is dat gewoon elke ochtend zo.

Op werk doen we precies dezelfde routine als altijd, maar je weet wat er speelt. Collega's praten er non stop over, collega's zijn nerveus en gestresst. Sommige oudjes zijn dementerend en hebben helemaal geen benul van wat er speelt. Terwijl andere oudjes het wel weten en er over willen praten en bezorgd zijn en verdrietig zijn omdat ze hun familie niet kunnen zien. Elk kuchje gaan de alarm bellen in je hoofd rinkelen. En je hoopt van harte dat het niet in ons tehuis komt. Onwerkelijk.
Succes en sterkte. ^O^
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:37:48 #31
409812 Visualthinker
Online since 1993
pi_192162007
Ik, in de glas en blik industrie (wat volgens de overheid een cruciaal beroep is), We gaan door tot het einde, Hoe er dat einde uitziet weten we niet... Er vallen al flinke gaten in het personeels bestand, mede omdat we niet alle regels kunnen naleven zoals het afstand houden..
pi_192162081
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik
Ik ook niet. Ik werk op een cruciale werkplek. Aan de ene kant wel ruk, omdat contacten minimaliseren zo lastig wordt. Maar wel fijn om bezig te blijven. Al zit de schrik er wel in als er mensen zich ziek melden.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:46:32 #33
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_192162168
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik werk in een verzorgingstehuis voor ouderen (UK). Het is raar. Normaal houd ik niet van lopen naar mijn werk op een zondag, omdat er vrijwel geen verkeer is 's ochtends vroeg en het zo stil is. En nu is dat gewoon elke ochtend zo.

Op werk doen we precies dezelfde routine als altijd, maar je weet wat er speelt. Collega's praten er non stop over, collega's zijn nerveus en gestresst. Sommige oudjes zijn dementerend en hebben helemaal geen benul van wat er speelt. Terwijl andere oudjes het wel weten en er over willen praten en bezorgd zijn en verdrietig zijn omdat ze hun familie niet kunnen zien. Elk kuchje gaan de alarm bellen in je hoofd rinkelen. En je hoopt van harte dat het niet in ons tehuis komt. Onwerkelijk.
Lijkt me verschrikkelijk om die mensen er zo onder te zien lijden.. Denk dat die emotionele belading voor jullie wel vaak wordt onderschat. Sterkte en succes!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:52:24 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192162268
Eigenlijk iedereen die geen suffe kantoorbaan heeft.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:57:35 #35
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_192162354
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:46 schreef iScream. het volgende:

[..]

Lijkt me verschrikkelijk om die mensen er zo onder te zien lijden.. Denk dat die emotionele belading voor jullie wel vaak wordt onderschat. Sterkte en succes!
Ja. ;( Woensdag nacht was er bv. iemand overleden (niets met corona te maken) en ze werd vroeg in de ochtend opgehaald. Wij doen altijd zo veel mogelijk werknemers bij de deur in een lijn opstellen als dat gebeurd. Soort van laatste ere haag. Maar om dan een van je oudjes naar buiten gebracht te zien worden met begrafenis personeel volledig aangekleed met mondkapjes, handschoenen, plastic gevallen om hun lichaam.......... :N :N :'( Geeft het toch een heel duister gevoel, mocht Corona bij ons losbarsten en het merendeel van het tehuis kans heeft op overlijden.... :N
pi_192162372
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het pakket steunmaatregelen voor werkgevers, daar zijn heel veel mensen binnen de overheid (in verschillende organisaties) heel hard voor aan het werk.
Wat normaal een half jaar (of langer :') ) duurt, moet nu in een week worden gebouwd.

Ik mag daaraan meewerken (communicatie).
Lijkt me voor ambtenaren inderdaad wel even schakelen nu ze echt aan het werk moeten
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:03:04 #37
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_192162474
Groot Amerikaans voedingsmiddelenbedrijf. Binnenkort zelfs overwerken omdat de magazijnen door het hamsteren leeg zijn geraakt.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:05:48 #38
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_192162532
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Groot Amerikaans voedingsmiddelenbedrijf. Binnenkort zelfs overwerken omdat de magazijnen door het hamsteren leeg zijn geraakt.
Dan heb je toch geen reet meer te doen??
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:07:06 #39
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_192162554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:05 schreef kibo het volgende:

[..]

Dan heb je toch geen reet meer te doen??
Jawel. Voedsel produceren om de voorraad weer op peil te brengen.

Niet iedereen heeft gehamstert. Er blijft altijd vraag. En A-merken mogen nooit ontbreken in het winkelschap omdat de consument dan een goedkoper B-merk neemt. En daar dan misschien bij blijft in de toekomst.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nieuwschierig op 20-03-2020 13:16:28 ]
Wie dit leest is gek
  Redactie Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 13:29:51 #40
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_192162968
Ik heb voorgesteld om thuis te werken, maar de baas vindt het niet zo'n goed idee als ik vanachter de computer met mijn racestuurtje een lijnbus ga besturen :')
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_192163086
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef herverwijderd het volgende:
Iedereen zoekt in het ov sowieso al een plek zo ver mogelijk van elkaar vandaan :P
Dat doe je normaal toch ook? Als er iemand ergens zit en er is genoeg ruimte dan ga je toch niet direct naast voor of achter iemand zitten?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:50:10 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192163398
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt me voor ambtenaren inderdaad wel even schakelen nu ze echt aan het werk moeten
Dat went snel hoor.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192163753
Ik niet. Gaat niet he, wij moeten daadwerkelijk fysieke dingen doen bij klanten op locatie.

Al hebben die helaas heel veel van hun omzet verloren door het sluiten vd horeca.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192163777
Ik niet. Wegenbouw gaat door.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_192164366
Ja jongens, hang er maar een paar duizend op in de woonkamer



En een sorteermachine en wat fust in de gang

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')