SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 20-03-2020 02:24:32 ]![]()
Lekker geslapen, Angie?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Heb ik niet neer gezetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
Doe dat domme plaatje met koffietijd eens weg joh![]()
Ja echt he. Irritant ding keer op keer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
Doe dat domme plaatje met koffietijd eens weg johEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jupquote:veel geslapen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja best hoor. Maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:21 schreef skysherrif het volgende:
met jouw toestemming haal ik hem weg plym![]()
je eigen post bewerkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik weet alleen openen, weet echt niet hoe ik iets moet plaatsen of weghalen?
met 'wijzigen'![]()
Dat klinkt moeilijk, een TR zetten is snellerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je eigen post bewerken
met 'wijzigen'![]()
Ok, in januari een x de boel verkloot in op. Dus ik doe dat niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je eigen post bewerken
met 'wijzigen'![]()
![]()
Luie donders.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat klinkt moeilijk, een TR zetten is sneller![]()
Haha, ja nouja een TR zetten als je hem aangepast wil hebben is dan ook niet helemaal een gek idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, in januari een x de boel verkloot in op. Dus ik doe dat niet meer![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1098 / 6695
2. PlymouthFury / 826 / 5100
3. devzero / 608 / 2550
4. FreshFruit / 500 / 4047
5. skysherrif / 467 / 4264
6. Dr.Mikey / 462 / 3105
7. dud0r / 445 / 3302
8. aKboR / 433 / 2605
9. engine / 396 / 2395
10. Nizno / 368 / 4343
11. Jippie68 / 357 / 3394
12. mario390 / 279 / 2584
13. Mrsloveable / 231 / 1939
14. madam-april / 212 / 2852
15. Mickytjuh / 164 / 1778
16. 88-4 / 161 / 1534
17. PoezeligDing / 138 / 1124
18. Filosoofert / 104 / 898
19. SoS87 / 96 / 393
20. Pumpalov / 84 / 654SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is heel simpel. Ik doe het volgende OP wel even voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik weet alleen openen, weet echt niet hoe ik iets moet plaatsen of weghalen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh godquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:30 schreef engine het volgende:
[..]
Is heel simpel. Ik doe het volgende OP wel even voor.![]()
quote:
Oh, dus hij kan TRs wel zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:29 schreef skysherrif het volgende:
Haags als hij een TR ziet in DTS
[ afbeelding ]![]()
Ben er gewoon niet handig in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, ja nouja een TR zetten als je hem aangepast wil hebben is dan ook niet helemaal een gek idee.![]()
Nee, weet ik. Maar in de eerste dag dat ik mee deed had ik hem verknald en hoop commentaar gelijk hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Het is niet dat fok plat gaat van een foutje in de OP![]()
De hele tijd doorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Het liefst 2 minuten na dat hij gepost heeftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo wat had ik veel notes in een keer bijgekregen na dat rellen zie ik nuUw ADH vitamine Worst
Tucker is de laatste tijd echt een beetje mijn respect aan het winnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Het liefst 2 minuten na dat hij gepost heeft
https://twitter.com/Acyn/status/1240806440379371521![]()
Commentaar krijg je altijd wel, ook als je het goed doetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar in de eerste dag dat ik mee deed had ik hem verknald en hoop commentaar gelijk haha![]()
Vraag ik aan een Duitser hoe het kan dat zij minder Corona doden hebben dan wij.
"Het lijkt erop dat wiet niet alles geneest'
Ze hebben wel humor.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Welk rellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zo wat had ik veel notes in een keer bijgekregen na dat rellen zie ik nu
Waarom zit ik niet in die app-groep?
Die is wel gevat ja. Lolquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Vraag ik aan een Duitser hoe het kan dat zij minder Corona doden hebben dan wij.
"Het lijkt erop dat wiet niet alles geneest'
Ze hebben wel humor.![]()
Was ook niet erg netjes wat die Burr had gedaan, dat kun je niet echt verdedigen, zelfs niet van een republikein.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tucker is de laatste tijd echt een beetje mijn respect aan het winnen
https://twitter.com/Acyn/status/1240806440379371521![]()
Ik geloof dat het hier een tijdje geleden best heftig aan toe ging. Niets nieuws dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welk rellen?
Waarom zit ik niet in die app-groep?![]()
Maar hij is volgens mij ook de eerste journalist die over hem verslag doet, verwacht je niet van iemand anders van Fox News.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Was ook niet erg netjes wat die Burr had gedaan, dat kun je niet echt verdedigen, zelfs niet van een republikein.
En idd, er was er nog 1van de republikeinen lees ik net. Verkocht haar aandelen vlak na een briefing op het witte huis over corona.
Die horen in de rechtbank.![]()
Een ruzie en toen gingen we allemaal popcorngifs plaatsen, die werden verwijderd, gingen we door met popcorngifs plaatsenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welk rellen?
Waarom zit ik niet in die app-groep?![]()
En ik zit niet in een appgroepUw ADH vitamine Worst
Daar hou ik wel van.quote:
Moet maar snel mijn Duits bijspijkeren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat voor de één heftig is, is voor de ander het omkijken niet waard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hier een tijdje geleden best heftig aan toe ging. Niets nieuws dus.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme gast, wanneer ga je mijn humor nu eens begrijpen. Je bent één van de minst achterlijken hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ruzie en toen gingen we allemaal popcorngifs plaatsen, die werden verwijderd, gingen we door met popcorngifs plaatsen![]()
En ik zit niet in een appgroep
California gaat op lockdown zo te zien, eerste staat waar mensen ook echt op lockdown moeten in amerika?twitter:johnmyers twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 02:37:19BREAKING: "We direct a statewide order for people to stay at home. That directive goes into force this evening," says @GavinNewsom reageer retweet
![]()
Waarschijnlijk nooitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme gast, wanneer ga je mijn humor nu eens begrijpen. Je bent één van de minst achterlijken hier.
Uw ADH vitamine Worst
Set me free woohooooquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zitten wij ook al in principe, vind alleen dat ze moeten proberen te handhaven op groepjes hier, in parken en zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
California gaat op lockdown zo te zien, eerste staat waar mensen ook echt op lockdown moeten in amerika?twitter:johnmyers twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 02:37:19BREAKING: "We direct a statewide order for people to stay at home. That directive goes into force this evening," says @:GavinNewsom reageer retweet
![]()
fok heftig. Dat is heftig doen omdat het kan/omdat je je verveelt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat voor de één heftig is, is voor de ander het omkijken niet waard.![]()
Het kan ook een stoornis zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
fok heftig. Dat is heftig doen omdat het kan/omdat je je verveelt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ow, las het 'fok heftig' even niet.
Maar mijn comment blijft hetzelfde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je gaat toch weer blijven voor de DT hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zitten wij ook al in principe, vind alleen dat ze moeten proberen te handhaven op groepjes hier, in parken en zo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:45 schreef skysherrif het volgende:
California gaat op lockdown zo te zien, eerste staat waar mensen ook echt op lockdown moeten in amerika?twitter:johnmyers twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 02:37:19BREAKING: "We direct a statewide order for people to stay at home. That directive goes into force this evening," says @:GavinNewsom reageer retweet
quote:Newsom says it's not a law enforcement mandate. "We will have social pressure that will encourage people to do the right thing," he says.![]()
Zitten daar zulke idioten?quote:
Wat voor de een een tijdsverdrijf is, is voor de ander een stoornis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ow, las het 'fok heftig' even niet.
Maar mijn comment blijft hetzelfde.![]()
Prettig gestoorden hierquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor de een een tijdsverdrijf is, is voor de ander een stoornis.![]()
![]()
Gaat volgens mij prima samen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat voor de een een tijdsverdrijf is, is voor de ander een stoornis.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
waar? oh, zag het plaatje niet. Ach, no pain no gainquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
ga eens weg daar dev maat vriend![]()
![]()
Jesus, Florida! Wel erg veel daar!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
ga eens weg daar dev maat vriend![]()
Ik zag het plaatje nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of zit je net in dat veilige gedeelte van FloridaTsja ziet er niet goed uit
![]()
Ket vres at de wie kent.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij zit je nergens 'veilig'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zo veel mogelijk binnen blijven nogquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij zit je nergens 'veilig'.![]()
'weiterbildung zum staatlich geprüften techniker, fachrichtung maschinentechnik'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat je als veilig ziet, is opa locka daar. Durven ze niet te komen en te meten volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of zit je net in dat veilige gedeelte van Florida![]()
![]()
wat is datquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat je als veilig ziet, is opa locka daar. Durven ze niet te komen en te meten volgens mij![]()
Opa Locka. lolOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
https://www.tampabay.com/(...)-numbers-in-florida/quote:Op vrijdag 20 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
ga eens weg daar dev maat vriend
zo te lezen weten ze dus niet echt waarom het zo hoog is in florida![]()
Gevaarlijkste buurt van Florida, en deze lul is er dwars doorheen gereden. Schieten elkaar neer om een fiets daar.quote:![]()
Vluchten kan niet meer ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja dat artikel had ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.tampabay.com/(...)-numbers-in-florida/
zo te lezen weten ze dus niet echt waarom het zo hoog is in florida
Jij zit niet echt in de stad toch of wel?![]()
Haha lekker bezig, in welke stad is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gevaarlijkste buurt van Florida, en deze lul is er dwars doorheen gereden. Schieten elkaar neer om een fiets daar.![]()
maar goed dat je er in 3 minuten doorheen bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gevaarlijkste buurt van Florida, en deze lul is er dwars doorheen gereden. Schieten elkaar neer om een fiets daar.![]()
![]()
Miami-dade countyquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha lekker bezig, in welke stad is dat?![]()
Oja Dade County ken ik wel van verkiezingsavondenquote:
Worden ze helemaal gek als de stemmen daarvan binnen komen.![]()
Er zijn wel meer buurten in Miami waar je liever niet wilt komen, maar ik hou niet bij welke het "ergste" zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt wel zo een beetje he dev?![]()
![]()
probeer je iedereen in slaap te laten vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:12 schreef skysherrif het volgende:
Er is wel een leuk nummertje over ee nstad in Florida![]()
![]()
Gekke plek daar, als je Florida man met datum gaat googlen krijg je de gekste nieuwsberichtenUw ADH vitamine Worst
Maar hoorde het later pas, en op het nws daar was op die dag een of twee personen neergeknald om een fiets.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja Dade County ken ik wel van verkiezingsavonden
Worden ze helemaal gek als de stemmen daarvan binnen komen.![]()
Dat zou ook wat saaiig zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
probeer je iedereen in slaap te laten vallen![]()
"florida man" is wel een beetje synoniem met idiootquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gekke plek daar, als je Florida man met datum gaat googlen krijg je de gekste nieuwsberichten![]()
Maar mooie plek daar zonder meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
"florida man" is wel een beetje synoniem met idioot![]()
60 Times Florida Man Did Something So Crazy We Had To Read The Headings Twicequote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Maar mooie plek daar zonder meer.
Ook een mooie introductiequote:Florida is undoubtedly the most curious, wackiest and unusual state in the US, inhabited by the weirdest people ever. And no wonder, as the local Floridians have to deal with alligators, venomous snakes, seasonless climate, mosquitos and such high humidity that leaves you all wet in a second on a hot one, every day![]()
Ja mooi, deal met slangen alligators muggen en vreemd volk ook nog zoals ik het lees. Maar prachtig stukje USA.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
60 Times Florida Man Did Something So Crazy We Had To Read The Headings Twice
Ook een mooie introductie
[..]![]()
Doe maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik over 9 minuten een TR zetten voor je?![]()
@engine wake upOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Prima straf, ik had ze eerst een uur aan hun pik opgehangen en dan touw om hun nek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van een dergelijke straf?![]()
Ik heb net een was opgehangen, was al erg genoeg.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een gruwelijke straf voor een gruwelijke daad. Het is een beetje een reflectie van de waarde van mensenlevens in India. Persoonlijk ben ik tegen de doodstraf. In dit geval was levenslang zonder vervroegd vrijlating beter op zijn plaats zijn. Een afschrikkend effect heeft een straf als dit toch niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van een dergelijke straf?![]()
Ik vind dit soort dingen altijd lastig, ergens weet ik dat doodstraf moreel niet te rechtvaardigen is, maar bij dit soort dingen merk ik dat ik emotie niet zo goed kan loskoppelen van ratio.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een gruwelijke straf voor een gruwelijke daad. Het is een beetje een reflectie van de waarde van mensenlevens in India. Persoonlijk ben ik tegen de doodstraf. In dit geval was levenslang zonder vervroegd vrijlating beter op zijn plaats zijn. Een afschrikkend effect heeft een straf als dit toch niet.![]()
Een mensenleven is daar ook niks waard voor hun.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Een gruwelijke straf voor een gruwelijke daad. Het is een beetje een reflectie van de waarde van mensenlevens in India. Persoonlijk ben ik tegen de doodstraf. In dit geval was levenslang zonder vervroegd vrijlating beter op zijn plaats zijn. Een afschrikkend effect heeft een straf als dit toch niet.![]()
Geldt dat alleen daar?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Een mensenleven is daar ook niks waard voor hun.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Eet smakelijkquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker hè, weer thuis op je bank een jointje roken?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
TEstEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh God.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
TEst nogmaalsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
IkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ha ha.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nogmalls ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ha ha haOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou danEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Nog nietEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zo.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Netjes hoor Mister Zero, zonder abo.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Nah ...quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mario, hoe vraag je aan iemand in het Duits of 'ie een tijdje zijn bek kan houden?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Is dat genoeg om iemand compleet over de rooie te krijgen?quote:
lekker drukJa al tijdje niet meer gebeurdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:54 schreef PlymouthFury het volgende:
Lekker dev, werd ook weer eens tijdDank jequote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Netjes hoor Mister Zero, zonder abo.![]()
![]()
Ja poez, ga je redden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 03:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat genoeg om iemand compleet over de rooie te krijgen?![]()
Te laat, compleet gestoord.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
5 senators altwitter:TwinklingTania twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 03:28:04According to stock sales disclosures by Senators after a closed door briefing on January 24 about the Coronavirus threat, the following senators sold stocks:
Senator Richard Burr
Senator Kelly Loefner
Senator Dianne Feinstein,
Senator Ron Johnson
Senator Jim Inhofe reageer retweet
Best groot.
@devzero enig idee wat er met een senator gebeurd in Amerika als die wordt afgezet, hoe wordt die vervangen? Aangezien deze direct worden gekozen![]()
Nah, dat gaat 'ie alleen maar leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn ze al weg? Of arshlog doet het ook wel leuk hahaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Slaap lekker vriend van de man van ..
slaaplekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Mensjes ik ga maffen. Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
Hangt van de staat waar die vandaan komt af, maar meestal kiest de governor een vervanger en kan er een speciale verkiezing komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:04 schreef skysherrif het volgende:
@devzero enig idee wat er met een senator gebeurd in Amerika als die wordt afgezet, hoe wordt die vervangen? Aangezien deze direct worden gekozen![]()
En ik dacht dat zij nog wel een beetje normaal was, maar toch een graaister.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:05 schreef skysherrif het volgende:
Niet alleen republikeinen dus, Feinstein is van Cali![]()
echte rum?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hmmm ja ik zit even te lezen, deze 5 hebben stocks verkocht in die tijd, maar de laatste 3 verkochten voor veel minder en in partijen die niet echt verdacht zijn om te verkopen na deze info.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik dacht dat zij nog wel een beetje normaal was, maar toch een graaister.
En idd, gouverneur kiest hem of wordt het zelf en als het een special election is is dat meestal omdat er sowieso een gewone election aan lijkt te komen.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
zou je het verschil merken met mario of het echte is of niet?
Hij kan slecht tegen drank.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weet ik veel wat ze allemaal in bonbons pleuren.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ook puntenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daft puntEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
this got to metwitter:chick_in_kiev twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 04:25:41untense your jaw and shoulders right now reageer retweet
![]()
![]()
saai nummer, maar lijkt me lekker mee blèren als je dronken bent
fuck allllllll those ..... perfecttttt people![]()
Dat Apetina moeten ze ook verbieden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kwam je hierop door de twitternaam?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:35 schreef devzero het volgende:
saai nummer, maar lijkt me lekker mee blèren als je dronken bent
fuck allllllll those ..... perfecttttt people
Even luisteren.![]()
Nee, was op zoek naar die "when the day is" halve zin van marioquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kwam je hierop door de twitternaam?
Even luisteren.![]()
![]()
Niets mis met nummers om bij in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, was op zoek naar die "when the day is" halve zin van mario
Beetje Cash achtige stem. Wel lekker.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets mis met nummers om bij in slaap te vallen.
Beetje Cash achtige stem. Wel lekker.Dat moet wel van een DTSer zijnquote:To sleep or not to sleep
To creep or not to creep
And some can't remember, what others recall
Fuck all those perfect people!![]()
Is hij er helemaal mee gestopt deze maand?quote:Zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:48 schreef skysherrif het volgende:
@:devzero
[ afbeelding ]
zou dit een record kunnen zijn van meeste posts in een maand op dts ooit![]()
heel soms komt hij nog wel eens postenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Is hij er helemaal mee gestopt deze maand?
[..]
Zou best wel eens kunnen.![]()
Goedenmorgen leute.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar niet meer bezig om punten te halen. Het werd hem ook een beetje teveel met opblijven en werk missenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heel soms komt hij nog wel eens posten![]()
En voor wat uiteindelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet meer bezig om punten te halen. Het werd hem ook een beetje teveel met opblijven en werk missen
slimme keuze![]()
Morguhquote:
Na ronde 4 begon de eeuwig roem toch wel af te nemen en tegenwoordig is de winnaar van de 1ste ronde totaal onbekend bij de meeste nieuwe spelersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En voor wat uiteindelijk
slimme keuze![]()
Lichtelijk teleurgesteld dat toen ik ging kijken jij niet ronde 4 wonquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Na ronde 4 begon de eeuwig roem toch wel af te nemen en tegenwoordig is de winnaar van de 1ste ronde totaal onbekend bij de meeste nieuwe spelers![]()
Ik klikte net op het fokprofiel en van haags en wist niet dat daar zoveel informatie op stond.
Zo eens vragen of hij echt Rudolph heet.![]()
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik klikte net op het fokprofiel en van haags en wist niet dat daar zoveel informatie op stond.
Zo eens vragen of hij echt Rudolph heet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt wel.. Net zoals bij 2.zonen heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:58 schreef skysherrif het volgende:
Zo eens vragen of hij echt Rudolph heet.![]()
ZO!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Uit met de pret.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga maar weer terug je nest in.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan niet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat ben jij vroeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben laat.quote:
Moet godverdomme de wekker ook nog zetten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
be your underwear.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je gang!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Give it a try.quote:
Geen nieuwe deuren vandaag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan trap je wat anders in.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
twitter:Spilling_The_T twitterde op woensdag 18-03-2020 om 22:21:56While humans carry out social distancing, a group of 14 elephants broke into a village in Yunan province, looking for corn and other food. They ended up drinking 30kg of corn wine and got so drunk that they fell asleep in a nearby tea garden. 😂 https://t.co/ykTCCLLCJu reageer retweet
![]()
Dat zal een leuk feestje zijn geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als we 2 keer hetzelfde gifje plaatsen moet het wel heel saai zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
het draaid zich nu 2 uren, 10 spelers zijn nogquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Als we 2 keer hetzelfde gifje plaatsen moet het wel heel saai zijn.![]()
Ik zit te twijfelen om nog even te slapen..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Scrup om half 6 sochtends in DTS
Dat is lang geleden![]()
Waarom zou je het NIET doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om nog even te slapen..![]()
Kennen jullie mensen die corona hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel met de klachten maar mensen van mijn leeftijd worden niet zo snel getest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kennen jullie mensen die corona hebben?![]()
Vast wel, alleen is het nog niet bekend dat ze het hebben en misschien wordt dat ook niet bekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:28 schreef FreshFruit het volgende:
Kennen jullie mensen die corona hebben?
Het is niet zo dat alleen mensen die doodziek zijn of doodgaan het hebben.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ken jij iemand die het heeft?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
2 nu,de zus van Soul heeft het. En een vriend van Soul heeft het ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar die moeten er dan niet best aan toe zijn willen ze getest zijn ...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 nu,de zus van Soul heeft het. En een vriend van Soul heeft het ook.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heftig manquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 nu,de zus van Soul heeft het. En een vriend van Soul heeft het ook.![]()
Zie het positief: als de klachten mild zijn en ze zijn er vanaf kan Soul rustig die vriend en zus zien zonder besmet te rakenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 nu,de zus van Soul heeft het. En een vriend van Soul heeft het ook.
Dus hoop voor jou/haar rdat het goed met ze gaat![]()
![]()
Ik merk wel dat Soul zich ernstig zorgen/boos maakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie het positief: als de klachten mild zijn en ze zijn er vanaf kan Soul rustig die vriend en zus zien zonder besmet te raken
Dus hoop voor jou/haar rdat het goed met ze gaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waar maakt ze zich boos over?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik merk wel dat Soul zich ernstig zorgen/boos maakt.![]()
Het gemak hoe mensen er over denken,en zich niet aan de maatregelen houden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom zou een echte lockdown misschien maar beter zijn, effectief hebben we toch al een lockdown met alles dat dicht is. Er is niet echt reden om op straat te zijn nu. Het is een beetje naief om te denken dat mensen dit uit zichzelf doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gemak hoe mensen er over denken,en zich niet aan de maatregelen houden.![]()
Heer aKboR
Genoeg redenen om buiten te zijn hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 05:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom zou een echte lockdown misschien maar beter zijn, effectief hebben we toch al een lockdown met alles dat dicht is. Er is niet echt reden om op straat te zijn nu. Het is een beetje naief om te denken dat mensen dit uit zichzelf doen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: