Dat gaat vrij lastig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon doen. Laat je leven niet beheersen door een virusje zou ik zeggen☺😉
Helemaal goed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt om de hoek wordt ook aangegeven: geen groepsuitje, liefst 1 persoon naar binnen.
Doe je helemaal jezelf aan. Er zit een knop op je tv en je beslist zelf naar dit forum te gaan. Je maakt jezelf onnodig gek.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:38 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontkom je er niet aan om eraan te denken. Of je treft het wéér in het nieuws of op de radio. Of iemand bericht je erover via Whatsapp of telefonisch. Of een collega via Skype spreekt erover.
Ik vind thuiszitten niet eens zo erg. Dat is goed om risico op besmetting te verlagen. Alleen thuisisolatie met vooral Coronanieuws dat het ernstiger wordt en dat we de controle kwijt zijn, werkt niet rustgevend.
Stiekem verslaafd geraakt aan het volgen van dit topic. Gaat erg snel. Even niet opletten en je loopt paar topics achter. Maar teruglezen heeft geen zin, gewoon direct weer aanhaken!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:36 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jep. Dit topic volgen kan ik trouwens ook maar moeilijk laten. Wil al de hele avond eigenlijk mijn was opvouwen etc..
Slapen doe ik gelukkig altijd goed maar zodra ik smorgens mijn ogen open doe begint de stress die aanhoud tot ik s'avonds weer in slaap valquote:
Hardlopen is mijn uitlaatklep. Al zeker 10 jaar. Ik ga nu expres naar gebieden waar weinig volk komt en als ik mensen tegenkom ga ik er met een ruime boog omheen. Daar zou toch geen enkel gevaar in moeten zitten. Laten we elkaar inderdaad niet onnodig gek maken.,quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is het eigenlijk asociaal om ‘s avonds een rondje te gaan hardlopen in de buurt?
Chloroquine en een paar andere medicijnen worden wel gebruikt. Volgens mij waren er nog twee, maar kan de namen echt niet herinneren. Misschien dat arts-assistent ze weet te noemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:34 schreef riazop het volgende:
[..]
In Nederland mogen artsen dat niet gebruiken. In de VS, Korea of Duitsland wél
protocollen he
Dat verrookte huis overleven ze wel hoor. Is talloze generaties gelukt. Is uiteraard verre van ideaal. Maar iig beter dan op straat bevallen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Omdat ruimte technisch nogal lastig is. Mn vaders hele huis is verrookt, weinig ruimte. Hier geen extra slaapkamer, mn andere zus woont in een studio. Daarnaast is de baby erg klein en zijn er zorgen. Nét niet erg genoeg (tot nu toe) voor echt medische indicatie maar geen fijn idee als het niet in het ziekenhuis zou zijn.
Al eens op een angstoornis getest? Geen normaal gedrag mijn inziens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat gaat vrij lastig.
Maar ik probeer veel dingen wel zo normaal mogelijk te blijven doen.
Lekker gaan lopen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is het eigenlijk asociaal om ‘s avonds een rondje te gaan hardlopen in de buurt?
Dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:38 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontkom je er niet aan om eraan te denken. Of je treft het wéér in het nieuws of op de radio. Of iemand bericht je erover via Whatsapp of telefonisch. Of een collega via Skype spreekt erover.
Ik vind thuiszitten niet eens zo erg. Dat is goed om risico op besmetting te verlagen. Alleen thuisisolatie met vooral Coronanieuws dat het ernstiger wordt en dat we de controle kwijt zijn, werkt niet rustgevend.
Misschien iets van een dagbesteding zoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef Markesh het volgende:
[..]
Slapen doe ik gelukkig altijd goed maar zodra ik smorgens mijn ogen open doe begint de stress die aanhoud tot ik s'avonds weer in slaap val
Ja, zal idd wel moeten. Maar gooit een hoop roet in t eten. Hoewel ze daarna toch bij iemand moet zitten want ze heeft toch geen huis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat verrookte huis overleven ze wel hoor. Is talloze generaties gelukt. Is uiteraard verre van ideaal. Maar iig beter dan op straat bevallen.
nivaquinequote:Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Chloroquine en een paar andere medicijnen worden wel gebruikt. Volgens mij waren er nog twee, maar kan de namen echt niet herinneren. Misschien dat arts-assistent ze weet te noemen.
Ik merk dat dat maar in sommige gevallen helpt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie iemand om er over te praten?
Chloroquine wordt op dit moment gewoon gebruikt in Nederland, voor coronapatiënten. Kan je roepen wat je wilquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:41 schreef riazop het volgende:
[..]
nivaquine
en nee, officieel is er geen toestemming in NL die toe te dienen bij corona, wel bij malaria
Hallo? Heel Nederland heeft moeite met het normaal blijven doen van dingen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Al eens op een angstoornis getest? Geen normaal gedrag mijn inziens.
Zo kennen we de VS weer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:37 schreef Felixa het volgende:
Op CNN loopt gewoon een live ticker mee waar je het aantal positieve gevallen en doden in Amerika ziet oplopen.
Hopelijk. Maar dat is zeker tegen de richtlijnen in van het momentquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Chloroquine wordt op dit moment gewoon gebruikt in Nederland, voor coronapatiënten. Kan je roepen wat je wil
Is gewoon een richtlijn voor:quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:41 schreef riazop het volgende:
[..]
nivaquine
en nee, officieel is er geen toestemming in NL die toe te dienen bij corona, wel bij malaria
Dat is niet goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef Markesh het volgende:
[..]
Slapen doe ik gelukkig altijd goed maar zodra ik smorgens mijn ogen open doe begint de stress die aanhoud tot ik s'avonds weer in slaap val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |