abonnement Unibet Coolblue
pi_192152865
In het kader van het scenario wat minpres Rutte heeft geschetst in zijn tv-toespraak, is het dan het idee om zo lang mogelijk niet geïnfecteerd te raken, of om mijzelf juist zo snel mogelijk te infecteren?
Ik neig zelf naar het laatste, want:
- dan maak ik deel uit van een groep dat de groepsimmuniteit versterkt.
- dan kies ik zelf het moment uit dat ik geïnfecteerd raak.
- het gaat toch een keer gebeuren, of de kans is iig heel groot.

Nadeeltje: Ik kan doodgaan, maar gezien mijn fysieke gestel acht ik de kans niet heel groot. Ik durf de gok wel aan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_192152882
De kans dat iemand overlijdt aan corona is 0,00005%
pindazakje
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:57:02 #3
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192152902
Ik denk dat het nog vrij mogelijk is om het virus 'expres' te krijgen nu. Wat zou je strategie zijn?
Dit is gewoon raar :l
pi_192152958
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:54 schreef Ridocar het volgende:
In het kader van het scenario wat minpres Rutte heeft geschetst in zijn tv-toespraak, is het dan het idee om zo lang mogelijk niet geïnfecteerd te raken, of om mijzelf juist zo snel mogelijk te infecteren?
Ik neig zelf naar het laatste, want:
- dan maak ik deel uit van een groep dat de groepsimmuniteit versterkt.
- dan kies ik zelf het moment uit dat ik geïnfecteerd raak.
- het gaat toch een keer gebeuren, of de kans is iig heel groot.

Nadeeltje: Ik kan doodgaan, maar gezien mijn fysieke gestel acht ik de kans niet heel groot. Ik durf de gok wel aan.
De kans dat je aan een willkeurige andere griepgolf zou overlijden was ongeveer net zo groot :')
pi_192153036
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik denk dat het nog vrij mogelijk is om het virus 'expres' te krijgen nu. Wat zou je strategie zijn?
Ik ben nog niet actief op zoek naar een besmettingsbron, maar ik ga wel gewoon de deur uit. Werken, boodschappen doen, visite... En ik kom gewoon in contact met mensen. Mocht ik corona krijgen, so be it.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_192153054
Nee het doel is niet allemaal zsm ziek te worden maar juist met een hoeveelheid waarbij de ziekenhuizen dit aankunnen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 19 maart 2020 @ 22:06:57 #7
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192153060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik ben nog niet actief op zoek naar een besmettingsbron, maar ik ga wel gewoon werken. En ik kom gewoon in contact met mensen. Mocht ik corona krijgen, so be it.
Is dat werk wat je ook thuis zou kunnen doen?
In dat geval ga je dus tegen de adviezen van het RIVM in. Bedenk je wel dat dat niet alleen een risico voor jezelf is (wat je wellicht geen risico vindt), maar ook een risico voor andere aangezien jij weer een besmettingsbron voor een ander (wellicht kwetsbaar) iemand bent.
Dit is gewoon raar :l
pi_192153072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
De kans dat iemand overlijdt aan corona is 0,00005%
De kans dat je na besmetting overlijdt aan Corona, is ongeveer 3%

Maar het idee is dat je het besmet raken zoveel mogelijk uitstelt. Corona is veel besmettelijker dan griep, dus je besmet ook snel anderen en dat werkt exponentieel, wat dus in korte tijd een piek in het aantal besmettingen kan veroorzaken. Zoals het nu lijkt, komt ruim 10% van de besmettingen in het ziekenhuis terecht. Er zijn een beperkt aantal bedden, middelen en medisch personeel. Het idee is om ervoor te zorgen dat die piek wordt uitgesmeerd zodat er niet meer mensen in het ziekenhuis belanden dan dat er bedden zijn.
En dan na verloop van tijd zullen er steeds meer mensen besmet raken, de mensen die dat overleven worden vermoedelijk immuun en dat beschermt dan uiteindelijk de mensen die een besmetting niet overleven.
En die extra tijd brengt ons ook dichter bij een medicijn of vaccin.

Dus probeer niet besmet te raken, probeer niemand te besmetten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')