Dat denk en hoop ik te concluderen uit de oplopende cijfers. Aanname, ik weet hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het testen nu eindelijk flink op gang komt?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
laten we maar blij zijn dat het geen ebola is
Uit capaciteitsoogpunt kun je beter ebola hebben, daar zijn de meeste mensen binnen een dag of 3 dood en nemen ze geen bed meer in beslag. Met corona liggen ze er gerust 2 weken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
laten we maar blij zijn dat het geen ebola is
Dat is mooi kutquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
13:32
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) verwacht volgende week nog eens 500 tot 1000 nieuwe patiënten op de intensive cares in Nederland. Dat staat in een mededeling van de voorzitter aan de leden. De vereniging gaat nu actief na welke intensivecareafdelingen het zo druk hebben met coronaslachtoffers dat er patiënten moeten worden overgeplaatst.
,,Op dit moment is er een scheve verdeling van het aantal Covid-19-patiënten op de verschillende ic-afdelingen in het land", aldus de NVIC.
Vooral Brabant heeft het erg zwaar. Het Amphia Ziekenhuis in Breda vervoert vanmiddag de eerste 5 coronapatiënten naar ziekenhuizen buiten Brabant. In ambulances worden ze verhuisd naar ziekenhuizen in Rotterdam en Ede-Wageningen.
AD
we hadden ook zonder elkaar verder moeten levenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit capaciteitsoogpunt kun je beter ebola hebben, daar zijn de meeste mensen binnen een dag of 3 dood en nemen ze geen bed meer in beslag. Met corona liggen ze er gerust 2 weken.
quote:
McEbola of Ebolakingquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soort van komedie. Met ebolaburgers.
je maintiendraiquote:
Meer zo'n groezelige hamburger van een schimmig tentje.quote:
mag ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan luctor et emergo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |