In Nederland staat Ab in zijn eentje, omdat de rest in de kont kruipt van het RIVM. Maar kijk je even wat verder naar de rest van de wereld. Dan kom je al snel achter dat de rest van de wereld ons voor gek verklaard.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:55 schreef Hallojo het volgende:
Die Ab lijkt op tv ook wel in zijn eentje te staan met zijn ideeën. Alle andere experts zijn het niet met hem eens. Eigenlijk zijn alleen Wilders en Baudet het met hem eens.
Ik denk als leek ook dat een lockdown niet veel meer effect heeft dan wat we hier doen. Maar we gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
In Nederland staat Ab in zijn eentje, omdat de rest in de kont kruipt van het RIVM. Maar kijk je even wat verder naar de rest van de wereld. Dan kom je al snel achter dat de rest van de wereld ons voor gek verklaard.
Op zich zijn het best bijzondere tijden. Voor de crisis werd Nederland verweten altijd de braafste jongen van de klas te zijn en dat we onze eigen koers moeten varen ipv als een blind schaap achter internationale organisaties aanlopen. Nu zijn de rollen omgedraaid en wordt Nederland juist verweten dat ze niet het braafste jongetje zijn, maar zijn eigen koers vaart.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
In Nederland staat Ab in zijn eentje, omdat de rest in de kont kruipt van het RIVM. Maar kijk je even wat verder naar de rest van de wereld. Dan kom je al snel achter dat de rest van de wereld ons voor gek verklaard.
Nee, morgen weer zei die realistische dikke.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef HetDonkertAan het volgende:
Hoe laat zet Jensen zijn show meestal online?
Zou er vanavond überhaupt een show online komen?
Hij zit natuurlijk wel in de risicogroepquote:Op maandag 30 maart 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
Duurt langDe podcast staat er normaal om 18:00 al op
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij zit natuurlijk wel in de risicogroep
Dat heeft hem er noch nooit eerder van weerhouden zijn diarree op het web te lozen.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het kan ook zijn dat ie gewoon niets te melden heeft.
Jensen is financieel allang en breed binnen ouwe reus. Koop maar eventjes wat uittrekseltjes van zijn bedrijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:29 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Ik denk dat de verkoop van zijn merchandise voor financiele steun achterloopt. En dat hij denkt toedeledokie. Dan maar even niets. Of hij dacht toedeledokie ik ga weer naar Californie toe zie jullie wel na de crisis. Zou ik ook doen. Hij heeft het meeste al wel gezegd namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |