abonnement Unibet Coolblue
pi_192134053
Een jaar geleden was er in ons land commotie over de boerka en er kwam zelfs een boerka verbod. Hier tegen protesteerden toen veel moslimvrouwen, die graag uit eigen wil deze bedekkende klederdracht willen dragen.
Eén aspect is echter niet in deze discussie genoemd. Als iedereen zo'n "kopvod" zou dragen, zou daardoor de verspreiding van meneer corona sneller stoppen. Bij gebrek aan mondkapjes zou de overheid iedereen zo'n boerka moeten aanbieden. Of is dat wat teveel van het goede?
Maar even serieus, gezichtsbedekkende kleding is in die warme landen met vele ziektes en de brandende zon al eeuwen lang een wijze van leven. Wel wil ik opmerken dat al die protesten voornamelijk door onruststokers werden aangejaagd.
Hoe denken andere Fokkers hierover?
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  donderdag 19 maart 2020 @ 00:56:18 #2
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192134083
Boerka's, ik riep het al een paar weken geleden. Wat ik er van vind? I don't give a fuck. Doe precies wat ik wil.
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 00:57:27 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192134095
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:52 schreef paulgo het volgende:
Een jaar geleden was er in ons land commotie over de boerka en er kwam zelfs een boerka verbod. Hier tegen protesteerden toen veel moslimvrouwen, die graag uit eigen wil deze bedekkende klederdracht willen dragen.
Eén aspect is echter niet in deze discussie genoemd. Als iedereen zo'n "kopvod" zou dragen, zou daardoor de verspreiding van meneer corona sneller stoppen. Bij gebrek aan mondkapjes zou de overheid iedereen zo'n boerka moeten aanbieden. Of is dat wat teveel van het goede?
Maar even serieus, gezichtsbedekkende kleding is in die warme landen met vele ziektes en de brandende zon al eeuwen lang een wijze van leven. Wel wil ik opmerken dat al die protesten voornamelijk door onruststokers werden aangejaagd.
Hoe denken andere Fokkers hierover?
Waarom werkt het dan niet in Iran?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192134120
witte gewaden met puntmutskappen lijkt mij ook een goed idee.

ik zal die van mij eens uit de mottenballen halen.
  donderdag 19 maart 2020 @ 01:45:29 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_192134365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom werkt het dan niet in Iran?
Omdat ze daar geen boerka's dragen.
Daar dragen zwaar religieuze vrouwen chadors .
Ik denk , maar ik ben geen moslim , een boerka iets soennitisch is en Iran is overwegend sjiitisch .
Maar misschien dat iemand met wat meer kennis van de islam of Iran er wat meer over kan vertellen
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 19 maart 2020 @ 06:17:55 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192135202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom werkt het dan niet in Iran?
Jezus wat dom _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192135415
kun je net zo goed t slipje van je vriendin over je hoofd trekken
pi_192135428
Ah ja een mondkapje werkt ap amper maar dit wel. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')