abonnement Unibet Coolblue
pi_192141534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar afdwingen dat je thuis moet blijven voor 2 maanden in een totalitaire situatie dat alles je wordt afgenomen, vertrouw ik de politici echt niet mee.

Stel het wordt iedere maand voor een extra maand afgekondigd. Je raakt helemaal gek op een gegeven moment. En dit soort marchanderende honden zijn er. Noodtoestand uit roepen, nooit meer verkiezingen... klaar.

En dan?
Toch niet teveel naar Jenzen gekeken? :D Rutte is te slap om zoiets te doen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192141563
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

We draaien niet alleen op kerncentrales (of woon je in België? - mocht je daar wonen: er zijn echt veel mensen nodig om de centrales veilig te laten draaien). En wat denk je van de rest? Eten van het land halen, winkels bevoorraden, journalistieke berichtgeving, vuilnis ophalen, post rondbrengen et cetera et cetera. Het land kan niet helemaal dicht. Wel kan je er zelf voor kiezen zo veel mogelijk thuis te blijven. Dat doen wij.
Nou, als ik buiten kijk zie ik allemaal nog nutteloze werkzaamheden. Zoals glazenwassers en ook omaatjes die rondlopen. Hier in Nederland is iedereen laks, totdat de politie of leger je binnen stuurt. Niet teveel naar rutte luisteren die zegt dat we in lock down zitten, en gewoon naar buiten kijken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:24:57 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192141568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toch niet teveel naar Jenzen gekeken? :D Rutte is te slap om zoiets te doen
Laatste wat we nodig hebben zijn complotgekkies. Eerst hier uit komen, daarna de oorzaak aanpakken.

Maar ALTIJD kritisch blijven naar de politici en eerder is al bewezen dat dit soort honden bestaan, dus waarom niet?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192141587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aanvulling: waar denk jij dat apparaten in ziekenhuis op draaien? Op lucht?
Die hebben wel veel stroom nodig. Zoals ik zei, er kunnen heus wel 60% van die mensen naar huis. De rest ploegendiensten in maanpakken. Je moet in oplossingen denken. Dit is DE oplossing. Niet denken in problemen, dan vergeet je actie te ondernemen en wordt je laks en wint het virus.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192141603
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Laatste wat we nodig hebben zijn complotgekkies. Eerst hier uit komen, daarna de oorzaak aanpakken.

Maar ALTIJD kritisch blijven naar de politici en eerder is al bewezen dat dit soort honden bestaan, dus waarom niet?
Dat is waar, altijd voorzichtig blijven. :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192142006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weet je wat er dan gebeurd?

Grootschalige paniek, rellen, geweld, moorden. Totale in een storting van het systeem en maatschappij. Dan heb je je dystopische en apocalyptische wereld die door hollywood zo bekend is in hun films.

No. Way.

Basis zaken laten open blijven. Virus gecontroleerd laten rondgaan zodat de ziekenhuizen niet overspoeld raken, de maatschappij het aan kan en iedereen toch immuun wordt.

Tegelijkertijd wel de economie en maatschappij beschermen zodat als we weer open gaan, we het kunnen oppakken waar we waren.
Exact dat dat dan gebeurd, maar meneer Firefly denkt dat je dan alleen even zonder PC zit....
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192142026
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:26 schreef Lunatiek het volgende:
Je wordt niet per se beter. Zonder behandeling ga je dood. Zitten je kinderen een paar weken naar hun dode, wegrottende moeder te kijken, want in totale lockdown is er geen medische hulp en ook geen ophalen van lijken.
Sta je dat wel toe dan kan het virus zich alsnog verspreiden.
Hoho, geen paniek zaaien. Sowieso heeft +80% vd besmette mensen amper klachten.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 19 maart 2020 @ 13:49:14 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192142055
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoho, geen paniek zaaien. Sowieso heeft +80% vd besmette mensen amper klachten.
Misschien wel meer. We weten het niet, want niet iedereen wordt getest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192142059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mannetjes in maanpakken die je ophalen. Alleen de ziekenhuizen moeten blijven runnen.
Hoe denk jij dat ziekenhuizen kunnen runnen zonder stroom, water, medicijnen, kleding, schoonmaak, voedsel etc etc etc etc etc :|W
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192145498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoe denk jij dat ziekenhuizen kunnen runnen zonder stroom, water, medicijnen, kleding, schoonmaak, voedsel etc etc etc etc etc :|W
Gewoon een paar mensen met beschermde kleding/maanpakken, om en om. Het is geen rocket science :') Een vuilniswagen kan ook met twee man bediend worden in maanpak. Jouw water kan gefilterd worden door een paar man in maanpak. Veel is al geautomatiseerd of dacht je dat we nog in 1970 leefden?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192145611
Voor nu is zoiets geen realistische oplossing.

Maar misschien is het wel weer heel anders als er een virus is waar 60% aan overlijdt.
pi_192145716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon een paar mensen met beschermde kleding/maanpakken, om en om. Het is geen rocket science :') Een vuilniswagen kan ook met twee man bediend worden in maanpak. Jouw water kan gefilterd worden door een paar man in maanpak. Veel is al geautomatiseerd of dacht je dat we nog in 1970 leefden?
A. Je stelling klopt simpelweg niet omdat heel veel systemen nog steeds veel mensen nodig hebben om te functioneren.
B. Hoe denk jij dat 'geautomatiseerde' systemen werken en onderhouden worden zonder mensen en de achterliggende infrastructuur die benodigd is? Hoe gaat dat 'geautomatiseerde waterfiltersysteem' van jou stroom krijgen als het verdeelstation niet onderhouden wordt? Gerepareerd wordt?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192145984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:36 schreef PicoMMP het volgende:
Een virus vernietigen _O-

Dat kan niet. Is ook niet nodig. We hebben tijd nodig om immuun te worden en een vaccin te vinden. Daarvoor moeten we het komende jaar beetje bij beetje allemaal besmet worden.

We proberen nu de ouderen en zwakkeren te beschermen door niet massaal het virus te verspreiden, maar een totale lockdown is alleen maar op korte termijn handig.

Op lange termijn moeten we accepteren dat dit virus er is en zal blijven. Net als de verkoudheid en de gewone griep. De mensheid evolueert mee.

Niemand heeft nog bewezen een ultieme oplossing te hebben. Het is niet alsof iemand hier een plan voor had klaarliggen.
Dat dus....
pi_192146043
Kreeg net telefoon van de GGD, ik ben in persoonlijke lockdown ivm mijn ziekte, maar maar maar wij weten nog niet welke ziekte ik heb na maanden van onderzoeken en nog een paar die vast stonden voor de aankomende drie weken die niet door mogen gaan omdat het ziekenhuis nu te gevaarlijk voor mij is :o Wtf lijkt wel een slechte grap dit.
pi_192146125
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef -river- het volgende:
Kreeg net telefoon van de GGD, ik ben in persoonlijke lockdown ivm mijn ziekte, maar maar maar wij weten nog niet welke ziekte ik heb na maanden van onderzoeken en nog een paar die vast stonden voor de aankomende drie weken die niet door mogen gaan omdat het ziekenhuis nu te gevaarlijk voor mij is :o Wtf lijkt wel een slechte grap dit.
Waar heb je last van?
pi_192146167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

A. Je stelling klopt simpelweg niet omdat heel veel systemen nog steeds veel mensen nodig hebben om te functioneren.
B. Hoe denk jij dat 'geautomatiseerde' systemen werken en onderhouden worden zonder mensen en de achterliggende infrastructuur die benodigd is? Hoe gaat dat 'geautomatiseerde waterfiltersysteem' van jou stroom krijgen als het verdeelstation niet onderhouden wordt? Gerepareerd wordt?
Ik heb het over 8 weken lockdown max, niet 8 maanden :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192146181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef -river- het volgende:
Kreeg net telefoon van de GGD, ik ben in persoonlijke lockdown ivm mijn ziekte, maar maar maar wij weten nog niet welke ziekte ik heb na maanden van onderzoeken en nog een paar die vast stonden voor de aankomende drie weken die niet door mogen gaan omdat het ziekenhuis nu te gevaarlijk voor mij is :o Wtf lijkt wel een slechte grap dit.
Heel veel sterkte!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_192146322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon een paar mensen met beschermde kleding/maanpakken, om en om. Het is geen rocket science :') Een vuilniswagen kan ook met twee man bediend worden in maanpak. Jouw water kan gefilterd worden door een paar man in maanpak. Veel is al geautomatiseerd of dacht je dat we nog in 1970 leefden?
Als je je hele leven thuis op de bank zit, dan ga je waarschijnlijk vanzelf denken dat alles automatisch gaat. Woon je nog bij mama thuis? Misschien denk je daarom dat het eten 's avonds automatisch op tafel staat?
  donderdag 19 maart 2020 @ 17:17:51 #144
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_192146323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon een paar mensen met beschermde kleding/maanpakken, om en om. Het is geen rocket science :') Een vuilniswagen kan ook met twee man bediend worden in maanpak. Jouw water kan gefilterd worden door een paar man in maanpak. Veel is al geautomatiseerd of dacht je dat we nog in 1970 leefden?
Ik zal je een geheimpje verklappen: veel van onze nutsvoorzieningen dateren nog van kort na de wederopbouw, dus veel jaren '50. Als ik zeg dat ik het techniekmuseum ga bezoeken dan bedoel ik dat ik de infra induik om een storing op te lossen. Op dit moment werken we op c.a. 50% van de capaciteit om alleen urgente storingen op te lossen, dus mensen die zonder nutsvoorzieningen zitten. Dus jouw stelling dat 99% geautomatiseerd is klinkt leuk, maar heeft z'n herkomst uit je dikke duim.

Daarbij is er nog ongedierte dat niet besmet raakt maar wel bij zich kan dragen en het virus alsnog kan overdragen. Die kruipen echt overal en besmetten werkelijk alles wat los en vast zit. Ik snap dat je nu tijd te veel hebt en daarmee je fantasie volop op een internetforum kan etaleren, maar het is vooral persoonlijk tijdverdrijf. Daar kunnen we niets mee.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_192146342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heel veel sterkte!
Dank je wel maar ik ben niet ziek, of ja ik heb wel iets raars maar niet echt last van.
pi_192146384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Waar heb je last van?
Mijn hersens geven geen duidelijke signalen af en doorbloeding is slecht en hartkloppingen.
  donderdag 19 maart 2020 @ 18:00:20 #147
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192147437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon een paar mensen met beschermde kleding/maanpakken, om en om. Het is geen rocket science :') Een vuilniswagen kan ook met twee man bediend worden in maanpak. Jouw water kan gefilterd worden door een paar man in maanpak. Veel is al geautomatiseerd of dacht je dat we nog in 1970 leefden?
In 1970 hadden we nog maanpakken. Waar wilde je die in 2020 vandaan halen?
pi_192147643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef -river- het volgende:

[..]

Mijn hersens geven geen duidelijke signalen af en doorbloeding is slecht en hartkloppingen.
Jeetje wat kut. Heel veel sterkte!

Op dit soort momenten voelt Nederland als een soort derdewereldland. ;(
pi_192148950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Jeetje wat kut. Heel veel sterkte!

Op dit soort momenten voelt Nederland als een soort derdewereldland. ;(
Dank je wel, maar ik maak mezelf niet te druk want ik ben jong en sterk.
pi_192149149
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:59 schreef -river- het volgende:

[..]

Dank je wel, maar ik maak mezelf niet te druk want ik ben jong en sterk.
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')