abonnement Unibet Coolblue
pi_192130326
Wat is jullie verwachting wat er gaat gebeuren in 3de wereld landen?

Dit zijn over het algemeen landen die niet zomaar in lockdown kunnen vanwege de armoede. Plus zijn er sloppenwijken waar men hygiëne niet hoog in het vaandel heeft staan.

Ik zie het zelf dus somber in.
  woensdag 18 maart 2020 @ 21:49:00 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_192130354
Speculeer er maar weer lekker op los
pi_192130495
Het is nu zomer/herfst in zuidelijk halfrond. Terwijl noordelijke halfrond net winter achter en lente tegemoet..

Ik denk dat virus binnenkort naar zuiden gaat verhuizen en boel zal huishouden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_192130617
Ik weet 1 ding dat zeker is. De westerse wereld zal er geen f.ck om geven.
pi_192130655
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat is jullie verwachting wat er gaat gebeuren in 3de wereld landen?

Dit zijn over het algemeen landen die niet zomaar in lockdown kunnen vanwege de armoede. Plus zijn er sloppenwijken waar men hygiëne niet hoog in het vaandel heeft staan.

Ik zie het zelf dus somber in.
dan doneert iedereen 5 euro naar jou zodat je een plan ontwikkelt.

je mag de kar gaan trekken :)
pi_192131189
Die hebben wel wat beters te doen dan zich om een Westers griepje druk te maken.
  woensdag 18 maart 2020 @ 22:19:36 #7
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192131255
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik weet 1 ding dat zeker is. De westerse wereld zal er geen f.ck om geven.
Waarom zouden we hun geven nu toch ook geen fuck
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192131454
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:19 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Waarom zouden we hun geven nu toch ook geen fuck
En hoe weet je dat?
  woensdag 18 maart 2020 @ 22:27:27 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192131511
quote:
5s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

En hoe weet je dat?
Ik heb nog niks vernomen over een tv avond in Afrika met daar bekende artiesten en ba'ers om geld voor ons in te zamelen
  woensdag 18 maart 2020 @ 22:40:23 #10
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192131858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik heb nog niks vernomen over een tv avond in Afrika met daar bekende artiesten en ba'ers om geld voor ons in te zamelen
Dit dus
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192132182
Ze geven geen fuck want ze hebben daar weerstand als een malle als je elke dag naast je eigen stront moet slapen.
pindazakje
pi_192132428
Tunesië waar mijn vader woont en zusjes. Zitten in de eerste weken. Op TV begrijpt men dat men zwaar fucked is in derde wereldland als Tunesië en er erg veel doden gaan vallen vanwege falende overheidsmaatregelen en gezondheidzorg. Nu nog (officieel dan) slechts 25 besmettingen en geen dode. Wel al paniekerig gedrag in vooral supermarkten, zwaar gehamsterd. President sinds gister avondklok ingesteld vanaf zes uur avonds. En werktijden in drie blokken per dag ingedeeld. Resultaat van de avondklok is dan tussen 3 en 6 het hele land massaal probeert de laatste OV te pakken om thuis te komen en dus overvolle bussen/taxi’s/metro’s. Luchtruim gesloten voor alle inkomende en uitgaande vluchten.
Expats en ambassadepersoneel probeert massaal en acuut toch land uit te komen en ook dat advies gekregen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_192132531
De 4 miljard inwoners in Afrika moet wellicht even met een eeuw uitgesteld worden.
pi_192135914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:02 schreef Aloulu het volgende:
Tunesië waar mijn vader woont en zusjes. Zitten in de eerste weken. Op TV begrijpt men dat men zwaar fucked is in derde wereldland als Tunesië en er erg veel doden gaan vallen vanwege falende overheidsmaatregelen en gezondheidzorg. Nu nog (officieel dan) slechts 25 besmettingen en geen dode. Wel al paniekerig gedrag in vooral supermarkten, zwaar gehamsterd. President sinds gister avondklok ingesteld vanaf zes uur avonds. En werktijden in drie blokken per dag ingedeeld. Resultaat van de avondklok is dan tussen 3 en 6 het hele land massaal probeert de laatste OV te pakken om thuis te komen en dus overvolle bussen/taxi’s/metro’s. Luchtruim gesloten voor alle inkomende en uitgaande vluchten.
Expats en ambassadepersoneel probeert massaal en acuut toch land uit te komen en ook dat advies gekregen.
Is dat land zo afgezakt, kwam er regelmatig tot 2006, ook eens in t ziekenhuis moeten zijn. Vond het allemaal heel netjes en goed uitzien. Deed niet ten onder aan NL. Enige wat me stoorde waren de niet afgebouwde huizen, maar dat was volgens mij een belastingtechnisch dingetje.
pi_192145213
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:02 schreef funnywell het volgende:
Is dat land zo afgezakt, kwam er regelmatig tot 2006, ook eens in t ziekenhuis moeten zijn. Vond het allemaal heel netjes en goed uitzien. Deed niet ten onder aan NL. Enige wat me stoorde waren de niet afgebouwde huizen, maar dat was volgens mij een belastingtechnisch dingetje.
Ja het is er niet beter op geworden. Maar het was nooit zoals je denkt/dacht. Je zat in een privé-kliniek dan. Zoals elke toerist met verzekering. Onbetaalbaar voor de normale Tunesiër vrijwel. En die klinieken zijn wel gewoon strak, ook naar onze maatstaven.

En staatsziekenhuizen wil je niet aan overgeleverd zijn. Dus mbt Corona een hele grote ramp straks, alsmede de economie die volledig ten gronde zal gaan.

Expats verlaten het land waar dat (nog) kan. En overdag zitten de cafés zeker in de volksbuurten bomvol, want na 6 is de avondklok er.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')