quote:
Nou begin maar zou ik zeggen.... had/heb je iemand of een locatie op het oog ?
ik snap wat je bedoeld maar het is niet zo eenvoudig.
Net als met mondkapjes zullen we dus moeten gaan improviseren en ik ben het met je eens dat we lijntjes en regels zullen moeten laten vieren.
Ik merk verder op dat de zorgvraag van Covid19 niet op zichzelf staat, maar juist veelal in een situatie van andere ernstige complexiteit. Het specifiek laten we zeggen "beademen" is om je kansen te geven te herstellen van andere aandoeningen die juist al eerder door de voortwoekerende Covid19 ernstig zijn aangetast. Het sèc beademen zal je niet doen herstellen van Covid19.
Ik kan niet beoordelen of en in hoeverre je een IC-unit kunt strippen en los van geld/beschikbaarheid, t.a.v. noodzakelijke personele vaardigheden. Het volstaat in mijn amateurisme niet dat er bent met kunnen intuberen maar ook dat je kunt beoordelen en zonodig medisch (met middelen) kunt ingrijpen. Ja, covid19 zelf alleen is, lijkt mij zo, relatief doenbaar maar niet i.c.m. onvoorspelbare complexiteit die je daarmee over de rand duwt.
Het zal schipperen worden met ons (mij iig) aan de stuurwal om verderop de walkanten te blijven zien.