Dit. Gewoon werken voor je coronageld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef Maver24 het volgende:
Bruins
Geschikt ❌
Ongeschikt ✔
Straalt ook echt 0 uit.
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag best even panikeren, dan heb je wel door hoe ernstig de situatie is. Als je vervolgens maar verantwoordelijk actie onderneemt.
Wat is dit nu weer voor een achterlijke reactie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik ook geen begrip, Scrum
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
twitter:bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden. reageer retweet
Hij is een beetje de woordvoerder he? T'is niet alsof hij degene is die belt, daar zijn mensen voor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Zet er gewoon 2 extra man bij, meer verdelen.
Die was er net wel in de 2e kamerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Nikonlover het volgende:
Waar is Rutte eigenlijk? Dat crisisoverleg?
#IchBinBrunoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet eens ben met de keuzes enorm veel respect voor hem. Ook om dit direct te melden. Word snel beter Bruno!
Ja wat was dat crisis overleg. Hebben we daar al iets over gehoord wat dat was?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Zou dit door de cirisoverleg en het briefje komen????
WAT STAAT ONS TE WACHTEN?!?
wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Jano9 het volgende:
Iemand die nog Jensen volgt voor het corona nieuws? Is weer zoals vanouds.
20.15u gaat het verderquote:
Dit dus. Geef de beste man wat extra steun. Misschien is vervangen inderdaad geen sterk signaal, maar iemand die hem ondersteunt om het uit te leggen kan geen kwaad. Hij lijkt er nu onder door te gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Zet er gewoon 2 extra man bij, meer verdelen.
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Jano9 het volgende:
Iemand die nog Jensen volgt voor het corona nieuws? Is weer zoals vanouds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |