Dank voor het noemen. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef riazop het volgende:
18.30 Merkel op tv
totale lockdown voor Deutschland of groepsimmuniteit???
Denk het wel. Wel begrijpelijk dat ze schrikken als ze een hard geluid horen daar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef Sfancta het volgende:
Wilders schrok goed hard toen die camera viel oid. Dacht hij aan een aanslag?
NPO2quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Waar is het nu te volgen? NPO1 is MAX
Ik kom niet verder dan het park bij ons (Prins Hendrikpark). Daar is het erg druk met spelende kinderen en sportende mensenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier in de omgeving Den Bosch niet anders, ja er lopen wel eens mensen over straat, maar het zijn geen massabijeenkomsten
quote:
Wat noem jij totale lockdown? Dan valt dus alles stil qua voorzieningen hè.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:23 schreef riazop het volgende:
18.30 Merkel op tv
totale lockdown voor Deutschland of groepsimmuniteit???
Mad boos*quote:
Dat is nog niet duidelijk dacht ik, je kan wel testen in het lab, maar of het in de praktijk ook een significante rol speelt bij transmissie is moeilijker te bepalen. Tenzij je proefpersonen wil blootstellen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het niet zo dat het virus nog best lang in de lucht kon blijven hangen?
ja, als een auto je aanrijdt heb je nl een IC bed nodig, dat een corona patiënt dan niet krijgt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kreeg verdomme net een boete omdat ik door rood reed met de fiets
Ik ben ook al bijna niet meer mijn dorp uit geweest de laatste week. Mijn partner ook niet en wij hebben niet eens klachten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan het park bij ons (Prins Hendrikpark). Daar is het erg druk met spelende kinderen en sportende mensen
Wacht maar dat je ziek wordt van de groepsimmuniteit van Ruttequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik word een beetje moe van Wilders.
Niet naar Duitsland en België. Maar ja, die mogen toch niet naar buiten, dus eigenlijk zijn onze grenzen wel dicht ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Wilders, de grenzen zijn al dicht pak je rust.
quote:
Python 2 Django allenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze die website niet in zo'n achterlijk scripttaaltje hebben gebouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |