Nou, dan zeg je het nog netjes ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Spanje schijnt heel erg chaos te zijn.
Zijn mensen met nulurencontracten, uitzendkrachten en ZZP'ers die toch echt wel meteen wat merken als hun inkomen wegvalt hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef D_A het volgende:
Opzich is er voor de mensen die werken normaal loon en voor ondernemers een regeling zodat ze gewoon hun huur kunnen betalen toch..
18.00 uur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Op welk tijdstip komen de cijfers uit Italië?
2, die 121 is per 100.000 inwonersquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Rozendaal in Gelderland gaat echt hard voor zo'n kleine gemeente. 121 officiele besmettingen voor nog geen 1600 inwoners terwijl de rest eromheen weinig heeft. Jammer dat we de echte aantallen niet weten overal.
Meestal tussen 6 en 7.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Op welk tijdstip komen de cijfers uit Italië?
Bij ons sinds vandaag voor kinderen vanaf groep 3. De leerkrachten hebben de boeken en werkschriften van rekenen/taal/lezen rond gebracht en online is een weektaak verspreid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Is er nu eigenlijk thuisonderwijs in Nederland? Hier in Zwitserland en in Oostenrijk hoor ik van collega's dat kinderen les krijgen via Skype en huiswerk moeten maken om zo goed mogelijk bij te blijven.
Immuniteit betekent niet wat jij denkt dat het betekent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Immuniteit is een feit, anders zou niemand ervan genezen. We weten enkel niet hoe lang die immuniteit blijft.
quote:immuniteit. Afweer. In ruime zin: weerstand tegen lichaamsvreemde stoffen (ziekteverwekkers, gifstoffen, e.d). In engere zin de onvatbaarheid voor een bepaalde infectieziekte door vaccinatie of een vroeger doorgemaakte besmetting.
Maar voor de ZZP'ers is er nu een oplossing. Voor de rest eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn mensen met nulurencontracten, zijn uitzendkrachten en ZZP'ers die toch echt wel meteen wat merken als hun inkomen wegvalt hoor.
Nog langer dan Geertquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:26 schreef Minimunt het volgende:
Wow net even opgezocht Kees zit al sinds 1998 in de tweede kamer, wow.
quote:
ik heb er al vetgedrukt van gemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit mag wel netjes in hoofdletters.
Enigzins, vanuit de school van mijn kinderen wordt lesmateriaal aangeboden en komende weken zullen ook instructiefilmpjes volgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Is er nu eigenlijk thuisonderwijs in Nederland? Hier in Zwitserland en in Oostenrijk hoor ik van collega's dat kinderen les krijgen via Skype en huiswerk moeten maken om zo goed mogelijk bij te blijven.
Dat heeft werkelijk niets te maken met leesbaarheid.quote:
Mijn buurmeisje krijgt elke dag een paar opdrachten die ze moet maken. Haar moeder probeert een beetje de normale structuur te houden. Half 9 ‘school’ met pauze, lunch etc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Alleen hier zijn we zo intelligentquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Verspreiden ze in Italie en Spanje eigenlijk ook patiënten over de IC's in het hele land, of doen we dat alleen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |