abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192116718
Wat een helder verhaal ( rapportage 18/3) van de voorman van het RIVM!
pi_192116825
Klopt

Er zal altijd wel kritiek blijven en er is geen oplossing, maar de riemen die we hebben om te blijven roeien zijn met 't RIVM erbij best goed.
pi_192116846
Kennelijk is er toch iemand ingetrapt.

quote:
RIVM-baas Jaap van Dissel draait razendsnel: ‘Nee, we gaan toch NIET voor groepsimmuniteit hoor!

Door Michael van der Galien 18 maart 2020

Wat is RIVM-directeur Jaap van Dissel toch een ongelooflijke vieze man. Eerst zorgt hij er achter de schermen in samenspraak met premier Rutte voor dat Nederland voor een zogenaamde “groepsimmuniseringsstrategie” kiest, maar als mensen dan woedend reageren draait hij heel snel bij, en beweert hij dat dit niet zo is. Nee hoor, het is allemaal “framing” van boze media!

“[Groepsimmuniteit] is absoluut geen doel op zich,” aldus Van Dissel vandaag. “Dat is een beetje framing. Personen zullen nu eenmaal geïnfecteerd worden, ook in landen waar een lockdown is''

Pardon? Dat is een beetje framing? Nee, mad scientist Van Dissel, dat is letterlijk wat premier Rutte in zijn toespraak zei op maandag. Hij legde uit dat er drie mogelijke strategieën zijn, en dat hij — in samenspraak met u — gekozen heeft voor groepsimmuniteit.

“Dat is wat deskundigen ons nu vertellen. En wat zij ons ook zeggen, is dat we in afwachting van een vaccin of medicijn de verspreiding van het virus kunnen afremmen en tegelijkertijd gecontroleerd groepsimmuniteit kunnen opbouwen,” aldus Rutte in zijn Mengelen-achtige toespraak. “Dat moet ik uitleggen. Wie het virus heeft gehad is daarna meestal immuun, net zoals vroeger met de mazelen. Hoe groter de groep die immuun is, hoe kleiner de kans voor het virus om over te springen op kwetsbare ouderen en mensen met een zwakke gezondheid. Met groepsimmuniteit bouw je als het ware een beschermende muur om hen heen. Dat is het principe.”

“Maar we moeten ons wel realiseren,” ging meneer verder, “dat het maanden of zelfs langer kan duren om groepsimmuniteit op te bouwen en in die tijd moeten we mensen die een groter risico lopen zoveel mogelijk afschermen.”

Japie liegt gewoon keihard. Rutte legde in zijn toespraak héél duidelijk uit dat hij en het RIVM samen gekozen hebben voor “groepsimmuniteit.” Dát was (en is) wel degelijk een doel op zich.

Trouwens, als dat niet zo was had Rutte de samenleving op lockdown gekozen — een strategie die hij nadrukkelijk verworpen in zijn toespraak. En voor mensen roepen dat wat we in de praktijk doen toch wel heel erg veel weg heeft van een lockdown: dat is flauwekul. In Spanje hebben ze een lockdown. Wat dat inhoudt? Wegversperringen, werkgeversverklaringen zijn benodigd om naar buiten te gaan, groepjes mensen die denken samen op straat te kunnen staan worden geconfronteerd door de politie en naar huis gestuurd…

Van Dissel is duidelijk bezig met damage control. Helaas voor hem trapt niemand daar in.
https://www.dagelijksesta(...)oepsimmuniteit-hoor/
  woensdag 18 maart 2020 @ 12:55:55 #4
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192116872
JaapGOD veegde wel even de vloer aan met alle fokkers. Verder prima hoorcollege.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192116899
Toespraak van maandag heeft er wel voor gezorgd dat we nergens meer welkom zijn en dat daarbij expliciet Nederlanders worden vernoemd
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:03:27 #6
21467 franske19
Hit the deck!
pi_192116991
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 12:57 schreef funnywell het volgende:
Toespraak van maandag heeft er wel voor gezorgd dat we nergens meer welkom zijn en dat daarbij expliciet Nederlanders worden vernoemd
Overal gaan de grenzen dicht maar echt specifiek tegen Nederlanders. Lul toch niet zo man.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_192117097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef franske19 het volgende:

[..]

Overal gaan de grenzen dicht maar echt specifiek tegen Nederlanders. Lul toch niet zo man.
https://www.culturu.com/n(...)lkom-in-deze-landen/

Hier staat t toch echt :7
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:12:12 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192117179
Dat lockdown 100% effectief zou zijn, is ook een illusie. Ik woon lekker ruim, in mijn tuin kan ik zo een maand aan de slag. Maar in de stad is lockdown niet vol te houden volgens mij. Lekker 3-hoog-achter de hele dag met je familieleden in een stinkhokkie van 70M2

Je ziet nu ook al de nadelen van dichte scholen. Overal snotapen. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192117723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:12 schreef Hyperdude het volgende:
Dat lockdown 100% effectief zou zijn, is ook een illusie. Ik woon lekker ruim, in mijn tuin kan ik zo een maand aan de slag. Maar in de stad is lockdown niet vol te houden volgens mij. Lekker 3-hoog-achter de hele dag met je familieleden in een stinkhokkie van 70M2

Je ziet nu ook al de nadelen van dichte scholen. Overal snotapen. :P
Die mensen die voor een lockdown zijn kunnen dan ook totaal niet onderbouwen waarom ze dat de beste optie vinden.
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:40:39 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192117871
Ik zou niet graag in de schoenen van deze man willen staan.

Het is onmogelijk om het nu goed te doen. In alle scenario's worden er mensen ziek en gaan er mensen dood. :'(
So we just called him Fred
pi_192117905
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:40 schreef Fred het volgende:
Ik zou niet graag in de schoenen van deze man willen staan.

Het is onmogelijk om het nu goed te doen. In alle scenario's worden er mensen ziek en gaan er mensen dood. :'(
En als je het héél goed doet en er gaat bijna niemand meer dood dan waren alle maatregelen overtrokken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:44:05 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192117953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Isabeau het volgende:
En als je het héél goed doet en er gaat bijna niemand meer dood dan waren alle maatregelen overtrokken _O-
Zou je denken?
De enige manier om er voor te zorgen dat 0% van de mensen ziek wordt is er voor zorgen dat er geen mensen meer zijn.
lijkt me ook niet een optie
So we just called him Fred
pi_192117970
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef Fred het volgende:

Zou je denken?
De enige manier om er voor te zorgen dat 0% van de mensen ziek wordt is er voor zorgen dat er geen mensen meer zijn.
lijkt me ook niet een optie
Ik haakte aan bij 'je doet het nooit goed' :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  User die overal opduikt 2022 woensdag 18 maart 2020 @ 13:44:58 #14
186611 Haags
pi_192117972
Ik heb dit gemist
Zonder wrijving geen glans
pi_192117975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:08 schreef Predator40 het volgende:
echt HULDE voor die kneuzen van het RIVM:

https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/
pi_192117986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Die mensen die voor een lockdown zijn kunnen dan ook totaal niet onderbouwen waarom ze dat de beste optie vinden.
Omdat dit lekker is zoals China gedaan heeft en recalcitrant jegens het RIVM. Wat een helden toch de fokkers. :')
pi_192117997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als je het héél goed doet en er gaat bijna niemand meer dood dan waren alle maatregelen overtrokken _O-
Ik denk ook dat dit dan de reactie zou zijn. Zeker in dit land waar zoveel mensen al verontwaardigd worden als het KNMI code geel afgeeft.
  woensdag 18 maart 2020 @ 15:13:03 #18
21467 franske19
Hit the deck!
pi_192120228
quote:
Vrijwel overal voor alle buitenlanders of landen waar een uitbraak is. Zie geen patroon dat Nederlanders niet welkom zijn en andere Europeanen wel.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_192120335
Vorige week wilde ze vooral transparant zijn wanneer ze aantal positieve tests melden. Aantal tests enzo. Vervolgens gingen ze vrijwel niemand meer testen.
Gister gaven ze aan dat ze mogelijk niet het aantal tests gingen melden maar het aantal ziekenhuisopnames en IC opnames. Iemand die laatsten gezien vandaag?
pi_192120423
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als je het héél goed doet en er gaat bijna niemand meer dood dan waren alle maatregelen overtrokken _O-
Was dat niet Klink die een jaar of 5 a 10 geleden gezeik kreeg dat hij veel te veel van die Mexicaanse (?) griep vaccins had ingekocht?

Je kunt het idd nooit goed doen in dit soort situaties
pi_192120507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Was dat niet Klink die een jaar of 5 a 10 geleden gezeik kreeg dat hij veel te veel van die Mexicaanse (?) griep vaccins had ingekocht?

Je kunt het idd nooit goed doen in dit soort situaties
Nee op aanraden van Ab Osterhaus werden er in 2009 34 miljoen vaccins ingekocht

dat was het probleem ook niet, al was het zinloos

het probleem was dat het bedrijf van Ab ze verkocht

Was wel wat gedoe over destijds, uiteindelijk bleek het mee te vallen ofzo

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 15:24:24 ]
pi_192120521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef tjoptjop het volgende:


Je kunt het idd bij populisten nooit goed doen in dit soort situaties
2 woorden erbij.
  woensdag 18 maart 2020 @ 15:27:20 #23
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192120583


Graag je CV erbij zetten als je kritiek hebt op deze god _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192121309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef franske19 het volgende:

[..]

Vrijwel overal voor alle buitenlanders of landen waar een uitbraak is. Zie geen patroon dat Nederlanders niet welkom zijn en andere Europeanen wel.
nee de formulering daar. Bij alles staat nederlanders, maar t gaat gewoon om iedereen die niet welkom is. Dat was de domme grap van mij sorry
pi_192121726
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Nee op aanraden van Ab Osterhaus werden er in 2009 34 miljoen vaccins ingekocht

dat was het probleem ook niet, al was het zinloos

het probleem was dat het bedrijf van Ab ze verkocht

Was wel wat gedoe over destijds, uiteindelijk bleek het mee te vallen ofzo
Mexicaanse griep was maar een griepje
pi_192121760
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:11 schreef Adames het volgende:

[..]

Mexicaanse griep was maar een griepje
als die een r0 van 3 had gehad was het een horror geweest begreep ik 11 jaar later
pi_192121870
quote:
9s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

als die een r0 van 3 had gehad was het een horror geweest begreep ik 11 jaar later
Griepgolf van 2018 was met name Mexicaanse griep.
Letterlijk is dat nu nog maar gewoon een griepje.

oversterfte van een kleine 10.000
https://www.volksgezondhe(...)fers-context/sterfte
pi_192121953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vorige week wilde ze vooral transparant zijn wanneer ze aantal positieve tests melden. Aantal tests enzo. Vervolgens gingen ze vrijwel niemand meer testen.
Gister gaven ze aan dat ze mogelijk niet het aantal tests gingen melden maar het aantal ziekenhuisopnames en IC opnames. Iemand die laatsten gezien vandaag?
Dagelijks op de website van NVIC. Vandaag nog niet alle getallen binnen.
  woensdag 18 maart 2020 @ 16:23:46 #29
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192121976
Waar kan ik zijn toespraak van vanochtend terugvinden?
pi_192123360
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:12 schreef Hyperdude het volgende:
Dat lockdown 100% effectief zou zijn, is ook een illusie. Ik woon lekker ruim, in mijn tuin kan ik zo een maand aan de slag. Maar in de stad is lockdown niet vol te houden volgens mij. Lekker 3-hoog-achter de hele dag met je familieleden in een stinkhokkie van 70M2

Je ziet nu ook al de nadelen van dichte scholen. Overal snotapen. :P
Als je een virus hebt waar pas over een jaar of meerdere jaren een vaccin tegen komt moet je de hele wereld voor 20 jaar op slot gooien.

In films kan dat omdat er cuts worden gemaakt in de tijd maar in de praktijk is dat vrij dom.
pi_192124508
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:22 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Dagelijks op de website van NVIC. Vandaag nog niet alle getallen binnen.
Heb je een directe link? Er is geen kopje 'nieuws' op die site, wel een kopje 'Covid-19' maar daarin geen nieuws, wel mededelingen van de voorzitter en behandeladviezen, maar daar staat het niet in.
pi_192125880
Zijn er al JaapGOD memes?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192126096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 16:23 schreef Richestorags het volgende:
Waar kan ik zijn toespraak van vanochtend terugvinden?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192126100
Hij heeft gewoon gelijk. Een lockdown is geen optie, omdat het virus na het opheffen van de lockdown onmiddellijk weer terug kan komen
pi_192126481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Jantje2k het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Een lockdown is geen optie, omdat het virus na het opheffen van de lockdown onmiddellijk weer terug kan komen
Jep. Wat we nu doen is geloof ik echt het beste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_192128273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jep. Wat we nu doen is geloof ik echt het beste.
Ja dat denk ik ook idd.

Heel erg voor de mensen die nu gaan sterven natuurlijk, maar uiteindelijk moet er immuniteit worden opgebouwd, omdat het anders toch weer terug komt
  woensdag 18 maart 2020 @ 20:38:11 #37
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192128568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Die mensen die voor een lockdown zijn kunnen dan ook totaal niet onderbouwen waarom ze dat de beste optie vinden.
Als je ziet wat er in Zuid-Europa gebeurd, lijkt mij genoeg onderbouwing.

Maar nee, er bestaat nog steeds de illusie dat wij de grote dans gaan ontspringen. En Jaap Dissel en zijn RIVM weten het vast veel beter dan al die wetenschappers van de beste instanties en universiteiten van deze lockdown landen. Om over de WHO nog maar te zwijgen.

Nee het gaat echt goed komen als je ziet hoe druk het overal nog is. :')
pi_192128676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Als je ziet wat er in Zuid-Europa gebeurd, lijkt mij genoeg onderbouwing.

Maar nee, er bestaat nog steeds de illusie dat wij de grote dans gaan ontspringen. En Jaap Dissel en zijn RIVM weten het vast veel beter dan al die wetenschappers van de beste instanties en universiteiten van deze lockdown landen. Om over de WHO nog maar te zwijgen.

Nee het gaat echt goed komen als je ziet hoe druk het overal nog is. :')
In Zuid-Europa gaan ze juist in lockdown omdat de situatie onhoudbaar is/was geworden en met deze getroffen maatregelen wordt de last voor ziekenhuizen en IC's hopelijk wat verlicht. Op de lange termijn is een lockdown geen oplossing. Je kunt niet een land 1 - 1,5/2 jaar in lockdown houden.
  woensdag 18 maart 2020 @ 20:50:36 #39
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192128864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

In Zuid-Europa gaan ze juist in lockdown omdat de situatie onhoudbaar is/was geworden en met deze getroffen maatregelen wordt de last voor ziekenhuizen en IC's hopelijk wat verlicht. Op de lange termijn is een lockdown geen oplossing. Je kunt niet een land 1 - 1,5/2 jaar in lockdown houden.
Mijns inziens is de volgorde verkeerd. Juist nu het nog beheersbaar "lijkt"

Er is simpelweg geen reeel beeld hoe erg het virus zich al verspreid heeft in ons land ivm incubatietijd.

Gooi het land in lockdown voor 1 week, regel dat de zorg op orde komt, de ziekenhuizen actief kunnen werken ipv reactief, maak noodhospitals, zorg dat het testen van mensen omhoog gaat, regel de mondkapjes. Krijg de echte besmettingcijfers in beeld. Maak plannen waarop je actief kunt gaan sturen.Etc. Etc.

We lopen nu achter het virus aan ipv dat het virus naar onze regels zijn "vrijheid" krijgt.

Vervolgens als je je shit op orde hebt kun je actief gaan sturen en de teugels gaan laten vieren. En kun je gaan voor beheersbare herd immunity. Na 1 week wat losser etc. etc.

Dit beleid is reactief, destructief. Als de beer los is, zie hem dan nog maar te grijpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door RamboDirk op 18-03-2020 21:08:05 ]
pi_192130528
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Mijns inziens is de volgorde verkeerd. Juist nu het nog beheersbaar "lijkt"

Er is simpelweg geen reeel beeld hoe erg het virus zich al verspreid heeft in ons land ivm incubatietijd.

Gooi het land in lockdown voor 1 week, regel dat de zorg op orde komt, de ziekenhuizen actief kunnen werken ipv reactief, maak noodhospitals, zorg dat het testen van mensen omhoog gaat, regel de mondkapjes. Krijg de echte besmettingcijfers in beeld. Maak plannen waarop je actief kunt gaan sturen.Etc. Etc.

We lopen nu achter het virus aan ipv dat het virus naar onze regels zijn "vrijheid" krijgt.

Vervolgens als je je shit op orde hebt kun je actief gaan sturen en de teugels gaan laten vieren. En kun je gaan voor beheersbare herd immunity. Na 1 week wat losser etc. etc.

Dit beleid is reactief, destructief. Als de beer los is, zie hem dan nog maar te grijpen.

Een korte lockdown om de gezondheidszorg meer tijd te gunnen ben ik helemaal voor. Volgens mij noemde Baudet dat vanmiddag ook, en dat vond ik zeker een goed punt. Maar ik denk dat de besmettingscijfers de komende dagen zullen blijven stijgen, lockdown of niet. Al zou zo'n noodziekenhuis als ze in China even binnen 10 dagen wisten te fixen, hier ook zeker niet overbodig zijn, liefst twee of drie zelfs.
pi_192130765
e
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Een korte lockdown om de gezondheidszorg meer tijd te gunnen ben ik helemaal voor. Volgens mij noemde Baudet dat vanmiddag ook, en dat vond ik zeker een goed punt. Maar ik denk dat de besmettingscijfers de komende dagen zullen blijven stijgen, lockdown of niet. Al zou zo'n noodziekenhuis als ze in China even binnen 10 dagen wisten te fixen, hier ook zeker niet overbodig zijn, liefst twee of drie zelfs.
verbouw drie hotels met plastic luchtkamers en beademingsmachines. Iedereen een eigen kamer en badkamer. Lijkt me prima te doen.
  woensdag 18 maart 2020 @ 22:37:09 #42
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192131771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 21:55 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Een korte lockdown om de gezondheidszorg meer tijd te gunnen ben ik helemaal voor. Volgens mij noemde Baudet dat vanmiddag ook, en dat vond ik zeker een goed punt. Maar ik denk dat de besmettingscijfers de komende dagen zullen blijven stijgen, lockdown of niet. Al zou zo'n noodziekenhuis als ze in China even binnen 10 dagen wisten te fixen, hier ook zeker niet overbodig zijn, liefst twee of drie zelfs.
Alleen al de bewustwording onder de bevolking van de urgentie van dit probleem is een groot voordeel van een korte lockdown.

Ik hoop ten zeerste dat we er op tijd bij waren maar ik vrees het ergste voor de komende weken en maanden. Puur doordat we nu de extremere maatregel van een korte lockdown hebben gemist.
  woensdag 18 maart 2020 @ 22:38:50 #43
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192131816
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:
e
[..]

verbouw drie hotels met plastic luchtkamers en beademingsmachines. Iedereen een eigen kamer en badkamer. Lijkt me prima te doen.
Lekkere mentaliteit dit, dus doen we maar niks want het is allemaal op voorhand onmogelijk. Blegh :r
pi_192134034
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 22:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Lekkere mentaliteit dit, dus doen we maar niks want het is allemaal op voorhand onmogelijk. Blegh :r
Wat lul je nou? Ik zit al drie weken binnen en ontloop iedereen die meende te moeten carnavallen of te moeten skiën. Ik heb mijn kinderen vorige week af preventief van school gehaald en doe al weken boodschappen om 18:00 omdat iedereen dan zit te vreten.

Wat is je punt? 🤢
pi_192135318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Ik zit al drie weken binnen en ontloop iedereen die meende te moeten carnavallen of te moeten skiën. Ik heb mijn kinderen vorige week af preventief van school gehaald en doe al weken boodschappen om 18:00 omdat iedereen dan zit te vreten.

Wat is je punt? 🤢
Heel goed! Ik dacht dat het verhaal over je hotels ombouwen sarcastisch bedoelt was.
pi_192135443
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]

Graag je CV erbij zetten als je kritiek hebt op deze god _O_
Want dan kun je geen fouten meer maken? Zoals dat het virus tijdens carnaval niet werd verspreid omdat we het in kleine groep vieren. _O_
  donderdag 19 maart 2020 @ 08:16:36 #47
490000 HoldOnTight
To your dreams
pi_192136075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:45 schreef itchycoo het volgende:
Ik denk ook dat dit dan de reactie zou zijn. Zeker in dit land waar zoveel mensen al verontwaardigd worden als het KNMI code geel afgeeft.
Ooit is dit achter de rug en dan maken we de balans op. Als Nederland minder doden heeft dan de rest van Europa krijgt Jaap een lintje. Zijn het er significant meer dan moet premier Wilders toch eens een hartig woordje met hem gaan wisselen.
pi_192136095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]

Graag je CV erbij zetten als je kritiek hebt op deze god _O_
Dus... als je minder goed kan voetballen dan Ronaldo mag je nooit kritiek op hem hebben :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_192136139
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 02:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en nu zijn praktijk CV van de afgelopen weken:

Hij vroeg om jou cv als je gegronde kritiek wilt geven en ook niet het populistisch gebrabbel van de Elsevier. :')
  donderdag 19 maart 2020 @ 08:44:25 #50
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192136364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:08 schreef Predator40 het volgende:
echt HULDE voor die kneuzen van het RIVM:

https://www.elsevierweekb(...)-tweets-rivm-743404/
:D Ik denk dat de directeur van het RIVM wel wat anders aan zijn hoofd had die tijd dan het twitter account. Wat dacht je van de stikstof crisis die door rechtse partijen helemaal uit de hand liep, met hun gejank over cijfers/methodes die gewoon blijken te kloppen. Bedank partijen als het CDA, CU, FVD en PVV dus maar. :W
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_192139406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hij vroeg om jou cv als je gegronde kritiek wilt geven en ook niet het populistisch gebrabbel van de Elsevier. :')
Oh, dus alleen als je een goed cv hebt mag je kritiek leveren? Bijzonder.
pi_192139893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gewoon keiharde feiten van het gefaal van de afgelopen weken....helaas
Keiharde feiten :') ga lekker trollen in het RIVM kan er niets van topic.

COR / De amateurs van het RIVM 2
pi_192139953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oh, dus alleen als je een goed cv hebt mag je kritiek leveren? Bijzonder.
Tuurlijk mag je kritiek leveren maar opbouwende kritiek daar hebben we wat aan ipv maar hetzelfde blijven herhalen. Waarbij het RIVM natuurlijk ook voortschrijdend inzicht krijgt. Het is veel te simplistisch om elk berichtje van een overbelast RIVM onder een vergrootglas te gaan leggen en deze in de huidige crisis belangrijke overheidsdiensten maar af te blijven zeiken. Iets met beste stuurlui enzo...
pi_192140553
Ik geloof sowieso al niet meer wat men denkt dat goed is voor Nederland in deze situatie, ik kijk liever naar Duitsland..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')