abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192115322
Wat doen jullie in quarantaine? Ik verveel me rot!
Cindy De Vuyst
pi_192115340
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef einzeinz het volgende:
Werken? Studeren?

Series kijken, gamen, fappen, seksen, nieuws volgen op internet....lieve berichtjes sturen naar je vrienden, familie en ouders...hopen op betere tijden...hond uitlaten, kat aaien, blikken bonen en goedkope soep eten die je gehamsterd hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192115887
quote:
Netflix, lezen, gamen, bordspellen spelen met partner, grote schoonmaak, wandelen. Ik verveel me geen moment eigenlijk.
pi_192115993
Thuis werken deed ik al, daar verandert niks. In de avonduren ga ik verder met mijn mijn eigen dystopische webcomic

Zeker nu wel erg toepasselijk :)

pi_192116248
quote:
Hier ook nog 2 topics met vermaak tips

COR / En toen zat je thuis: Kijk- en speeltips
COR / Het vermaak jezelf thuis/ afleidings tips topic!
pi_192117023
1. Thuis werken
2. Kind van onderwijs voorzien
3. Huishoudelijke zaken
4. De babykamer afmaken voor de baby die van de zomer komt
5. gelukkig hebben we bergen aan bordspellen in huis
6. Netflix, Disney+, TV
7. Lezen (gelukkig heb ik ook een voorraad boeken)

Kortom, ik verveel mij totaal niet.
pi_192117353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:04 schreef Tja..1986 het volgende:

2. Kind van onderwijs voorzien
Volgens mij is zelf onderwijs geven veel effectiever als met 33 stuks in een klas zitten. Ik heb een vriend die een jaartje homeschooled was (woonde tijdelijk in het buitenland). Had alleen in de ochtend les ipv de hele dag, maar was bij terugkomst gewoon bij met de rest.

Gaat nog wat worden, als dit voorbij is. Blijkt ineens een kwart van de kinderen ernstig voor te lopen omdat ze op eigen tempo les hebben gehad, terwijl er ook een groep is die flink achterloopt omdat er bij hen niks aan gedaan is :o
pi_192118142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Volgens mij is zelf onderwijs geven veel effectiever als met 33 stuks in een klas zitten. Ik heb een vriend die een jaartje homeschooled was (woonde tijdelijk in het buitenland). Had alleen in de ochtend les ipv de hele dag, maar was bij terugkomst gewoon bij met de rest.

Gaat nog wat worden, als dit voorbij is. Blijkt ineens een kwart van de kinderen ernstig voor te lopen omdat ze op eigen tempo les hebben gehad, terwijl er ook een groep is die flink achterloopt omdat er bij hen niks aan gedaan is :o
Ons kind is 4. Dus het is niet echt super veel les. Maar we hebben wel een ritme. Ze doet ook werkbladen en we doen lesjes taal en rekenen. Maar we hebben ook een poppenhoek en een bouwhoek gemaakt.

Verder is het natuurlijk vrij logisch dat een kind met 1 op 1 aandacht veel sneller dingen leert. Echter mist ze nu ook een hoop doordat ze geen interactie heeft met andere kinderen. Ik denk dat het voor haar totale ontwikkeling veel beter is als ze gewoon naar school gaat.

Verder is het natuurlijk vrij logisch
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:56:14 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192118266
Hier wordt gewoon door gewerkt.
Het enige verschil is dat we nu twee/drie uur per dag aan reistijd besparen. (en dat de computer waar we op werken thuis staat)
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')