Ik geloof alleen nog als ziekenhuis opnamen dreigt gisteren te horenquote:
Ik zou het gewoon in de gaten houden, meer kan toch niet doen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze hoest eigenlijk al 3 dagen dus ik verwacht dat het binnenkort wel over is
Is dat een forum op FOK?quote:
jipquote:
Niet.quote:
You take me in the mailing.quote:
Voor sommige wel. voor sommige nietquote:
Oor.quote:
3 weken lang(minstens) thuiswerken.quote:
Ga je lekker. tik op phone dan gaat er wel eens wat misquote:
Thuiswerken is in mijn geval niet mogelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
3 weken lang(minstens) thuiswerken.
Ik vind thuiswerken prima voor 2 dagen in de week. Maar voor 3 weken ga ik er wel gek van worden
Ja, het is best zwaar he.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
3 weken lang(minstens) thuiswerken.
Ik vind thuiswerken prima voor 2 dagen in de week. Maar voor 3 weken ga ik er wel gek van worden
Nee dat snap ik. Jullie gaan ook geen afhaal of bezorgdienst doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Thuiswerken is in mijn geval niet mogelijk.
Die hebben een creatieve knobbel daarvoor gok ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe kunnen mensen zo makkelijk gedichten maken
Dat snap ik ook niet. Ik ben altijd veel te lang bezig tot mijn verdriet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe kunnen mensen zo makkelijk gedichten maken
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik ben altijd veel te lang bezig tot mijn verdriet.
Ik kan dan nog gewoon naar buiten dat scheelt maar er is wel erg weinig sociaal contact zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is best zwaar he.
IK zit al een paar dagen in quarantaine om gek van te worden.
NIet ff naar buiten mogen maakt me gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |