Wat is dezequote:Op woensdag 18 maart 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja of het is gewoon corona...
Snap je angst, zo hebben wij vorige week ook gezeten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja of het is gewoon corona...
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Aan je vriendin haar tepels zitten of deed je dat net niet.
Mwah ik laat haar lekker thuis. Ze had 2 weken geleden ook al koorts.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap je angst, zo hebben wij vorige week ook gezeten.
Kinderen kunnen veel hebben. Hou haar goed in de gaten. Meer kan je niet doen helaas
COntact met een arts opnemen of je kan met vragen ook bij het rode kruis terecht
Kan wel, maar het is niet "gewoon corona" de kans is groter dat het "gewoon verkouden" is.quote:
Ik snap jequote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is niet "gewoon corona" de kans is groter dat het "gewoon verkouden" is.
Ik duim mee hoor
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:23 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Aan je vriendin haar tepels zitten of deed je dat net niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Nou dat is zeker verstandig maar ik vind het wel heftig met corona in je achterhoofd.. sterkte en we hopen op het beste.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah ik laat haar lekker thuis. Ze had 2 weken geleden ook al koorts.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
Doe maar, verwen haar maar lekker en hou het in de gaten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah ik laat haar lekker thuis. Ze had 2 weken geleden ook al koorts.
Hopelijk fietsen we er goed doorheen allemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou dat is zeker verstandig maar ik vind het wel heftig met corona in je achterhoofd.. sterkte en we hopen op het beste.
Heeft wel iets, kun je tepelpijpenquote:
Zo issetquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk fietsen we er goed doorheen allemaal.
Het is ook beter om niet alle horror stories te lezen. Al zijn die duidelijk meer in de media dan de andere kantquote:
Jak als ik dan pijp wil ik wel wat lengte hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heeft wel iets, kun je tepelpijpen
Kom maar opquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Jak als ik dan pijp wil ik wel wat lengte hebben.
Hoopquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk fietsen we er goed doorheen allemaal.
Ja getest wordt je toch verder nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hoop
Ik ook voor jullie ik ken ook al wat situaties die leken op maar toch gelukkig meevallen
Alleen als het heel erg is toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja getest wordt je toch verder niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |