abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192108933
Ik ben zo’n 5 maanden aan het daten met een jongen, en het ging al die tijd heel goed. Hij toonde altijd interesse, was lief voor me en gaf vaak aan hoe leuk, knap, lief hij me vond. Geen signalen dus dat het niet goed ging. Hij wilde me ook graag zien, en het was ook altijd leuk als we samen waren. In april zouden we een weekendje weggaan. Hij vond dat zelfs te laat en had liever maart, en hij stelde zelf voor om naar Parijs te gaan (dit speelde overigens een paar weken geleden, dus voor deze laatste coronaontwikkelingen). Ik was juist degene die een beetje huiverig was, het Louvre was toen net dicht in verband met corona.

Sinds vorige week deed hij opeens vreemd en liet hij weinig meer van zich horen, wat ik niet van hem gewend was. Ook had hij een afspraak van ons afgezegd. En paar dagen later kwam hij met dat hij even niet goed in zijn vel zit, dat hij even afstand wil en dat hij even geen behoefte heeft aan contact. Hij gaf aan dat hij later, als hij zich beter voelde, wellicht weer contact met mij zou zoeken. WELLICHT. Ook zei hij dat hij niet van mij verwacht dat ik op hem wacht. En hij zei een paar keer dat het niks met mij te maken had, maar dat het puur kwam omdat hij niet goed in zijn vel zit.

Ik kan hier dus helemaal niks mee. In eerste instantie ging er van alles door mij heen. Zou hij een ander hebben? Zou hij mij niet meer leuk vinden? Maar er is niks gebeurd en er waren daarvóór geen signalen dat het niet goed zat. Ook was hij al die tijd best wel eerlijk en loyaal (dat dacht ik tenminste). Hij vertelde een keer dat zijn ex jaren geleden is vreemd gegaan en dat hij dat heel erg vond. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij hetzelfde zou doen. Maar ja, bij doorvragen komt er verder niks uit. Alleen dat hij even geen behoefte heeft aan contact en dat het niet aan mij ligt. En dat hij nergens zin in heeft. Ik heb aangegeven er ook voor hem te willen zijn als het niet goed gaat en aangeboden hem te willen helpen als er iets is, maar hij gaf duidelijk aan even niks te willen en even geen behoefte te hebben aan contact. Dus ja, ik kon niet anders dan maar afstand nemen. Maar vind het vreselijk.

En ik twijfel nu over de reden, of er echt iets is, en dat dit zijn manier is om dit te verwerken/op te lossen. Of dat het een smoes is omdat hij de relatie met mij niet meer ziet zitten. Wat denken jullie zo op basis van wat jullie lezen? En wat raden jullie mij aan? Ik ga sowieso geen contact met hem zoeken, maar om het zo gelijk los te laten en verder te gaan. Wat als er echt iets is, en hij gewoon een paar weken tijd nodig heeft en daarna weer terugkomt… Maar ja, misschien komt ie wel nooit terug.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:59:54 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_192109030
Minimaal anderhalve meter denk ik ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_192109101
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:59 schreef Enchanter het volgende:
Minimaal anderhalve meter denk ik ?
Haha die 1.5 meter wordt dan wel heel hard doorgevoerd als iemand dan ook telefonisch geen contact meer wil.
pi_192109487
Als iemand afstand wil nemen hebben ze er gewoon geen zin meer in, wat voor flauwekul excuses ze ook verzinnen. Als jij even niet lekker in je vel zou zitten zou je dan je vriend ook zo aan de kant schuiven?
pi_192109697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:35 schreef NevermindTheName het volgende:
Als iemand afstand wil nemen hebben ze er gewoon geen zin meer in, wat voor flauwekul excuses ze ook verzinnen. Als jij even niet lekker in je vel zou zitten zou je dan je vriend ook zo aan de kant schuiven?
Dan kan je toch gewoon eerlijk aangeven 'het werkt niet meer tussen ons' of 'ik denk niet dat het wat gaat worden op de lange termijn'. Veel manieren om eerlijk aan te geven dat je de relatie niet ziet zitten, Maar dit is wel een heel lullige manier, als het klopt wat je zegt, want je laat de ander gewoon hangen. Maat goed, het zou me niet verbazen.
pi_192109761
klinkt voor mij alsof hij vreemd is gegaan maar het niet durft te zeggen.

hij hoopt erop dat jij het af kapt zodat hij zich niet schuldig hoeft te voelen.
pi_192110933
Ik lees so far dat je de verantwoordelijkheid erg bij hem legt. Wat doe jij om voor hem een leuke partner te zijn?

Ik zou juist het initiatief nemen om het contact aan te gaan, maar laat alle verwijten naar hem achterwege.

Wees direct door te zeggen dat je merkt dat er iets aan de hand is en dat je daarover verdrietig bent, omdat je hem liever niet kwijt wilt. Vraag of je wat verkeerds gedaan hebt, dat hij daar eerlijk over mag zijn en niet bang hoeft te zijn dat hij jou kwetst.
pi_192111128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Keukenmachine het volgende:
...
Sinds vorige week deed hij opeens vreemd en liet hij weinig meer van zich horen, wat ik niet van hem gewend was. Ook had hij een afspraak van ons afgezegd. En paar dagen later kwam hij met dat hij even niet goed in zijn vel zit, dat hij even afstand wil en dat hij even geen behoefte heeft aan contact. Hij gaf aan dat hij later, als hij zich beter voelde, wellicht weer contact met mij zou zoeken. WELLICHT. Ook zei hij dat hij niet van mij verwacht dat ik op hem wacht. En hij zei een paar keer dat het niks met mij te maken had, maar dat het puur kwam omdat hij niet goed in zijn vel zit.
....
Het dikgedrukte stukje zegt me dat hij het wel uit wil maken, maar om de één of andere reden niet doet en hoopt dat jij je schouders ophaalt en door gaat met je leven.
And the druids turn to stone...
pi_192111164
5 maanden daten :o :'(
pi_192111177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:55 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Dan kan je toch gewoon eerlijk aangeven 'het werkt niet meer tussen ons' of 'ik denk niet dat het wat gaat worden op de lange termijn'. Veel manieren om eerlijk aan te geven dat je de relatie niet ziet zitten, Maar dit is wel een heel lullige manier, als het klopt wat je zegt, want je laat de ander gewoon hangen. Maat goed, het zou me niet verbazen.
Hij laat je niet hangen
pi_192111535
Tijd om verder te gaan want hij wil niet meer.

En tuin niet in die verhalen dat hij niet lekker in zijn vel zit, met zichzelf bezig moet zijn, issues, blablabla want dat heeft hij niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192111719
Kan wel dat hij niet goed in zijn vel zit. Maar als hij nu al zo doet. Gaat vaker voorkomen, wil je dat wel.
pi_192112246
Uiteindelijk is er nooit een reden waar jij tevreden mee gaat zijn. Maar voor jezelf: laat hem gaan. Want hoe je het ook wendt of keert, het werkte dus niet tussen jullie. Of dat nou komt doordat hij zich niet goed voelt, of jullie gewoon niet goed genoeg matchen, maakt niet uit.

Tinder aanslingeren en door.
pi_192112317
Vervelend als je nu samen in quarantine zit :@
Ik was hier...
pi_192112948
Dit is een stervend paard, hoelang ga je er nog aan trekken?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 maart 2020 @ 09:59:33 #16
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192113360
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:03 schreef Tailless het volgende:
5 maanden daten :o :'(
Dit :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192113379
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:03 schreef Tailless het volgende:
5 maanden daten :o :'(
We waren wel gewoon exclusief. Hij had het zelfs aan zijn ouders verteld.
pi_192114455
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 05:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik lees so far dat je de verantwoordelijkheid erg bij hem legt. Wat doe jij om voor hem een leuke partner te zijn?

Ik zou juist het initiatief nemen om het contact aan te gaan, maar laat alle verwijten naar hem achterwege.

Wees direct door te zeggen dat je merkt dat er iets aan de hand is en dat je daarover verdrietig bent, omdat je hem liever niet kwijt wilt. Vraag of je wat verkeerds gedaan hebt, dat hij daar eerlijk over mag zijn en niet bang hoeft te zijn dat hij jou kwetst.
Huh, mijn vriend gaat uit het niets bij mij weg en wil geen contact, en ik moet mij afvragen wat ik doe om een leuke partner te zijn? Ik dacht het niet. Ik was een heel leuke partner, en het ging altijd goed. En ik heb zeker aangegeven dat ik verdrietig ben, hem mis en graag wil weten wat er is. En zoals ik ook al schreef in mijn bericht heb ik ook aangegeven er voor hem te willen zijn als er iets is. Maar hij wil alleen maar afstand. Dan moet ik dat wel respecteren. En ga ik zeker niet contact zoeken en proberen een leuke leuke partner zijn.
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:01:16 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192114524
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:57 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Huh, mijn vriend gaat uit het niets bij mij weg en wil geen contact, en ik moet mij afvragen wat ik doe om een leuke partner te zijn? Ik dacht het niet. Ik was een heel leuke partner, en het ging altijd goed. En ik heb zeker aangegeven dat ik verdrietig ben, hem mis en graag wil weten wat er is. En zoals ik ook al schreef in mijn bericht heb ik ook aangegeven er voor hem te willen zijn als er iets is. Maar hij wil alleen maar afstand. Dan moet ik dat wel respecteren. En ga ik zeker niet contact zoeken en proberen een leuke leuke partner zijn.
Dan moet je niet klagen als het straks uitgaat. Moeilijke gesprekken horen nou eenmaal bij een relatie. Dat gevoel van euforie en verbondenheid komt en gaat.

Als je niet tegen dit soort moeilijke momenten kan, dan ben je niet klaar voor een relatie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192114595
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dan moet je niet klagen als het straks uitgaat. Moeilijke gesprekken horen nou eenmaal bij een relatie. Dat gevoel van euforie en verbondenheid komt en gaat.

Als je niet tegen dit soort moeilijke momenten kan, dan ben je niet klaar voor een relatie.
Praten kan niet als iemand je niet wil spreken. Ik vind het bizar dat mensen het hier bij mij leggen. Ik ben niet klaar voor een relatie, want ik wil niet praten? Hij wil niet praten en vraagt nadrukkelijk om afstand en wil even geen contact. Als ik koste wat het kost contact zoek, dan respecteer ik zijn keuze niet. En dan ben je op een gegeven moment ook gewoon een stalker. Maar hij is degene die wegloopt en niet wil praten. Niet ik.
pi_192115057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Keukenmachine het volgende:
Ik ben zo’n 5 maanden aan het daten met een jongen, en het ging al die tijd heel goed. Hij toonde altijd interesse, was lief voor me en gaf vaak aan hoe leuk, knap, lief hij me vond. Geen signalen dus dat het niet goed ging. Hij wilde me ook graag zien, en het was ook altijd leuk als we samen waren. In april zouden we een weekendje weggaan. Hij vond dat zelfs te laat en had liever maart, en hij stelde zelf voor om naar Parijs te gaan (dit speelde overigens een paar weken geleden, dus voor deze laatste coronaontwikkelingen). Ik was juist degene die een beetje huiverig was, het Louvre was toen net dicht in verband met corona.

Sinds vorige week deed hij opeens vreemd en liet hij weinig meer van zich horen, wat ik niet van hem gewend was. Ook had hij een afspraak van ons afgezegd. En paar dagen later kwam hij met dat hij even niet goed in zijn vel zit, dat hij even afstand wil en dat hij even geen behoefte heeft aan contact. Hij gaf aan dat hij later, als hij zich beter voelde, wellicht weer contact met mij zou zoeken. WELLICHT. Ook zei hij dat hij niet van mij verwacht dat ik op hem wacht. En hij zei een paar keer dat het niks met mij te maken had, maar dat het puur kwam omdat hij niet goed in zijn vel zit.

Ik kan hier dus helemaal niks mee. In eerste instantie ging er van alles door mij heen. Zou hij een ander hebben? Zou hij mij niet meer leuk vinden? Maar er is niks gebeurd en er waren daarvóór geen signalen dat het niet goed zat. Ook was hij al die tijd best wel eerlijk en loyaal (dat dacht ik tenminste). Hij vertelde een keer dat zijn ex jaren geleden is vreemd gegaan en dat hij dat heel erg vond. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij hetzelfde zou doen. Maar ja, bij doorvragen komt er verder niks uit. Alleen dat hij even geen behoefte heeft aan contact en dat het niet aan mij ligt. En dat hij nergens zin in heeft. Ik heb aangegeven er ook voor hem te willen zijn als het niet goed gaat en aangeboden hem te willen helpen als er iets is, maar hij gaf duidelijk aan even niks te willen en even geen behoefte te hebben aan contact. Dus ja, ik kon niet anders dan maar afstand nemen. Maar vind het vreselijk.

En ik twijfel nu over de reden, of er echt iets is, en dat dit zijn manier is om dit te verwerken/op te lossen. Of dat het een smoes is omdat hij de relatie met mij niet meer ziet zitten. Wat denken jullie zo op basis van wat jullie lezen? En wat raden jullie mij aan? Ik ga sowieso geen contact met hem zoeken, maar om het zo gelijk los te laten en verder te gaan. Wat als er echt iets is, en hij gewoon een paar weken tijd nodig heeft en daarna weer terugkomt… Maar ja, misschien komt ie wel nooit terug.
Veel mannen willen bij shit in hun leven anderen er niet mee tot last zijn en trekken zich terug.

Vaak ook omdat ze geen goede praters zijn (zijn mannen sowieso al gemiddeld slechter in dan vrouwen).

Het kan dus inderdaad zijn dat hij depressief is, misschien Corona heeft (of iemand in zijn nabije omgeving en hij jou niet wil besmetten), twijfelt aan zichzelf en/of de beginnende relatie, schulden/verslavingen heeft of zaken lopen die slecht het daglicht verdragen (strafbare feiten).

Geef je grenzen aan: geef aan dat je bereid bent te wachten maar niet voor eeuwig, dus geef een tijdslimiet aan waarna je geduld op is: 1 week, 1 maand of 1 kwartaal.

Als hij binnen die limiet weer terug komt, vraag dan of hij dit gedrag gewoon is (afstand nemen bij problemen) en maak hem duidelijk dat dit jou onrust geef in de relatie. Geef aan hoe je het liever ziet bij problemen. Vraag voor jouw eigen zekerheid of er een ander is.

Komt hij niet binnen de limiet terug, dan zou ik hem niet zo maar weer terug nemen als hij na 6 maanden bv weer op je stoep staat en doet alsof er niets is gebeurd. Dan respecteert hij jouw grenzen niet en laat hij je maar naar zijn pijpen dansen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192115132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Keukenmachine het volgende:
Ik ben zo’n 5 maanden aan het daten met een jongen, en het ging al die tijd heel goed. Hij toonde altijd interesse, was lief voor me en gaf vaak aan hoe leuk, knap, lief hij me vond. Geen signalen dus dat het niet goed ging. Hij wilde me ook graag zien, en het was ook altijd leuk als we samen waren. In april zouden we een weekendje weggaan. Hij vond dat zelfs te laat en had liever maart, en hij stelde zelf voor om naar Parijs te gaan (dit speelde overigens een paar weken geleden, dus voor deze laatste coronaontwikkelingen). Ik was juist degene die een beetje huiverig was, het Louvre was toen net dicht in verband met corona.

Sinds vorige week deed hij opeens vreemd en liet hij weinig meer van zich horen, wat ik niet van hem gewend was. Ook had hij een afspraak van ons afgezegd. En paar dagen later kwam hij met dat hij even niet goed in zijn vel zit, dat hij even afstand wil en dat hij even geen behoefte heeft aan contact. Hij gaf aan dat hij later, als hij zich beter voelde, wellicht weer contact met mij zou zoeken. WELLICHT. Ook zei hij dat hij niet van mij verwacht dat ik op hem wacht. En hij zei een paar keer dat het niks met mij te maken had, maar dat het puur kwam omdat hij niet goed in zijn vel zit.

Ik kan hier dus helemaal niks mee.
Dat was dan misschien ook het doel hè. Omdat je er niks mee hoeft te doen, of hij je niet wil belasten met shizzle met waar je niks mee kan of geen trek heeft in gesprekken erover. Niet iedereen praat even makkelijk en het kan ook moeilijker zijn om een gesprek te houden met iemand die geen genoegen wil nemen met wat hij wel zegt.

quote:
In eerste instantie ging er van alles door mij heen. Zou hij een ander hebben? Zou hij mij niet meer leuk vinden? Maar er is niks gebeurd en er waren daarvóór geen signalen dat het niet goed zat. Ook was hij al die tijd best wel eerlijk en loyaal (dat dacht ik tenminste). Hij vertelde een keer dat zijn ex jaren geleden is vreemd gegaan en dat hij dat heel erg vond. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij hetzelfde zou doen. Maar ja, bij doorvragen komt er verder niks uit. Alleen dat hij even geen behoefte heeft aan contact en dat het niet aan mij ligt. En dat hij nergens zin in heeft. Ik heb aangegeven er ook voor hem te willen zijn als het niet goed gaat en aangeboden hem te willen helpen als er iets is, maar hij gaf duidelijk aan even niks te willen en even geen behoefte te hebben aan contact. Dus ja, ik kon niet anders dan maar afstand nemen. Maar vind het vreselijk.

En ik twijfel nu over de reden, of er echt iets is, en dat dit zijn manier is om dit te verwerken/op te lossen. Of dat het een smoes is omdat hij de relatie met mij niet meer ziet zitten. Wat denken jullie zo op basis van wat jullie lezen? En wat raden jullie mij aan? Ik ga sowieso geen contact met hem zoeken, maar om het zo gelijk los te laten en verder te gaan. Wat als er echt iets is, en hij gewoon een paar weken tijd nodig heeft en daarna weer terugkomt… Maar ja, misschien komt ie wel nooit terug.
Begrijpelijk dat het vreselijk is om zo afgekapt te worden, maar je hebt er geen kut om te gaan lopen gissen naar wat de reden zou kunnen zijn. Misschien is het wel een lul ja, maar misschien is hij zichzelf ook gewoon voorbij gelopen om zoveel mogelijk normaal te doen en jou niks negatiefs te laten blijken. Snap dat het rauw op je dak valt, maar je wantrouwen dat het aan een ander of aan jou zou moeten liggen kan best een begrijpelijke reden waarom hij juist niet in gesprek wil nu. Het kan overkomen alsof je hem zijn keuze wil laten verdedigen, alsof hij geen recht heeft om de boel stop te zetten en te voelen wat hij nu voelt ofzo.

Jij hebt je best gedaan toch? Meer kun je niet doen zonder feedback. Koester de mooie herinneringen, lik je wonden en ga door met je leven. Sterkte.
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:31:02 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192115142
Klinkt als een laffe truuk om het te verbreken
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:33:26 #24
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_192115197
Ook zei hij dat hij niet van mij verwacht dat ik op hem wacht.

Helaas... ga maar door met je leven... ;(
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:34:11 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192115215
- ga weg met dit soort posts -

[ Bericht 95% gewijzigd door CoolGuy op 18-03-2020 16:39:51 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192118999
Meid ik vrees dat hij gewoon niet meer verder wil of wellicht van het begin af aan minder enthousiast was dan je wellicht dacht. 5 maanden ‘daten’ en dat zijn ouders enkel van je af weten is natuurlijk ook niet zo’n goed teken. Hier amper 4 maanden daten en hij noemt me zijn vriendin, maakt dat openbaar en aan iedereen duidelijk, ouders ontmoet, vrienden ontmoet en praten over de toekomst en hoe we dat samen zien.

Als een man echt gek op je is wil hij je niet kwijt. Laat staan dat hij zegt dat je niet op hem moet wachten ofzo.
Draai de situatie eens om: zou je een man waar je helemaal gek op bent aan de kant schuiven omdat je even niet lekker in je vel zit? Nee joh, dat zou je dan waarschijnlijk JUIST niet willen. Dit is kansloos, ik zou hem loslaten.
pi_192119108
Move on.

Installeer tinder en begin met swipen.
pi_192119240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Keukenmachine het volgende:
Wat denken jullie zo op basis van wat jullie lezen?
ik denk dat je hem helemaal niet echt lijkt te kennen en hij je dus schijnbaar zeker niet echt werkelijk nastaat, maar je eerder een 'oppervlakkige' omgang met hem hebt.

als je al 5 maanden aan het daten bent, en hem helemaal niet goed kent, en hij eigenlijk een raadsel voor je is, het niet zo'n positief beeld schept.

je geeft aan dat hij veel intersse in jou had, heb jij ooit interesse in hem getoond?
heb je ooit eerder aan hem gemerkt dat hij misschien bepaalde 'issues' heeft?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_192136153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:57 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Huh, mijn vriend gaat uit het niets bij mij weg en wil geen contact, en ik moet mij afvragen wat ik doe om een leuke partner te zijn? Ik dacht het niet. Ik was een heel leuke partner, en het ging altijd goed. En ik heb zeker aangegeven dat ik verdrietig ben, hem mis en graag wil weten wat er is. En zoals ik ook al schreef in mijn bericht heb ik ook aangegeven er voor hem te willen zijn als er iets is. Maar hij wil alleen maar afstand. Dan moet ik dat wel respecteren. En ga ik zeker niet contact zoeken en proberen een leuke leuke partner zijn.
Uit de posts die je maakt, krijg ik het idee dat je (onbewust) eisen stelt aan jouw vriend. Ik twijfel er niet aan overigens dat je er ook voor hem wilt zijn en dat je streeft naar een gelijkwaardige relatie. Toch lees ik heel veel "hij moet mij gelukkig maken".

Ik baseer dit overigens op de enkele posts die je hebt gemaakt. Verder ben ik er uiteraard niet bij geweest. Als je zegt dat het niet zo is gegaan, dan geloof ik je gewoon. :)

(Tevens geeft dat ook aan hoe belangrijk het is om in een relatie goed te communiceren. Wij mensen schieten vaak in aannames en gaan er daarbij vanuit dat de ander ons daarin begrijpt, terwijl dat niet zo hoeft te zijn.)

Er speelt sowieso iets waardoor hij bij je weggaat. Bedenk eens wat het zou kunnen zijn, zonder jezelf te veroordelen en ook hem niet. Heb je bijvoorbeeld verlatingsangst? Zo ja, hoe zou je daarmee kunnen omgaan zonder dat het een partner kan afschrikken?

[ Bericht 14% gewijzigd door PabstBlueRibbon op 19-03-2020 09:24:43 ]
  donderdag 19 maart 2020 @ 08:40:50 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192136316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 11:04 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Praten kan niet als iemand je niet wil spreken. Ik vind het bizar dat mensen het hier bij mij leggen. Ik ben niet klaar voor een relatie, want ik wil niet praten? Hij wil niet praten en vraagt nadrukkelijk om afstand en wil even geen contact. Als ik koste wat het kost contact zoek, dan respecteer ik zijn keuze niet. En dan ben je op een gegeven moment ook gewoon een stalker. Maar hij is degene die wegloopt en niet wil praten. Niet ik.
Ik zou hem laten weten dat die afstand die hij wil, voor jou niet kan als er sprake is van een relatie. Als je een relatie hebt, blijf je met elkaar in gesprek, blijf je betrokken bij elkaar.
Je hebt gezegd dat en hoe je er voor hem wilt zijn. Kiest hij voor deze afstand, dan kiest hij voor einde relatie.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 maart 2020 @ 09:05:29 #31
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_192136635
Er loopt hier op dit forum een jongen rond wiens vriendin tijd nodig had, om te dealen met de ziekte van haar moeder. De moeder is nu genezen en de vriendin heeft een ander. Ik haal dit verhaal aan om aan te geven dat, ongeacht hoe serieus iemands shit is, als ie er niet mee kan dealen in een relatie met jou, dan zit er iets niet goed in de relatie.

Natuurlijk zijn er mensen die minder goed kunnen praten en mensen die jou niet willen belasten met hun problemen (zeker in een relatief prille relatie). Die mensen onderhouden echter ook gewoon relaties. Als dat met jou niet kan, dan is er blijkbaar iets aan wat jij doet of in hem naar boven haalt, dat niet samen gaat met zijn problemen. Of iets aan zijn problemen dat niet samen gaat met jou.

Je reageerde verontwaardigd op het advies dat je moet blijven praten om erachter te komen wat het is en je nederig moet opstellen. Dat is terecht vind ik, je hoeft je niet in bochten te wringen om zijn gedrag te begrijpen. Maar misschien komt hij binnenkort iemand tegen die met haar normale gedrag op de juiste knopjes drukt, zodat hij wel open kaart speelt bij haar. Dan kan hij beter met haar zijn en jij beter met iemand die dat naar jou kan.
pi_192136919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:35 schreef NevermindTheName het volgende:
Als iemand afstand wil nemen hebben ze er gewoon geen zin meer in, wat voor flauwekul excuses ze ook verzinnen. Als jij even niet lekker in je vel zou zitten zou je dan je vriend ook zo aan de kant schuiven?
Ja dit. Hoor dit soort verhalen de laatste tijd zo veel in mijn omgeving, loopt eigenlijk altijd verkeerd af. Hij heeft de deur al gesloten.
pi_192137113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:52 schreef Keukenmachine het volgende:
Ik ben zo’n 5 maanden aan het daten met een jongen, en het ging al die tijd heel goed. Hij toonde altijd interesse, was lief voor me en gaf vaak aan hoe leuk, knap, lief hij me vond. Geen signalen dus dat het niet goed ging. Hij wilde me ook graag zien, en het was ook altijd leuk als we samen waren. In april zouden we een weekendje weggaan. Hij vond dat zelfs te laat en had liever maart, en hij stelde zelf voor om naar Parijs te gaan (dit speelde overigens een paar weken geleden, dus voor deze laatste coronaontwikkelingen). Ik was juist degene die een beetje huiverig was, het Louvre was toen net dicht in verband met corona.

Sinds vorige week deed hij opeens vreemd en liet hij weinig meer van zich horen, wat ik niet van hem gewend was. Ook had hij een afspraak van ons afgezegd. En paar dagen later kwam hij met dat hij even niet goed in zijn vel zit, dat hij even afstand wil en dat hij even geen behoefte heeft aan contact. Hij gaf aan dat hij later, als hij zich beter voelde, wellicht weer contact met mij zou zoeken. WELLICHT. Ook zei hij dat hij niet van mij verwacht dat ik op hem wacht. En hij zei een paar keer dat het niks met mij te maken had, maar dat het puur kwam omdat hij niet goed in zijn vel zit.

Ik kan hier dus helemaal niks mee. In eerste instantie ging er van alles door mij heen. Zou hij een ander hebben? Zou hij mij niet meer leuk vinden? Maar er is niks gebeurd en er waren daarvóór geen signalen dat het niet goed zat. Ook was hij al die tijd best wel eerlijk en loyaal (dat dacht ik tenminste). Hij vertelde een keer dat zijn ex jaren geleden is vreemd gegaan en dat hij dat heel erg vond. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hij hetzelfde zou doen. Maar ja, bij doorvragen komt er verder niks uit. Alleen dat hij even geen behoefte heeft aan contact en dat het niet aan mij ligt. En dat hij nergens zin in heeft. Ik heb aangegeven er ook voor hem te willen zijn als het niet goed gaat en aangeboden hem te willen helpen als er iets is, maar hij gaf duidelijk aan even niks te willen en even geen behoefte te hebben aan contact. Dus ja, ik kon niet anders dan maar afstand nemen. Maar vind het vreselijk.

En ik twijfel nu over de reden, of er echt iets is, en dat dit zijn manier is om dit te verwerken/op te lossen. Of dat het een smoes is omdat hij de relatie met mij niet meer ziet zitten. Wat denken jullie zo op basis van wat jullie lezen? En wat raden jullie mij aan? Ik ga sowieso geen contact met hem zoeken, maar om het zo gelijk los te laten en verder te gaan. Wat als er echt iets is, en hij gewoon een paar weken tijd nodig heeft en daarna weer terugkomt… Maar ja, misschien komt ie wel nooit terug.
De datingmarkt is hard en genadeloos tegenwoordig. Loyaliteit betekent weinig en als mensen de ander even niet meer interessant vinden, stoppen ze ermee en gaan ze weer door naar de volgende. (Of doen ze gewoon niks, omdat ze werk/vrienden/familie belangrijker vinden.)

Dit is de harde realiteit van nu. Geleuter over issues/ruimte nodig hebben zijn vaak bullshit. Iedereen heeft problemen, die problemen moet je niet projecteren op je relatie maar mag/moet je gewoon delen met je partner. Ik vind dus dat je gelijk hebt dat dit zijn fout is, je hebt er alleen geen fuck aan want uiteindelijk gaat het niet werken.

Wat mijn advies is: Ga gewoon zoveel als mogelijk flirten met andere jongens, ga op Tinder, doe alles om jezelf te realiseren dat er meer jongens in de wereld zijn die minimaal net zo leuk zijn als je huidige "vriend". Zorg desnoods voor een leuke rebound, je zult merken dat het je gevoelens voor je date zal doen vervagen.

Dat is dan weer een voordeel van de huidige datingmarkt. De oppervlakkigheid relativeert. De mensen die het meest aan iemand gehecht zijn of jarenlange relaties hebben gehad hebben vaak het meeste liefdesverdriet.
  donderdag 19 maart 2020 @ 09:42:21 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192137318
Ik zou er trouwens maar van uitgaan dat dit een kwestie van onvermogen is van de vriend. Die kan er niet mee omgaan om slecht in zijn vel te zitten en dan toch zijn relatie in stand te houden. Als je je vriendin op deze manier helemaal bij je wegduwt, ligt dat echt niet aan die vriendin, maar aan hem.

Tenzij dit een actie is omdat hij het niet normaal durft uit te maken. Dan is het een laffe hond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192137996
TS moet net als haar 'vriend' voor zichzelf kiezen. Ga voor iemand die ook voor jou gaat en je niet even parkeert om je later weer op te pikken. Zo werkt het niet.
pi_192140450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 00:55 schreef Keukenmachine het volgende:

[..]

Dan kan je toch gewoon eerlijk aangeven 'het werkt niet meer tussen ons' of 'ik denk niet dat het wat gaat worden op de lange termijn'. Veel manieren om eerlijk aan te geven dat je de relatie niet ziet zitten, Maar dit is wel een heel lullige manier, als het klopt wat je zegt, want je laat de ander gewoon hangen. Maat goed, het zou me niet verbazen.
Misschien weet hij het zelf ook niet? Het kan ook zijn dat hij last heeft van een depressie of iets vergelijkbaars, nu door een flinke dip gaat en ook even niet weet wat hij met zichzelf aan moet. Vanuit die positie kan ik me ergens voorstellen dat hij iets zegt als je hoeft niet op mij te wachten.

Snap dat je hersenen overuren gaan draaien van deze situatie, maar probeer zo min mogelijk zelf in te vullen wat je niet weet, laat staan te veroordelen.
pi_192143735
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 09:05 schreef PiyeReloaded het volgende:
Er loopt hier op dit forum een jongen rond wiens vriendin tijd nodig had, om te dealen met de ziekte van haar moeder. De moeder is nu genezen en de vriendin heeft een ander. Ik haal dit verhaal aan om aan te geven dat, ongeacht hoe serieus iemands shit is, als ie er niet mee kan dealen in een relatie met jou, dan zit er iets niet goed in de relatie.
Laat me dan die van een andere user even aanstippen, die kwamen wel weer bij elkaar na de pauze.
pi_192307021
Ik denk dat hij gewoon geen interesse meer heeft!
pi_192307925
Dat het een tijd leuk gaat zegt niet zoveel. Misschien zijn er achteraf gezien dingen die hij niet leuk vond maar dat je daar op het moment zelf niks van merkt. Mensen kunnen opeens gaan twijfelen en dan die dingen te niet meer leuk gaan vinden.

Je kan nu niks meer doen, als je dat al zou willen. Mocht je het allemaal niet snappen en het er met hem willen over hebben met als doel het te willen snappen dan kan je dat mijn inziens ook beter pas later doen.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 21:12:44 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192310156
Kan het zijn dat bij die jongeman het Corona virus geconstateerd is.
Heeft ie een baan, hoe gaat het nu (Corona) daarmee?
School idem dito. Zijn familie, overige vrienden, goede kennissen?

Jammer dat hij nu niet wil of KAN communiceren hierover, met jou.
Als je echt zoveel om hem geeft, hij zo belangrijk is voor jou, dan zou ik het toch nog een tijdje aan zien. Die opruiende taal hier van die pubers ... zijn alleen stoer, maar wat als ze zelf in jouw situatie zouden zitten. Wat zijn nou - pak hem beet - 2-3 maanden het een kans geven, op een mensenleven? En ook, misschien legt hij het jou uit, waarom niet (meer). Of niet, kan ook, maar bij beide mogelijkheden kun je het met een geruster gemoed afsluiten.
Want of je weet de reden waarom of JIJ hebt in ieder geval jullie relatie alle kans gegeven.

Sterkte en succes ^O^ :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 28 maart 2020 @ 16:16:46 #41
240618 Micson
The lonely stoner
pi_192321565
Ik word heel moe van die figuren die vanallerlei problemen hebben, maar er nooit over willen praten. Een vriend van mij is ook zo. Altijd de joviale, vrolijke flierenfluiter en als ik informeer naar zaken waarvan ik weet dat ie het er moeilijk mee heeft, wuift hij alles weg. Behalve als hij heel dronken is. Dan gaat de beerput open en wordt alles op tafel gegooid. De dag erna is er weer geen vuiltje aan de lucht, terwijl hij net verteld heeft dat hij zelfmoordgedachten heeft.

Ik zou nooit een relatie met zo iemand aangaan. Even uithuilen en weer de liefdesmarkt op TS. Je komt heel redelijk over dus dat komt vast goed.
pi_192477238
Klinkt heel bekend, begint zijn naam met een F?
pi_192481235
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 13:27 schreef miezelll het volgende:
Klinkt heel bekend, begint zijn naam met een F?
Ferdinand.
pi_192483070
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ferdinand.
Franz?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192488616
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 13:27 schreef miezelll het volgende:
Klinkt heel bekend, begint zijn naam met een F?
Kut. Betrapt.
  dinsdag 7 april 2020 @ 03:02:16 #46
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_192488795
Ah de al oude, voornamelijk door vrouwen gebruikte, 'ik wil even wat afstand, het ligt niet aan jou maar aan mij' situatie.

Komt er feitelijk op neer dat ie er om wat voor reden dan ook geen zin meer in heeft maar te schijterig is om dat te zeggen.

Je kan hem beter zeggen dat ie 'wellicht' z'n slappe excuus moet steken waar de zon niet schijnt.
pi_192489307
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou er trouwens maar van uitgaan dat dit een kwestie van onvermogen is van de vriend. Die kan er niet mee omgaan om slecht in zijn vel te zitten en dan toch zijn relatie in stand te houden. Als je je vriendin op deze manier helemaal bij je wegduwt, ligt dat echt niet aan die vriendin, maar aan hem.

Tenzij dit een actie is omdat hij het niet normaal durft uit te maken. Dan is het een laffe hond.
Dit.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 april 2020 @ 08:05:34 #48
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_192490001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Staartjevansaartje het volgende:
Meid ik vrees dat hij gewoon niet meer verder wil of wellicht van het begin af aan minder enthousiast was dan je wellicht dacht. 5 maanden ‘daten’ en dat zijn ouders enkel van je af weten is natuurlijk ook niet zo’n goed teken. Hier amper 4 maanden daten en hij noemt me zijn vriendin, maakt dat openbaar en aan iedereen duidelijk, ouders ontmoet, vrienden ontmoet en praten over de toekomst en hoe we dat samen zien.

Als een man echt gek op je is wil hij je niet kwijt. Laat staan dat hij zegt dat je niet op hem moet wachten ofzo.
Draai de situatie eens om: zou je een man waar je helemaal gek op bent aan de kant schuiven omdat je even niet lekker in je vel zit? Nee joh, dat zou je dan waarschijnlijk JUIST niet willen. Dit is kansloos, ik zou hem loslaten.
Zo dat na vier maanden al.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_192491830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 08:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zo dat na vier maanden al.
Nou ja, na 4 maanden ben je wel een beetje uit de casual sferen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')