abonnement Unibet Coolblue
pi_192108564
Deze beelden:

Je gaat dus in slaap voor onbekende tijd, aan de beademing, en je weet niet hoe je er uit gaat komen
- dood
- levend

Je komt dus aanrollen en weet dat ze je in slaap gaan brengen, maar weet ook dat er dikke kans is dat je nooit meer zal ontwaken.

WTF moet dat voor een keuze zijn, niets doen is geen optie, maar in slaap worden gebracht om nooit meer wakker te worden ook

te bizar voor woorden
pi_192108591
Zuipen _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_192108694
Het enige voordeel is dat als je toch komt te overlijden, je er niks van merkt.
pi_192108729
Ik heb nooit geweten waarom mensen op hun buik liggen bij de beademing. Ik zou zeggen dat het gewicht dat in het bed drukt je longen niet goed doen uitvouwen. Maar dat zit blijkbaar anders.
pi_192108736
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef Geerd het volgende:
Zuipen _O_ _O_ _O_ _O_
pindazakje
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:44:03 #6
399061 kuolema
vermaledijd
pi_192108772
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:42 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb nooit geweten waarom mensen op hun buik liggen bij de beademing. Ik zou zeggen dat het gewicht dat in het bed drukt je longen niet goed doen uitvouwen. Maar dat zit blijkbaar anders.
Dat vroeg ik me ook af toen ik er laatst een foto van zag.
quote:
Het doel van buikligging is om de gaswisseling te verbeteren. De longen hebben aan de rugzijde een groter oppervlak dan aan de voorzijde, waardoor de doorbloeding beter is. Door de patiënt op de buik te draaien, gaat een deel van de longblaasjes weer open en kan de uitwisseling van zuurstof en koolstofdioxide beter plaatsvinden. Daarnaast kan opgehoopt slijm makkelijker weglopen bij een patiënt in buikligging.
Toon minder

Buikligging is risicovol en wordt alleen toegepast als andere methoden om de patiënt te beademen niet effectief zijn gebleken. Het effect van buikligging is vooraf niet te voorspellen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_192108775
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:42 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
#ALTIJDREADY _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_192108833
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:33 schreef Geerd het volgende:
Zuipen _O_ _O_ _O_ _O_
Inwendig desinfecteren ^O^ Zuipen is het nieuwe vaccineren _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_192108839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:44 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af toen ik er laatst een foto van zag.
[..]

Dank! Maar dan begrijp ik dat deze patiënten eigenlijk zieker zijn dan de mesen die op hun rug liggen en beademd worden.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:48:09 #10
399061 kuolema
vermaledijd
pi_192108840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef Banaanvragen het volgende:
Deze beelden:

Je gaat dus in slaap voor onbekende tijd, aan de beademing, en je weet niet hoe je er uit gaat komen
- dood
- levend

Je komt dus aanrollen en weet dat ze je in slaap gaan brengen, maar weet ook dat er dikke kans is dat je nooit meer zal ontwaken.

WTF moet dat voor een keuze zijn, niets doen is geen optie, maar in slaap worden gebracht om nooit meer wakker te worden ook

te bizar voor woorden
Die video ... ik heb echt zoveel respect voor de artsen en verpleegkundigen _O_

Ik weet niet hoe ver mensen al heen zijn op het moment dat ze in slaap gebracht moeten worden. Misschien zijn ze dan al te ziek om erover na te kunnen denken.
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:48:41 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192108849
Ik heb twee operaties recent gehad. Onder totale narcose. Vraagt de chirurg wilt uw de risico's weten. Want dat moet ik je wettelijk vertellen. Ik zeg irrelevante informatie want merk er dan toch niks meer van onder totale narcose. :P

En toch een aanvulling daarop ik ga er vanuit dat u professioneel werkt. En dat doen ze allemaal in een ziekenhuis. Respect voor deze mensen. _O_ En ook wil ik de thuiszorg die me helpen nu daar bij noemen. _O_ Dag en nacht staan ze voor je klaar. _O_ En vergeet bijna me huisarts (assistent) _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door Megumi op 18-03-2020 00:35:44 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')