abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:16:35 #1
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192106999
We weten nu echt zeker dat 2020 geen goed jaar is voor ons allemaal maar ook mensen in de hele wereld te maken hebben met het coronavirus. Zeker moeten we positief blijven in deze moeilijke en echt bizarre tijd. Ik begrijp volkomen dat jullie soms angstig of bang zijn voor het virus, maar het kan ook ernstig of meevallen hangt echt vanaf van welke virus type die je gekregen of gehad hebt. Het lijkt alsof dat we in een horrorfilm zijn beland, zegt mijn tante donderdag tegen mij... ze heeft inderdaad gelijk! Ik steun jullie allemaal in deze tijd omdat ik ook een Hollander ben.

Je bent niet alleen op deze enge wereld,
Vooral zijn wij voor elkaar in deze moeilijke tijd,
Ouderen, kwetsbare mensen, gehandicapten verdienen ook deze aandacht om beschermd te worden,
In deze barre maanden moet je ego maar opzetten en wees dan voor elkaar als echt nodig is om te helpen of ondersteunen,
Denk vooral aan jouw familie die moeilijk hebben, belletje kan altijd of Facetimen is voor hun echt heel erg leuk om contact te houden,
We zijn veel sterker dan wij denken, zo is het maar,
zeker kunnen we het virus aan om van te winnen.
Ik heb het gevoel dat we op vooravond zijn van een heel andere wereld die we nooit gekend hebben dan we deze wereld nu kennen.
Geld en egoïsme zijn echt niet meer nodig in deze moeilijke tijd...
Verplegers, verpleegsters, doktoren, professoren en medisch ondersteunend personeel verdienen echt van mij grote lof om zo veel in te zetten voor de zorg van corona-patiënten, ga zo door!
Sport is nu even niet belangrijk in deze tijdsbestek!

Ik heb ook gedachte dat we in zelf quarantaine zitten is een mogelijkheid om ons te bezinnen wat er ook komende tijd gaat gebeuren. Thuis werken is echt een must voor jullie als je nog voor een bedrijf of een instelling werkt... maar ook kinderen moeten er aan geloven dat ze een moderne onderwijstijdperk in moet gaan: online onderwijs op afstand! Dit verandert langzaam hoe in Nederland het toekomst zal worden, neem ik aan. Het virus leert ook ons om anders te denken en aan te kijken hoe we tijd zullen door komen. Heel veel mensen hebben ook gevoel dat nooit het zelfde zal worden zoals het voor corona-virus begon.

Ik ben ook echt bang dat mijn lotgenoten (gehandicapten) het ook gaat treffen met het corona-virus, omdat ze vaak minder goede afweersysteem in zich hebben en in het ergste gevallen zullen ze wel er aan overlijden. Het is ook voor hun niet meer te voorkomen zo is mijn stelling, ze worden meestal voortdurend verzorgd in een woonvorm of de focuswoningen. Laten we het maar hopen dat het meevalt met die doelgroep... maar vrees echt van niet.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_192107221
Jaar van de rat.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:47:28 #3
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_192107690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
Jaar van de rat.
Eerder de vleermuis. :'(
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:52:54 #4
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_192107817
De situatie kunnen we verder op dit moment toch niet veranderen. Althans, simpelweg social distancing respecteren en hopen dat het wat uitmaakt. Bedenk: een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest. Ik ben zelf allesbehalve gerust over deze clusterfuck, maar we zien het wel. :{
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_192107845
Misschien is het een wake-up call. Doorgeslagen globalisering, bevolkingsgroei en verkrachtinf van de aarde. Hierna is het tijd om te bezinnen.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:57:06 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_192107892
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef Eix het volgende:

[..]

Eerder de vleermuis. :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef Eix het volgende:

[..]

Eerder de vleermuis. :'(
Hoe krijgen ze het verzonnen. Het is niet zo dat het eten op is dat je je zelf laaft aan vleermuizensoep. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:14:43 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192108224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef Confetti het volgende:
Misschien is het een wake-up call. Doorgeslagen globalisering, bevolkingsgroei en verkrachtinf van de aarde. Hierna is het tijd om te bezinnen.
Wat een virus aangaat was die er al. Over het leervermogen van de politiek laat ik me verder maar niet uit. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192108383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:54 schreef Confetti het volgende:
Misschien is het een wake-up call. Doorgeslagen globalisering, bevolkingsgroei en verkrachtinf van de aarde. Hierna is het tijd om te bezinnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')