abonnement Unibet Coolblue
pi_192106798
Zit helaas thuis mis de kinderen wel die ik normaal naar hun school moet brengen en ik hoop dat ik de meneer die ik normaal naar de dialyse breng nog zie als dit over is. Laten we hopen dat het allemaal gaat meevallen. Bedankt dat je het gevraagd hebt. Hoe gaat met jou?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:19:22 #27
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192107052
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:06 schreef laracroftonline het volgende:
Zit helaas thuis mis de kinderen wel die ik normaal naar hun school moet brengen en ik hoop dat ik de meneer die ik normaal naar de dialyse breng nog zie als dit over is. Laten we hopen dat het allemaal gaat meevallen. Bedankt dat je het gevraagd hebt. Hoe gaat met jou?
Met mij gaat het ook goed, nog geen corona, maar ik heb wel diabetes zit ook in risicogroep, echter heb ik een lichamelijke beperking en ben slechthorend. Ik neem echt voor zekere dat ik komende weken thuis blijf en zo min mogelijk naar buiten ga alleen voor noodzakelijke dingen te doen zoals etentje op te halen of zo. Heel veel sterkte komende tijd, pas maar goed op voor die meneer met nierproblemen.
Humor, serieus en vrolijk!
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 maart 2020 @ 22:26:03 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192107231
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:32 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Vervelend, maar geen corona?
Geen idee. Ik ga morgen even bellen. Neus begint nu wat te lopen trouwens. Niezen doe ik niet echt veel.
Ik merk het wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:28:02 #29
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192107280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ga morgen even bellen. Neus begint nu wat te lopen trouwens. Niezen doe ik niet echt veel.
Ik merk het wel.
Heel veel sterkte komende tijd!
Humor, serieus en vrolijk!
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 maart 2020 @ 22:28:33 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192107291
Thanks.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:45:50 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192107654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:19 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Met mij gaat het ook goed, nog geen corona, maar ik heb wel diabetes zit ook in risicogroep, echter heb ik een lichamelijke beperking en ben slechthorend. Ik neem echt voor zekere dat ik komende weken thuis blijf en zo min mogelijk naar buiten ga alleen voor noodzakelijke dingen te doen zoals etentje op te halen of zo. Heel veel sterkte komende tijd, pas maar goed op voor die meneer met nierproblemen.
Ik moet ook opletten twee keer geopereerd waarvan de laatste om de wonden bacterie vrij te maken. Maar gaat nu goed. Kan het corona virus dus niet er bij hebben. Verder wens ik een ieder het beste in deze spannende tijden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192113298
Hier gaat het verrassend goed eigenlijk. Er is wel stress over de ziekte natuurlijk. Maar ik merk dat deze situatie ook positieve kanten heeft.

Zoals het gebrek aan gezeur in de kranten en het journaal. Elke dag hetzelfde liedje. Kamerleden die relletjes schoppen om maar even in beeld te zijn. Verongelijkte groepjes die ergens boos over zijn. Beroemdheden die iets roepen op Twitter en anderen die daar dan weer wat van moeten vinden. Geklaag over een procentje meer of minder. Hullie zijn de schuld van.... Enzovoort.

De laatste week is al die onzin langzaam naar de achtergrond verdwenen. Het gaat alleen nog maar over wat nu echt belangrijk is: de crisis en hoe wij die op kunnen lossen.

De ruis valt weg. Het blijkt ineens toch wel te kunnen om die dagelijkse geld-verdien en uitgeef machine een paar tandjes lager te zetten. Het blijkt dat ik ook prima zonder wellnessweekendjes en diner-arrangementen kan. En ik besef me hoe bijzonder het eigenlijk was dat ik al die dingen kon doen. En dat ik het allemaal heel vanzelfsprekend vond.

Het dagelijkse leven wordt simpeler. Slapen, eten, werken. In de avond ontspannen met een boek, hobby of de TV. That’s it. Geen ingewikkelde weekendplanningen meer. Geen ‘keuzestress’ meer. Wat is dat nu ineens een ironisch woord, eigenlijk ‘keuzestress’. ;)

Ja, ik vind het eigenlijk ook wel heel verfrissend.

Misschien dat ik na een half jaar enorme verveling en een paar overleden dierbaren wel anders piep. En dan is er ook nog de dreiging van economische crisis Ik zit op dit moment bepaald niet gebakken qua werk, dus dat ga ik dan zeker merken. Hoop maar dat dat allemaal niet gebeuren zal! Maar dat zien we dan wel weer.

This too, shall pass… :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')