abonnement Unibet Coolblue
pi_192105096
Overal in de winkels zie ik borden waar op staat of je aub wilt betalen met pin. Het gebruik van cash zou het infectie risico vergroten.

Het lijkt mij allemaal vergezocht

De enige reden die ik kan bedenken hiervoor is dat de banken en overheden dit willen om nog meer macht en controle over ons te krijgen

https://changeeuropenow.c(...)t-door-corona-virus/
pi_192105126
Die winkels boycot ik nu en later.
pi_192105146
wat gebeurde er als je iets kocht met contant geld?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192105233
Beetje moeilijk voor al die types met zwart geld.
pi_192105248
Ik heb ooit eens contant een auto gekocht en drie dagen later had ik leukemie. Bezint eer gij begint.
-nee-
pi_192105286
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:48 schreef Ragnar13 het volgende:
Overal in de winkels zie ik borden waar op staat of je aub wilt betalen met pin. Het gebruik van cash zou het infectie risico vergroten.

Het lijkt mij allemaal vergezocht

De enige reden die ik kan bedenken hiervoor is dat de banken en overheden dit willen om nog meer macht en controle over ons te krijgen

https://changeeuropenow.c(...)t-door-corona-virus/
BNW is verderop.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_192105307
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
wat gebeurde er als je iets kocht met contant geld?
Toen kreeg ik mijn wisselgeld terug, maar ze mochten geen spaarzegels meer geven
pi_192105339
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef Ragnar13 het volgende:

[..]

Toen kreeg ik mijn wisselgeld terug, maar ze mochten geen spaarzegels meer geven
Dus ze vroegen je iets, je deed et niet, en toch kreeg je wat je wou, behalve die zegels?
Waar maak je je druk om?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192105627
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dus ze vroegen je iets, je deed et niet, en toch kreeg je wat je wou, behalve die zegels?
Waar maak je je druk om?
Ik maak mij druk over onze vrijheid, en over hoe die onder druk wordt gezet.
pi_192105717
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit eens contant een auto gekocht en drie dagen later had ik leukemie. Bezint eer gij begint.
Oh maar dan had je dat ook al toen je die auto kocht. Dat je die auto cash betaald hebt lijkt mij niet gerelateerd aan die ziekte. Het zal ook echt niet zo zijn dat diegene van wie jij die auto kocht na die cash transactie ook in een keer die ziekte had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')