Tof!quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:49 schreef Mansjester het volgende:
Poeh,last minute 1 van de laatste vluchten kunnen pakken. Maar ik ben thuis
Nee hoor, ben dit jaar nog pp Gran Canaria geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:39 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Och och och, een jaloerse zolderkamerfokker.
In Chili enorme rijen bij de KLM balie. Verder helemaal niks aan ambassade en KLM gehad. Gelukkig ken ik iemand die bij KLM werkt,anders was het niet gelukt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Tof!
Hoe was het onderweg en op de vliegvelden?
Geen van beide organisaties kunnen de drukte aan en om nu overal in de wereld tegelijk op te schalen lijkt mij ook lastig.. Maar fijn dat het je gelukt is!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In Chili enorme rijen bij de KLM balie. Verder helemaal niks aan ambassade en KLM gehad. Gelukkig ken ik iemand die bij KLM werkt,anders was het niet gelukt.
Klopt. Anderzijds vind ik het wel apart dat er vluchten gecanceld worden die gewoon door de overheid nog zijn toegestaan. Dan ben je dus puur met kosten bezig en niet met mensen terughalen, dat terwijl er wel voor die vlucht betaald is. Dat deel valt m.i. niet onder overmacht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen van beide organisaties kunnen de drukte aan en om nu overal in de wereld tegelijk op te schalen lijkt mij ook lastig.. Maar fijn dat het je gelukt is!
Fijn dat je thuisbent! Bij ons vliegveld heeft KLm geen balie, dus (persoonlijk) contact is onmogelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In Chili enorme rijen bij de KLM balie. Verder helemaal niks aan ambassade en KLM gehad. Gelukkig ken ik iemand die bij KLM werkt,anders was het niet gelukt.
Als je omvalt/failliet gaat kun je niemand meer helpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:57 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Klopt. Anderzijds vind ik het wel apart dat er vluchten gecanceld worden die gewoon door de overheid nog zijn toegestaan. Dan ben je dus puur met kosten bezig en niet met mensen terughalen, dat terwijl er wel voor die vlucht betaald is. Dat deel valt m.i. niet onder overmacht.
KLM wordt koste wat het kost gered Ben wel benieuwd hoeveel andere maatschappijen dit gaan overleven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je omvalt/failliet gaat kun je niemand meer helpen.
KLM gaat het sowieso overleven omdat het voor 80.000 banen staat. Ik kan me trouwens ook voorstellen dat een deel uit de knip van Schiphol zou komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:11 schreef lolrofl het volgende:
[..]
KLM wordt koste wat het kost gered Ben wel benieuwd hoeveel andere maatschappijen dit gaan overleven.
Klopt inderdaad. Overigens heeft KLM volgens mij niet zo'n goed gevulde knip.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
KLM gaat het sowieso overleven omdat het voor 80.000 banen staat. Ik kan me trouwens ook voorstellen dat een deel uit de knip van Schiphol zou komen.
Volgens mij staat KLM er beter voor dan Air France.. KLM heeft nog een eigen entiteit toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Overigens heeft KLM volgens mij niet zo'n goed gevulde knip.
Nee, het gaat/ging ansich zeer goed met de KLM, echter die stakende fransen van AF hebben dat dus helemaal opgegeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef lolrofl het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Overigens heeft KLM volgens mij niet zo'n goed gevulde knip.
Die identiteit is deels, ze mogen dus grotendeels zelf beslissingen nemen, maar de strategie komt van bovenaf. Wat een kleine meevaller is, is dat KLM ook veel cargo en onderhoud doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij staat KLM er beter voor dan Air France.. KLM heeft nog een eigen entiteit toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |