abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 maart 2020 @ 23:02:04 #26
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_192215996
Wtf moet ik met 5800 euro belastingvrij? Ik heb liever behoud van mijn baan. Daarnaast is er een grote kans dat die 5800euro door een aantal mensen voor hele andere dingen gebruikt wordt. En waarom krijgen mensen die nog een inkomen hebben ook geld?

Kortom: Dit werkt niet.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 22 maart 2020 @ 23:06:36 #27
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_192216124
Als iedereen straks 5800 euro moet gaan uitgeven gaan we weer de zelfde fout maken van massa-consumptie en massa-toerisme.
We moeten juist af van van al die duizenden "leuke restaurantjes" en voor een voetbalwedstrijd naar Barcelona vliegen door jan rap en z'n moer.
Wie dit leest is gek
pi_192216133
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:02 schreef Rodgrod het volgende:
Wtf moet ik met 5800 euro belastingvrij? Ik heb liever behoud van mijn baan. Daarnaast is er een grote kans dat die 5800euro door een aantal mensen voor hele andere dingen gebruikt wordt. En waarom krijgen mensen die nog een inkomen hebben ook geld?

Kortom: Dit werkt niet.
Het is niet of-of. Jouw werkgever huurt je in omdat hij daarmee geld verdient om jou te betalen (behalve als je voor de overheid werkt).

Dit middel wordt ingezet om te zorgen dat er koopkrachtige vraag komt naar de diensten of producten die jouw werkgever maakt.
pi_192216147
quote:
99s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als iedereen straks 5800 euro moet gaan uitgeven gaan we weer de zelfde fout maken van massa-consumptie en massa-toerisme.
We moeten juist af van van al die duizenden "leuke restaurantjes" en voor een voetbalwedstrijd naar Barcelona vliegen door jan rap en z'n moer.
Je bent dus gewoon tegen de economie?
  zondag 22 maart 2020 @ 23:10:47 #30
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_192216243
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:07 schreef Agronoom2 het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon tegen de economie?
Integendeel. Het wordt tijd dat we ons bezinnen op een houdbare economie.
Wie dit leest is gek
pi_192216646
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Agronoom2 het volgende:
Maar goed, er gaat dus nu heel veel overheidsgeld naar ondernemingen. Toen het economisch goed ging was het 'de markt' en nu het even tegenzit houden ze hun hand op.

Als je dan al dit soort vormen van overheidsbemoeienis uitvoert dan is 'helicoptergeld' nog het minst marktverstorend. Een generieke lastenverlichting zou nog meer ruimte laten voor de markt maar is in tegenstelling tot helicoptergeld niet anticyclisch.
Vind het ook wel bizar hoeveel bedrijven en zzpers nu al in de shit zitten, je hoort als gezond bedrijf of persoon gewoon een buffertje te hebben, al is het maar voor een maand. Mag hopen dat na deze crisis de economie en ons hele financiele systeem eens tegen het licht gehouden gaat worden.
pi_192216866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Agronoom2 het volgende:
Als je dan al dit soort vormen van overheidsbemoeienis uitvoert dan is 'helicoptergeld' nog het minst marktverstorend. Een generieke lastenverlichting zou nog meer ruimte laten voor de markt maar is in tegenstelling tot helicoptergeld niet anticyclisch.
??

Helikopter geld in slechte tijden is anticyclisch, lastenverlichting in slechte tijden is ook anticyclisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192216886
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef 111210 het volgende:

[..]

Vind het ook wel bizar hoeveel bedrijven en zzpers nu al in de shit zitten, je hoort als gezond bedrijf of persoon gewoon een buffertje te hebben, al is het maar voor een maand. Mag hopen dat na deze crisis de economie en ons hele financiele systeem eens tegen het licht gehouden gaat worden.
quote:
Rotterdamse huishoudens zijn het minst vermogend van heel Nederland. Rotterdammers hebben het in 2016 gemiddeld met 1.900 euro per huishouden moeten stellen, dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Vet idioot dit soort bedragjes. En dan tellen ze eigen woningen nog mee ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')