Ik had de hoop dat ze het voor altijd zouden cancelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, nu maandenlang voorpret gehad en dan volgend jaar wéér maandenlang voorpret voor een dubbeltoffe ontknoping
Net de enige dyslectische uitgekozen voor dit werkjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dyslectische maya die ze lieten hameren op dat stuk steen
Dat is wel vrij treurig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat ze het voor altijd zouden cancelen.
400 miljoen kijkers, i guess not genot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat ze het voor altijd zouden cancelen.
Mensen volgen die het goed ingeschat hebben vanaf januari. Bv Dr. John Campbell en Chris Martensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we het RIVM nog wel vertrouwen? Of kunnen we inmiddels beter ons eigen gevoel volgen?
Gewoon, we zijn een beetje stoutquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
Waar is dat cijfer van 100 eigenlijk op gebaseerd? Op lucht? Andere landen spreken over 10 man maximaal.
Ben geen 18 dus mag de site niet verder betreden...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Heb je ze erop gewezen dat het RIVM nog al vaak naast zit?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:45 schreef Sfancta het volgende:
Hebben de maya's een rekenfoutje gemaakt?
Nee, de mensen die er verstand van hebben zuigen het uit hun duim.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar dat cijfer is dus nergens op gebaseerd?GENOT
Verdommequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef Nepthys het volgende:
McDonald's op Facebook op de vraag of je ook op de fiets door de McDrive mag.
[ afbeelding ]
Halve wereld spreekt over 10 mensen en hun als ENIGE over 100. Duimzuigen lijkt het sterk op idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, de mensen die er verstand van hebben zuigen het uit hun duim.Echt FOK!'er worden echt met de dag dommer.
hou dan maar je adem in, want het virus gaat iedereen krijgen in Europa.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef KingRadler het volgende:
#groepsimmuniteit is trending ik ga mijn leven niet op het spel zetten voor een Griepje
Jezelf helemaal in aluminium folie wikkelen en lekker binnen blijven. Dan voorlopig maar even geen frikandelbroodjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we het RIVM nog wel vertrouwen? Of kunnen we inmiddels beter ons eigen gevoel volgen?
Net als die andere dingen ze uit hun duim hebben gezogen terwijl WHO en wetenschappers iets anders beweren?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, de mensen die er verstand van hebben zuigen het uit hun duim.Echt FOK!'er worden echt met de dag dommer.
Eerlijk beeld vanuit België waar het leeuwendeel van de patiënten die bij deze arts binnenkomen tussen de 30-50 is zonder medische voorgeschiedenis (hart/nierfalen)quote:
Er zit imho niets achter. Hij heeft op geen moment zekerheden gegeven anders dan dat het ellende zal geven. Zelfs als je twee (of vaker) keer besmet kunt raken - dus er zijn virusmutaties - wil dat niet zeggen dat je dan/dus als herbesmetteling; ernstige gevolgen krijgt. Kans met variaties; is juist dat je het beter kunt afweren. Zoiets als voor het merendeel een verkoudheid, vervelend maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:52 schreef Fukushima het volgende:
[..]
rutte zei in zijn toespraaks zelfs dat dit meestal niet het geval was. Hij weet wel meer en het RIVM ook, maar ze kiezen voor een tactiek om het te downplayen.
de reden weet ik nog niet.
Waarschijnlijk heeft het dan weinig zin hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve wereld spreekt over 10 mensen en hun als ENIGE over 100. Duimzuigen lijkt het sterk op idd.
Het heeft ook stemrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Verdomme
Zie hier waarom de huidige maatregelen nooit gaan werken ... man man man.
tenenkrommend inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:45 schreef SunZomer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-een-hel~a62fb1457/
[..]
Het RIVM blijft ook maar doorgaan met verspreiden van onjuiste informatie.
Hee das Amy McDonaldsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
Als we over een week zitten te F5-en op de site van het RIVM rond deze tijd en we zien dagelijks 100 dooien erbij komen dan zal het kwartje bij veel mensen pas vallen denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
Ook daarom is een tijdelijk lockdown nodig, want er komt een grotere golf aan besmettingen aan dat dat ze doorhebben.
quote:
oke Rutte.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
hou dan maar je adem in, want het virus gaat iedereen krijgen in Europa.
En waarom is dit preciesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:50 schreef Nepthys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |