abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:58:02 #1
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_192093768
Aangezien je hiervoor niet (meer) je huisarts mag bellen...

Ik heb een ontstoken rechter tonsil (keelamandel) en heb wat moeite met eten doorslikken. Mijn vraag is nu nav de maatregelen van het RIVM, of het geoorloofd is om te werken?

Normaal gesproken ben ik een die hard en zou ik er niet over peinzen om thuis te blijven.
Ik werk tevens in de farmacie en ben zodoende broodnodig, zeker aangezien sommige collega's misbruik maken van de situatie.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 13:02:09 #2
236264 crew  capricia
pi_192093868
Blijf thuis tot je uitgeziekt bent.
Definitely not CIA
pi_192093879
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:58 schreef Ciclon het volgende:
Aangezien je hiervoor niet (meer) je huisarts mag bellen...

Ik heb een ontstoken rechter tonsil (keelamandel) en heb wat moeite met eten doorslikken. Mijn vraag is nu nav de maatregelen van het RIVM, of het geoorloofd is om te werken?

Normaal gesproken ben ik een die hard en zou ik er niet over peinzen om thuis te blijven.
Ik werk tevens in de farmacie en ben zodoende broodnodig, zeker aangezien sommige collega's misbruik maken van de situatie.
Ik ben geen huisarts, maar het epitheel van je keel bevat volgens mij geen ACE2 receptoren en is dus niet bevattelijk voor het coronavirus. Dit valt volgens mij ook niet onder typische klachten die horen bij het coronavirus. Dus ik zou gewoon gaan werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')