Ik had hem zondagochtend al bekeken, dus staat volgens mij vanaf zondagochtend online op VL?quote:Op zondag 1 november 2020 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Waar blijft de aflevering van vandaag? Hoe laat komt deze doorgaans online op Videoland?
We zitten al bij EP7.quote:Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik had hem zondagochtend al bekeken, dus staat volgens mij vanaf zondagochtend online op VL?
Ep 6 - Camp Elegance
Aha, dat wist ik niet. Dan kijk ik dus iedere zondag de één na laatste afleveringquote:Op maandag 2 november 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We zitten al bij EP7.
Videoland is gewoon kut met hun: elke zondag slogan.
Ik moest mijn Apple TV Videoland app even opnieuw opstarten toen stond hij er tussen de nieuwste aflevering. Dit nadat ik de aflevering al had gezien via de iPhone app van Videoland. Vanochtend stond hij tussen 'verder kijken' op de hoofdpagina. Het gaat dus nog steeds niet lekker met die app van Videoland...update niet goed.quote:Op maandag 2 november 2020 09:38 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik had hem zondagochtend al bekeken, dus staat volgens mij vanaf zondagochtend online op VL?
Ep 6 - Camp Elegance
Eens! Behalve dat stukje over Chris Rock. Ik vind hem juist heel sterk overkomen, en begint ook steeds beter in zijn rol te komen. Maar die Gaetano gast kan echt helemaal niet acteren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:54 schreef JohnDDD het volgende:
Chris Rock is op zich vermakelijk om naar te kijken, maar een goede maffiabaas is hij niet. Die hele Gaetano is echt lachwekkend. Ik weet niet of ze hem bewust zo lachwekkend hebben gemaakt of dat de acteur gewoon flink aan overacting doet (lees: niet kan acteren), maar het lijkt echt nergens op.
Verder vind ik het wel een interessante slowburner en merk ik wel motivatie om verder te blijven kijken. Ik heb het gevoel dat je als kijker wel in de richting geduwd wordt om het voor de Blacks op te nemen, maar ik vraag me af of het niet alsnog met een totale slachtpartij gaat eindigen waarbij alleen Irish en Satchel het overleven.
Interessant seizoen maar het haalt het uiteraard niet bij seizoen 1 (dat ik nu weer opnieuw aan het bekijken ben). Dat seizoen schaar ik echt onder de cult, zoals een Big Lebowski of Pulp Fiction.
Ergens moeten ze dat bewust hebben gedaan, maar ik word er echt niet goed van. Had gehoopt dat ze hem snel dood zouden maken ...quote:Op donderdag 12 november 2020 04:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eens! Behalve dat stukje over Chris Rock. Ik vind hem juist heel sterk overkomen, en begint ook steeds beter in zijn rol te komen. Maar die Gaetano gast kan echt helemaal niet acteren.iedere scène met die gast is cringe waardig
Ik kan het nu zelf ook testen. Ja, Videoland loopt een week achter.quote:Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Dan kijk ik dus iedere zondag de één na laatste aflevering
Geen idee wanneer de nieuwste er op staat dan.
Qua gebruiksgemak loopt Videoland helaas 10 jaar achter... en helaas ook geen Engelse subs. Dan maar weer downloaden.quote:Op maandag 16 november 2020 11:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kan het nu zelf ook testen. Ja, Videoland loopt een week achter.
welke bedoel je?quote:
Ik vond de brug naar het vorige seizoen toch wel tegenvallen. Die was helemaal op het eind en heel summier. De karakters op zich vond ik niet slecht, maar ook niet heel boeiend. Die Esposito: het zal wel dat dat een bekende acteur is, maar in deze serie kwam hij over als een idioot.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:49 schreef fliert het volgende:
Opnieuw prachtig, dit mag voor mij nog jaren doorgaan.
Al eerder gezegd hier, het is even inkomen, maar dan heb je ook wat.
Zeldzaam mooie fotografie, boeiende karakters en op het einde een mooie brug naar seizoen 2, genieten dit.
De acteur die Gaetano speelt (waar sommigen hier moeite mee hebben) is een bekende Italiaans acteur, Salvatore Esposito. Hij heeft o.a. de hoofdrol in Gomorrah. (ook een fijne serie trouwens)
Productie schijnt maandag begonnen te zijn. Hoelang duurt het normaalgesproken voordat het te zien is?quote:The latest installment is set in 2019, and asks the question: when is a kidnapping not a kidnapping, and what if your wife isn’t yours?
Foley will also co-star alongside previously announced Juno Temple, Jon Hamm, Joe Keery, Lamorne Morris, and Richa Moorjani. David Rysdahl, Sam Spruell, Jessica Pohly and Nick Gomez round out the cast.
Noah Hawley (creator/writer/director), and his production company 26 Keys, lead the creative team behind the latest installment. Warren Littlefield and his production company The Littlefield Company, also serves as Executive Producer along with Joel & Ethan Coen, Steve Stark of Toluca Pictures, Kim Todd, and Vincent Landay.
Fargo is produced by MGM Television and FX Productions, with MGM Television serving as the lead studio and MGM distributing the series internationally.
Most recently, Foley starred in the revived one season special of Kids in the Hall which he created and executive produced for Amazon and Broadway Video. Other recent credits include Apple’s The Morning Show and CBS’ Young Sheldon.
He is represented by APA and Industry Entertainment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |