abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 maart 2020 @ 04:40:12 #1
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_192086971
Mijn moeder gaf eergisteren al telefonisch aan dat ze de griep had en dat kon ik ook horen ook. Op basis van een tabel dat ik aflas op deze site:

https://www.ynhhs.org/-/m(...)29B7CE91C0AF99BC1258

Lijkt het er op dat mijn moeder gewoon de verkoudheid heeft, en in elk geval niet de typische klachten die bij Corona horen. Van mijn vader, die zaterdag jarig is, weet ik dus niets. En hij werkt op een taxi busje en deels op een inpak afdeling. Inmiddels is de boel daar nu ook gesloten, maar toch knaagt er bij mij iets van, zal ik nu wel naar hem toe gaan of niet? Aangezien ik zonder werk zit en bij de gemeente ligt ook alles stil zit ik nu al 2 weken of zo in huis (boodschappen zijn nog voldoende voor een week of zo). Verveling slaat wel een beetje toe, maar ik ben blij eigenlijk een klein gehucht te wonen in de middle of nowhere, dus kans op infectie hier is niet zo groot. Maar mijn vader woont in een groter dorp, of kleine stad, het is maar net hoe je "Veendam" wilt definiëren, dus daar zijn de kansen groter.

Wat doen jullie? Even gericht op de mensen die al op zichzelf wonen, gaan jullie wel naar jullie ouders of blijven jullie ook thuis?
pi_192087373
Als iemand verkoudheid/griepachtige klachten heeft: niet naartoe gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192087394
Spreek buiten met ze af en hou een paar meter afstand.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 17 maart 2020 @ 07:35:32 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192087837
Waarom zou je gaan? Laat ze eerst mooi uitzieken en daarna is er genoeg tijd nog om hen op te zoeken.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 07:44:51 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192087925
Vooral risico's nemen kerel :N

Manmanman door dit soort idioten werken al die maatregelen dus niet. Want stel dat je vader of moeder wel corona heeft?

:{
pi_192087928
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 07:35 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou je gaan? Laat ze eerst mooi uitzieken en daarna is er genoeg tijd nog om hen op te zoeken.
Of niet :o :o
  dinsdag 17 maart 2020 @ 07:47:22 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192087933
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 07:46 schreef Leonos het volgende:
Of niet :o :o
Dat kan idd ook. Maar om daarom ze alsnog op te zoeken, op die kleine kans..
Met wel de kans op meer besmetting enzo. Neh
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2020 @ 07:47:48 #8
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192087938
Ze zouden vooral zelf de zooi moeten afblazen, zelfs zonder symptomen. Mijn ouders cancellen hun 40 jarig huwelijks feest, ook al is er niemand ziek. Ik heb hetzelfde met mijn verjaardag gedaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_192088203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 07:47 schreef JeMoeder het volgende:
Ze zouden vooral zelf de zooi moeten afblazen, zelfs zonder symptomen. Mijn ouders cancellen hun 40 jarig huwelijks feest, ook al is er niemand ziek. Ik heb hetzelfde met mijn verjaardag gedaan.
Ben jij mijn broer? :o

Mijn ouders cancellen ook hun 40jarig huwelijksfeest ;( ik vind het sneu voor hun, maar het kan gewoon niet. Denk niet eens dat wij als kinderen op bezoek kunnen komen.
Binnenkort is mijn kleine neefje jarig, ik mag hopen dat mijn broer en schoonzus die verjaardag ook cancellen, potverdorie :(
Somebody that I used to know
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2020 @ 08:23:52 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192088352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 08:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ben jij mijn broer? :o

Mijn ouders cancellen ook hun 40jarig huwelijksfeest ;( ik vind het sneu voor hun, maar het kan gewoon niet. Denk niet eens dat wij als kinderen op bezoek kunnen komen.
Binnenkort is mijn kleine neefje jarig, ik mag hopen dat mijn broer en schoonzus die verjaardag ook cancellen, potverdorie :(
Ik heb geen klein neefje of zoontje, wel een dochtertje ;)

Dus ik denk van niet :P
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2020 @ 08:26:43 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192088394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 04:40 schreef TechnoCat het volgende:
Mijn moeder gaf eergisteren al telefonisch aan dat ze de griep had en dat kon ik ook horen ook. Op basis van een tabel dat ik aflas op deze site:

https://www.ynhhs.org/-/m(...)29B7CE91C0AF99BC1258

Lijkt het er op dat mijn moeder gewoon de verkoudheid heeft, en in elk geval niet de typische klachten die bij Corona horen. Van mijn vader, die zaterdag jarig is, weet ik dus niets. En hij werkt op een taxi busje en deels op een inpak afdeling. Inmiddels is de boel daar nu ook gesloten, maar toch knaagt er bij mij iets van, zal ik nu wel naar hem toe gaan of niet? Aangezien ik zonder werk zit en bij de gemeente ligt ook alles stil zit ik nu al 2 weken of zo in huis (boodschappen zijn nog voldoende voor een week of zo). Verveling slaat wel een beetje toe, maar ik ben blij eigenlijk een klein gehucht te wonen in de middle of nowhere, dus kans op infectie hier is niet zo groot. Maar mijn vader woont in een groter dorp, of kleine stad, het is maar net hoe je "Veendam" wilt definiëren, dus daar zijn de kansen groter.

Wat doen jullie? Even gericht op de mensen die al op zichzelf wonen, gaan jullie wel naar jullie ouders of blijven jullie ook thuis?
Ik heb mijn kinderen ook een paar weken al niet meer gezien .....
Ga alleen naar mijn werk (huishoudelijke thuiszorg bij oudere kwetsbare mensen) en om boodschappen.
Niet naar verjaardagen, niet naar de kapper ....

Beterschap!
pi_192088480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 04:40 schreef TechnoCat het volgende:
Mijn moeder gaf eergisteren al telefonisch aan dat ze de griep had en dat kon ik ook horen ook. Op basis van een tabel dat ik aflas op deze site:

https://www.ynhhs.org/-/m(...)29B7CE91C0AF99BC1258

Lijkt het er op dat mijn moeder gewoon de verkoudheid heeft, en in elk geval niet de typische klachten die bij Corona horen. Van mijn vader, die zaterdag jarig is, weet ik dus niets. En hij werkt op een taxi busje en deels op een inpak afdeling. Inmiddels is de boel daar nu ook gesloten, maar toch knaagt er bij mij iets van, zal ik nu wel naar hem toe gaan of niet? Aangezien ik zonder werk zit en bij de gemeente ligt ook alles stil zit ik nu al 2 weken of zo in huis (boodschappen zijn nog voldoende voor een week of zo). Verveling slaat wel een beetje toe, maar ik ben blij eigenlijk een klein gehucht te wonen in de middle of nowhere, dus kans op infectie hier is niet zo groot. Maar mijn vader woont in een groter dorp, of kleine stad, het is maar net hoe je "Veendam" wilt definiëren, dus daar zijn de kansen groter.

Wat doen jullie? Even gericht op de mensen die al op zichzelf wonen, gaan jullie wel naar jullie ouders of blijven jullie ook thuis?
Je afweersysteem moet je trainen.

Als het alleen verkoudheid is waarom niet. Zodra er koorts en/of hoesten bij komt moet je uit de buurt blijven.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 08:39:52 #13
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_192088530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 08:35 schreef descon het volgende:

[..]

Je afweersysteem moet je trainen.

Als het alleen verkoudheid is waarom niet. Zodra er koorts en/of hoesten bij komt moet je uit de buurt blijven.
omdag je het niet weet... nu moet je binnen blijven en zo weinig mogelijk contacten maken, dan kan de incubatieperiode verstrijken en iedereen uitzieken.

2 maanden lockdown met enkel buitenkomst voor voedsel en medische hulp.
pi_192088538
Mijn ouders (allebei 75+) zijn nog kerngezond. Ik bezoek ze de komende weken niet meer, maar heb wel gewoon dagelijks contact met ze.

Ik zou geen enkel risico nemen en ze voorlopig niet meer bezoeken, tenzij het écht niet anders kan.

Een verjaardag is iets wat wel degelijk echt anders kan.
pi_192088635
Mijn moeder heeft nu een flinke verkoudheid en valt ook in de risicogroep. Wij zullen de komende periode dus geen persoonlijk contact hebben uit voorzorg.

Wel doe ik noodzakelijke boodschappen voor haar, omdat ze via de bezorgdiensten geen tot weinig boodschappen meer geleverd krijgt :N

Boodschappen zet ik dan voor de deur en schreeuw dan even "staat voor de deur, hou van je" O+

Is een rare situatie, maar is even niet anders.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2020 @ 09:18:55 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192089153
Ik heb mijn verjaardag ook gecanceld. Ik zou niet gaan.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192089199
Dat je dit moet vragen.

Maargoed, de pohi van TS is al veelzeggend.
pi_192089337
:')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 17 maart 2020 @ 11:05:08 #19
74056 crew  ToT
pi_192091336
Mijn moeder is hartpatiënt en heeft zelf aangegeven voorlopig geen bezoek te willen ontvangen.
pi_192092126
edit-
ik zie nu pas de TT.
Thuisblijven, omdat je pa ziek is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 04:40 schreef TechnoCat het volgende:
Mijn moeder gaf eergisteren al telefonisch aan dat ze de griep had en dat kon ik ook horen ook. Op basis van een tabel dat ik aflas op deze site:

https://www.ynhhs.org/-/m(...)29B7CE91C0AF99BC1258

Lijkt het er op dat mijn moeder gewoon de verkoudheid heeft, en in elk geval niet de typische klachten die bij Corona horen.
Volgens het RIVM moet je mensen die een verkoudheid hebben, mijden. Ook als het je bloedeigen moeder betreft. Het is nu beleid zelfs:
quote:
Ik ben ziek. Kan dat het nieuwe coronavirus zijn?

Heb je:

Verkoudheidsklachten of verhoging tot 38,0 graden Celsius

Blijf thuis, ziek uit en zorg dat je anderen niet besmet.
bron: https://www.rijksoverheid(...)avirus-en-gezondheid
quote:
Van mijn vader, die zaterdag jarig is, weet ik dus niets.
Bel je vader op en vraag of hij verkoudheid of andere klachten ervaart. Zo ja, dan blijf je thuis.
quote:
En hij werkt op een taxi busje en deels op een inpak afdeling. Inmiddels is de boel daar nu ook gesloten, maar toch knaagt er bij mij iets van, zal ik nu wel naar hem toe gaan of niet?
Onderzoek doen voordat je ergens besluit heen te gaan, zie boven.
quote:
Aangezien ik zonder werk zit en bij de gemeente ligt ook alles stil zit ik nu al 2 weken of zo in huis (boodschappen zijn nog voldoende voor een week of zo). Verveling slaat wel een beetje toe,
Zoek een spel met heel veel quests die je weinig of niet hebt gespeeld en ga daar je tijd mee uitzitten.
quote:
maar ik ben blij eigenlijk een klein gehucht te wonen in de middle of nowhere, dus kans op infectie hier is niet zo groot.
Ik woon ook in een dorp, ongeveer 3300 inwoners. Desalniettemin was ik mijn handen voordat ik de winkel in ga, was ik thuis mijn handen, probeer ik mijn gezicht zo min mogelijk aan te raken als ik buiten ben, mijd ik mensen met een verkoudheid of andere ziektebeeldklachten. En niemand een hand meer geven. Daar bovenop sinds kort nu ook anderhalve meter tussen mensen en dieren.
quote:
Maar mijn vader woont in een groter dorp, of kleine stad, het is maar net hoe je "Veendam" wilt definiëren, dus daar zijn de kansen groter.
Reden te meer om van tevoren contact met je vader op te nemen.

quote:
Wat doen jullie? Even gericht op de mensen die al op zichzelf wonen, gaan jullie wel naar jullie ouders of blijven jullie ook thuis?
Ik blijf thuis als er ziektebeeldklachten bij wie dan ook ontstaat. Ik bel de huisarts als ik koorts krijg bij verkoudheidsklachten.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 17 maart 2020 @ 21:03:29 #21
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_192105457
Oke dat is klare taal. Ik zal eens gaan polsen hoe hij zich voelt.

Mijn moeder had overigens wel een zware (pijnlijke) hoest maar geen koorts.
pi_192106104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef TechnoCat het volgende:
Oke dat is klare taal. Ik zal eens gaan polsen hoe hij zich voelt.

Mijn moeder had overigens wel een zware (pijnlijke) hoest maar geen koorts.
Wonen je ouders niet samen of zo?
Het boeit weinig wat je vader wel of niet heeft. Als je moeder bij hem woont dan heb je daar nu al niks te zoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:27:18 #23
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_192107257
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wonen je ouders niet samen of zo?
Het boeit weinig wat je vader wel of niet heeft. Als je moeder bij hem woont dan heb je daar nu al niks te zoeken.
Nee, zijn al gescheiden sinds 2005.
pi_192107669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:27 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Nee, zijn al gescheiden sinds 2005.
Dat was erg goede info geweest om al in je OP te vermelden :')

En hoe rijm je je TT met je OP?
Volgens TT voelt je vader zich niet zo lekker, volgens de OP weet je niets over zijn gezondheid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:57:50 #25
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_192108997
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat was erg goede info geweest om al in je OP te vermelden :')

En hoe rijm je je TT met je OP?
Volgens TT voelt je vader zich niet zo lekker, volgens de OP weet je niets over zijn gezondheid.
Sorry, mijn fout, ik had een whatsapp berichtje van hem gekregen en heb even het een en het ander met elkaar door elkaar gehaald, ook met mijn moeder, denk ik, hij schreef eerder al dit op maandag morgen:
quote:
Ja ik ben vanmorgen naar huis gegaan van mijn werk voelde mij niet lekker maar geen koorts of zo kwam van die poeder voor schijten 3 keer naar wc geweest lekker op gelucht dat wel kijk deze week wel ff thuis blijven denk ik
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2020 @ 08:00:18 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192157299
Alle verjaardagen binnen de familie worden uitgesteld ivm de oudere mensjes. Zeker met die berichten over mensen zonder symptomen die wel het virus over kunnen dragen wil ik niet op mijn geweten hebben oude mensen te besmetten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')