abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192085235
Wij kopen als het allemaal mee zit zeer binnenkort ons eerste huis ( *O*). Hoewel we ons flink hebben ingelezen zijn we allebei natuurlijk huis-noobs.

Nu is mijn vraag: wat zijn dingen die jij graag had geweten bij het kopen van je eerste huis?
pi_192085266
Onderhoud
pi_192085302
aankoopkeurig door een geschikte makelaar (met voldoende technische kennis, niet de eerste de beste)

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2020 00:25:42 ]
pi_192085414
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 00:23 schreef hoechst het volgende:
Onderhoud
Ik zwaai naar dieren.
pi_192085488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 00:25 schreef Banaanvragen het volgende:
aankoopkeurig door een geschikte makelaar (met voldoende technische kennis, niet de eerste de beste)
Dat zou ik alleen doen als het huis oud is. Niet voor woningen van 2008 en nieuwer.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_192085510
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 00:23 schreef hoechst het volgende:
Onderhoud
Eens. Meest kleine basale dingen kunnen al flink wat geld kosten. Zoals kapotte tegels in wc / badkamer, glas in binnendeur, etc
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_192086388
als je zelf niets kan.

Ik heb een paar keer een ruitje gebroken, even langs de glashandel en een 10je later loop je met een keurig gesnede ruitje en een restje acrylaat kit naar buiten.

Belangrijkste bij een huis kopen is dat je bereid bent iets van klussen te leren. en of je netwerk er opuit te zoeken.

Verder blijft het een sprong in het diepe.
pi_192086420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 02:01 schreef Nico987 het volgende:
Belangrijkste bij een huis kopen is dat je bereid bent iets van klussen te leren.
Waarom zou ik? Als ik moet klussen dan is het resultaat altijd kut. En ik heb me een hele middag lopen ergeren en vloeken.