abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192080148
Er is geen groter macht in het universum als de macht van het volk die hand in hand en zij aan zij de zelfde opvatting delen en strijden voor rechtvaardigheid. U, ik, uw vriendin of vriend, uw broer of zus, uw dochter of zoon, uw opa en opa, uw buurman of buurvrouw, uw collega, de caissière, de postbezorger, de bloemist, de slager, de bakker, de visser en de boer, de FOK!ker, en ieder die eenieder lief heeft. Laten we ons verbroederen en van ons laten horen!

De wereld is er altijd een van uitersten geweest. Het volk is in het verleden vaker in opstand gekomen. Ook voor het nuchtere volk is het moment dat de maat vol is en dat genoeg genoeg is en dat we echt beroep moeten doen op het gezonde verstand en uw cognitief denken.
Ik voorzie een moment dat we als natiestaat het simpelweg niet meer zullen pikken, dat inhumane, onethische middelen worden toegepast om een politiek doel te verwezenlijken.
Tot zo ver mijn voorwoord.

Wat ik nu ga verkondigen is een vluchtige opsomming van "toevallige" bijkomstigheden die gepaard gaan met de huidige heisa rondom het coronavirus. Ik wil daarom bij voorbaat aangeven dat alles wat ik nu ga zeggen weg heeft van een samenzwering.
Ik wil dus nogmaals bij voorbaat verkondigen dat het iets weg heeft van een samenzwering. En toch vind ik het nodig om hier een topic van te maken, het is namelijk een dermate opeenstapeling van "toevalligheden" dat het voor mij compleet voorbij het spectrum van toeval gaat en dat het de realiteit dreigt te passeren.
Ik accepteer dit soort toevalligheden simpelweg niet in mijn leven. Het moet u minimaal aan het denken zetten!

1. We wisten in 2019 al dat er een recessie zou aantreden, daar draagt dit virus goed aan bij.
2. De klimaatagenda is in 4 weken verwezenlijkt en gerealiseerd, uitstoot van brandstoffen tot het minimale gereduceerd.
3. 100 km regel ging vandaag in op de dag dat bijna niemand meer rijdt (meer ruimte op de weg is aantrekkelijk om het pedaal verder in te trappen)
4. Jaarlijks sterven meer dan 10.000 mensen als gevolg van de griep in Nederland. Het corona virus zal lang niet zoveel slachtoffers kennen en tellen als een griepvirus! Daarnaast is angst een zeer slechte raadgever!!!!!!!!!!!!!!!
5. De focus op de echte wereldproblematiek verdwijnt uit ons zichtveld, zoals de open grenzen, boerenprotesten etc etc...
6. Politieke strategie: Rechts is erg in opkomst in Europa, debatten worden niet meer gevoerd over belangrijk onderwerpen als gevolg van de maatregelen rondom Corona. De politiek heeft nergens meer antwoord op, dat zagen we de afgelopen maanden al. De politiek stond aan de rand van de afgrond. De maanden van afwezigheid van verschillende politici (denk aan ollongren). En nooit eerder hebben wij zoveel vice premiers gehad als in kabinet Rutte 3.
7. Coronavirus is een goed middel om grenzen te sluiten, zodat grenzen niet gesloten hoeven te worden voor de echte problematiek als gevolg van asiel en immigratie.

Zo zijn er nog een aantal punten waar ik mijn vraagtekens bij zet. Voor mij allemaal te toevallig voor woorden!
We leven in hele enge tijden, maar nogmaals.. dit kunnen wij alleen gezamenlijk overwinnen.
pi_192080194
Bron (x7)?
dag
  maandag 16 maart 2020 @ 20:27:29 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_192080237
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 20:25 schreef Peter het volgende:
Bron (x7)?
Natuurlijk komt er geen bron _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 16 maart 2020 @ 20:30:20 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192080302
BNW?
pi_192080303
Of het een samenzwering is weet ik niet.
Ik weet wel dat er inderdaad heel veel mensen aan de griep sterven jaarlijks.
En ik weet ook dat er heel veel angst heerst bij mensen, misschien ook wel aangedikt door de media.

Het gevaar bij dit virus zit hem vooral in het onbekende denk ik.
We weten niet hoe het gaat lopen. Het virus kan ook plotseling erger worden: veranderen.

Dus ik snap je punt enigzinds, maar ik denk wel dat we een probleem hebben in de wereld.
Maar niet een probleem wat dodelijk is voor een groot deel van de wereld.
pi_192080491
Als mensen gebeurtenissen gaan beschouwen en de lezer gaan vousvoyeren, dan gaat het bullshit/gekkie-alarm af.
pi_192081426
USA en EU hebben een enorme schuldenberg. Een financiele reset zou nu doorgevoerd kunnen worden.
Check it out
pi_192081520
Wacht naar tot Martial Law wordt uitgeroepen aan de andere kant van de plomp.

Get rekt
pi_192082675
Jesus wat een hoop uitroeptekens :{
No amount of money ever bought a second of time.
pi_192091951
Wie heeft er iemand gezien die daadwerkelijk ziek is van covid?
pi_192092036
Had je je alu hoedje op?
  dinsdag 17 maart 2020 @ 11:44:01 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192092059
Over 4, corona gaat daar makkelijk overheen. Je bent slecht geinformeerd.

Als je het aantal griep doden in Italie deelt door het aantal dagen per jaar, dan komt corona nu al (na een maand) dagelijks hoger uit. En het virus is dus pas net begonnen.

Ik hoop dat je zelf ook snapt dat griep al veel en veel wijdverspreider is, en corona pas net is begonnen. Natuurlijk zal je dan in absolute cijfers eerst lagere totalen zien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192092265
TS lijkt me de type dat elke avond Jensen kijkt op de bank met chips
pi_192092340
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_192092462
wat een geraaskal
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 12:10:14 #16
236264 crew  capricia
pi_192092653
Dit soort theorieën horen meer in BNW. ik heb het topic dus verplaatst. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:11:52 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192092688
Nee man, heel die coronashit is een leugen, bedoeld om te verbloemen dat Trump nu ECHT alle pedo's enzo aan het aanpakken is. Zal zo in mijn pauze even copy pasten want die theorie was echt te mooi om niet waar te zijn.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:21:48 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192092912
Hier issie, voor jullie vermaak of discussie:

quote:
This morning at 4:30 a.m., Canadian Prime Minister Justin Trudeau was served a criminal indictment by the U.S. for corporate and financial crimes. Media owners were instructed to brainwash everyone that Trudeau and his wife have the Corona virus, and that they won't be leaving their house for a while

Tom Hanks was arrested 48 hours ago for pedophilia and he is currently being kept in a hotel room in Australia, refusing to fly back to the USA. The next celebrity arrests will be Celine Dion, Madonna, Charley Barkley, and Kevin Spacey. All will claim Corona virus infections

Italy's airports have been completely shut down, as over 80 Vatican and financial officials have been served the same criminal indictments for financial crime, pedophilia, child trafficking, and sex abuse

United Emirates have completed mass arrests of their own Royal Family and affiliates

Convicted Hollywood rapist Harvey Weinstein agreed to a deal in exchange for his testimony against hundreds of top Hollywood celebrities and their involvement in the drug business, pedophilia, and child trafficking. Instead of a 55-year sentence, he only received a 23-year sentence. In exchange he provided testimonies against some of the biggest and most powerful names, including Prince Andrew of the U.K., former president Bill Clinton, former vice president Joe Biden, Tom Hanks, Oprah, Ellen DeGeneres, Quentin Tarantino, Charlie Sheen, Bob Saget, Kevin Spacey, John Travolta, Steven Spielberg, Podesta, NXIVM and PIZZAGATE sex trafficking clubs, and hundreds more who all were directly involved with Jeffrey Epstein

Jeffrey Epstein was similarly allowed to make a deal and have his suicide in prison faked in exchange for his testimony

CEOs of some major world corporations have been indicted/arrested, and some have been forced to resign — all in the last 30-60 days — such as the CEOs of the NBA, Harley Davidson, the Bill Gates Foundation, Intel, McDonald's, Cesar Awards, and Disney; the Vatican Chief of Police; etc. Approximately 700-800 more resignations are coming in the next 3 months

The lab-created Corona virus was a cover-up for the mass mandatory vaccination agenda. Now it has become the biggest covert U.S. Intelligence operation that the world has ever seen. This mass 158,000-arrests operation will remove and capture the biggest evil and corrupted politicians, celebrities, and CEOs, including global elites and bankers such as George Soros, U.N. officials, and the founders of GRETA, inc.

President Trump will win the 2020 elections, and arrests of former U.S. presidents will occur in early 2021. All major arrests will be portrayed by the media as accidental or as conspiracy theories. All arrested individuals will be given "Rommel Death", meaning that they will have a choice between their death bring portrayed to the public as a suicide or an accidental death in return for assurances that his or her reputation will remain intact, or, alternatively, they can choose to face a criminal trial that would result in public disgrace

Some top religious leaders will be arrested or forced to resign, and some will suddenly get "sick." The Vatican will be the first, and the Pope will be removed in 2020. Production of human extracted Adrenochrome will be revealed, and Hollywood and the Vatican will be exposed as being directly responsible for that

Coming up there will be a 2-month complete shutdown of the world's most common operations, such as schools, the stock exchange, some banks, airports, shipping, travel, events, galas, expos, sport games, sport championships, music award ceremonies, NBA/NHL/Baseball games, and ship cruises. There will be food shortages and staged electricity power loss. Gas prices will go down, food costs will go up, insurance will go up, gold and silver stocks will fall, and many corporations will either go bankrupt or take a significant financial loss, such as in the case of what's about to happen to Air Canada, Disney, and Coca-Cola

Welcome to the Geat Awakening. What's about to happen this summer and fall will change the world's history”
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:56:47 #19
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_192105285
enlighten me, waar heb je dit vandaan?
Vind het vermakelijk leesvoer in ieder geval.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_192105940
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:11 schreef herverwijderd het volgende:
Nee man, heel die coronashit is een leugen, bedoeld om te verbloemen dat Trump nu ECHT alle pedo's enzo aan het aanpakken is. Zal zo in mijn pauze even copy pasten want die theorie was echt te mooi om niet waar te zijn.
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:21 schreef herverwijderd het volgende:
Hier issie, voor jullie vermaak of discussie:
[..]

Dit is de meest belachelijke conspiracy theorie die ik ooit gelezen heb. Waarom is dit uberhaupt nodig om pedofielen aan te pakken? Slaat nergens op joh. Laat je eens nakijken als je dit echt gelooft. Ik ga het in m'n agenda zetten en zal je over 3 maanden eraan helpen herinneren dat helemaal niks hiervan is uitgekomen.
pi_192106026
Ok, reptilian theory is belachelijker maar dit is een goeie kanshebber voor de top 3. :D

Zojuist werd bekend dat veel bedrijven in Nederland 4000 eu van de staat krijgen. En dat allemaal omdat Trump een paar pedofielen op wil sluiten. :P
  woensdag 18 maart 2020 @ 00:30:59 #22
24329 KNAK
ff w88,......
pi_192109441
Ook een mooie :)

quote:
Het is verbijsterend om te zien hoe de wereldbevolking zich laat meeslepen door een virus dat, vergeleken met normale griep, maar een fractie van het aantal slachtoffers maakt.

Gaan we werkelijk alles dat we van belang vinden op het spel zetten? Alleen om iets dat qua symptomen vergelijkbaar is met een griep?

Gaan we werkelijk onze samenleving laten vernietigen, vanwege ‘milde, griepachtige verschijnselen’ (RIVM)? En daarmee een ‘noodtoestand’ rechtvaardigen die al onze vrijheden en verworvenheden wegneemt?

Als we meegaan met het tot stilstand brengen de samenleving en de economie, zullen de gevolgen (mega-crisis) enorm zijn. En vele malen ernstiger dan die van dit ‘virus’. We zullen dan letterlijk alles verliezen waaraan we waarde hechten (inclusief onze voedselvoorziening EN dus onze gezondheid).

Drie weken geleden stelde het tijdschrift “The Economist” zich op de voorpagina de vraag: “How bad will it get?’

Ik schreef toen het onderstaande. Je ziet het nu in Italië ontvouwen, en volgens de NOS is het binnen 1 a 2 weken hier hetzelfde.Ik vind het vervelend om “zie je wel” te zeggen. Maar ik doe het toch, in de hoop dat mensen alsnog hun kop uit het zand trekken. Het is namelijk werkelijk dringend.

“Het gaat waarschijnlijk heel erg worden”.

Niet omdat het virus een grote bedreiging is voor de gezondheid.(‘Corona’ is een maar een naam voor een vrij normale seizoensgriep), maar omdat de hype wordt ingezet om een ongekende wereldwijde (economische) crisis te veroorzaken.

En die crisis zal worden gebruikt om maatregelen te rechtvaardigen die zonder deze “overmachtsituatie” niet zouden worden geaccepteerd.

Het is in werkelijkheid geen pandemie, maar een wereldwijde machtsgreep.Ons laten meeslepen in deze hype is véél gevaarlijker dan het virus.”

De belangrijkste beleidsdoelen van de afgelopen jaren:

– Het uitbannen van contant geld

– Het verplichten van vaccinaties

– Het uitfaseren van het financieel en medisch ondersteunen van ouderen (lees: niet-rendabelen)

– Het opvoeren van de lasten, en daarmee de armoede.

– Het inperken van vrijheden

Dit ‘coronavirus’ maakt het in één klap allemaal mogelijk. Het moet dus als geroepen komen, voor de beleidsmakers….

Maar kennelijk vinden veel mensen het virus (dat tot nu toe maar een fractie van de slachtoffers van normale griep voortbrengt) toch bedreigender dan.

– Het verlies van VRIJHEID (zie Italië),

– Het verlies van VOORSPOED (door de crisis zal vrijwel iedereen zijn inkomen kwijtraken)

– Het verlies van VREDE (er zullen rellen zijn waar politie en leger op afgestuurd worden)

– EN het verlies van GEZONDHEID (als de economie plat gaat, stagneert de voedselvoorziening, en verhongeren is niet goed voor de gezondheid)

Wie niet beseft dat de draconische maatregelen ONHERROEPELIJK leiden tot een ongekende crisis (en alle bovenstaande gevolgen), snapt werkelijk NIETS van hoe de wereld functioneert.

De topbeleidsmakers die dit wel snappen, sturen opzettelijk aan op deze crisis. Of beter gezegd: de grootste misdaad aller tijden. Hun macht en rijkdom bestaan immers nergens anders uit dan uit de onvrijheid en armoede van de rest. En zo gemakkelijk kunnen ze hun slag slaan.

Zo gemakkelijk zijn de meeste mensen bang te maken. En bange mensen zullen letterlijk alles inleveren in ruil voor “bescherming”. De truc is al zo oud als de weg naar Rome, maar blijft effectief zolang mensen erin trappen. Maar op deze schaal is het een primeur.

Als we het nog kunnen navertellen, zullen we ons over enkele jaren hoofdschuddend afvragen hoe we dit in godsnaam konden laten gebeuren.
Mai pben rai~!
  woensdag 18 maart 2020 @ 07:23:39 #24
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192111281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:25 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Dit is de meest belachelijke conspiracy theorie die ik ooit gelezen heb. Waarom is dit uberhaupt nodig om pedofielen aan te pakken? Slaat nergens op joh. Laat je eens nakijken als je dit echt gelooft. Ik ga het in m'n agenda zetten en zal je over 3 maanden eraan helpen herinneren dat helemaal niks hiervan is uitgekomen.
sorry dat ik onduideljk was: uiteraard is dit bullshit. Maar vermakelijke bullshit.
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:51:02 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192115614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:56 schreef Walterwhite64 het volgende:
enlighten me, waar heb je dit vandaan?
Vind het vermakelijk leesvoer in ieder geval.
Van de Stuff they don't want you to know FB pagina. Er was er nog een, ben hem aan het zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')