Nee, nooit van gehoord Niz zegt rechtermuisknop en dan incognito openen. Maar krijg dat niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weet je hoe je een incognito blad moet openen?
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, proefrit gemaakt inbde nieuwe auto van m'n beste maat.. Ben kapot
Jupquote:
Welke browser gebruik je?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord Niz zegt rechtermuisknop en dan incognito openen. Maar krijg dat niet.
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord Niz zegt rechtermuisknop en dan incognito openen. Maar krijg dat niet.
je firefox he?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
private windowquote:Op maandag 16 maart 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is geen meldplicht voor hier.quote:
mobiele browser van apple heb ik ook geen idee hoe je het moet doen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb Chrome. Maar zit nu op de iPad. Kijk morgen wel even
Wel de hele dag actief kunnen zijn in de klassenapp, maar niet kunnen thuis werkenquote:Op maandag 16 maart 2020 20:56 schreef madam-april het volgende:
[..]Wat voor auto is het?
[..]
Jup
Ik heb de klassenapp op stil gezet, ik trok het gejank van de andere ouders over wat een drama het wel niet was om thuis te moeten werken met de kinderen thuis echt niet meer...
Bovenin naast de browserbalk menu openen en dan 'nieuw incognitotabblad'quote:Op maandag 16 maart 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb Chrome. Maar zit nu op de iPad. Kijk morgen wel even
Inclusief foto'squote:Op maandag 16 maart 2020 21:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel de hele dag actief kunnen zijn in de klassenapp, maar niet kunnen thuis werken
maar tijd voor je baby die huilt heb je niet want je moet werkenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Is toch leuk? Beetje contact met elkaar houden.
Als ze niet zo zouden lopen te zeiken misschien.. maar nee dat gejank over hoe verschrikkelijk zwaar het is, hoef ik niet te horen..quote:Op maandag 16 maart 2020 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Is toch leuk? Beetje contact met elkaar houden.
Mijn zus heeft een baby van nu 3 maand,die zeikt helemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze niet zo zouden lopen te zeiken misschien.. maar nee dat gejank over hoe verschrikkelijk zwaar het is, hoef ik niet te horen..
In de klassenapp zeiken ze wel de hele tijd.. Denk niet dat jouw zus in de klassenapp zitquote:Op maandag 16 maart 2020 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een baby van nu 3 maand,die zeikt helemaal niet.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze niet zo zouden lopen te zeiken misschien.. maar nee dat gejank over hoe verschrikkelijk zwaar het is, hoef ik niet te horen..
Kijk morgen wel ff op de laptopquote:Op maandag 16 maart 2020 21:00 schreef Nizno het volgende:
ahaa oke in een
[..]
mobiele browser van apple heb ik ook geen idee hoe je het moet doen.
zou wel moeten lukken maar ik ben geen applefan
Ik zal haar even appen om te vragen.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
In de klassenapp zeiken ze wel de hele tijd.. Denk niet dat jouw zus in de klassenapp zit
gelukkig dan hoef ik niet na te denkenquote:
Dank u. Kijk morgen even.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Bovenin naast de browserbalk menu openen en dan 'nieuw incognitotabblad'
Is toch triestquote:Op maandag 16 maart 2020 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar tijd voor je baby die huilt heb je niet want je moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |