abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 16 maart 2020 @ 15:50:25 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192073686
Zoals vanmorgen zag ik bij enkele hotels de ontbijtzalen stampvol zitten met vreters. En ik zag net dat enkele restaurants toch hun terras hebben buitengezet. Ze verkopen de koffie vanuit het raam :') Er is geen bediening. Mensen moeten koffie vanuit het raam pakken en weer terugbrengen.

Doe ff normaal en sluit die hele teringzooi gewoon zoals gevraagd is gisteren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192073770
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:50 schreef Nikonlover het volgende:
Zoals vanmorgen zag ik bij enkele hotels de ontbijtzalen stampvol zitten met vreters. En ik zag net dat enkele restaurants toch hun terras hebben buitengezet. Ze verkopen de koffie vanuit het raam :') Er is geen bediening. Mensen moeten koffie vanuit het raam pakken en weer terugbrengen.

Doe ff normaal en sluit die hele teringzooi gewoon zoals gevraagd is gisteren.
Afhalen is verboden
AFCA!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 16 maart 2020 @ 15:56:48 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192073797
Om nu te gaan NSB'en en de politie te bellen gaat mij wel wat ver. Maar ik vind het wel achterlijk van die restaurants. En van de hotels die hun eetzaal niet op slot gooien
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192074094
Tip voor meelezende burgemeesters:

  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 16 maart 2020 @ 16:57:42 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192075154
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:12 schreef Agronoom2 het volgende:
Tip voor meelezende burgemeesters:

Jah! Das wel een mooie oplossing :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')