Ik ga elk jaar dus is jammer maar valt wel mee. Ga later dit jaar wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik word gek van al het gevideobel hier.Het voelt als een invasie elke dag. Maar wel heel leuk voor je dochter TM
![]()
Jammer van je reis naar Madrid, Yuri.
Ik huis van werk dus geen video bellen voor mij😇quote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook al moe van al het bellen/FaceTimenik ben een ontzettende huismus dus ik vermaak me eigenlijk wel prima. Al dat geforceerde contact maakt me eigenlijk alleen maar chagrijnig
Jij huist van werk?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik huis van werk dus geen video bellen voor mij😇
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie de intro van de Asterix, Obelix en Yurifix al voor me![]()
"Het is 2020. Alle hotels in Londen zijn leeg. Allemaal? Nee, eentje heeft nog een stugge bewoner!".
Of zo
Als dat hotel California heet kan het nog wel eens tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Woon tijdelijk in het hotel waar ik werk
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer bevestiging gehad dat ik écht een baby in mijn buik hebHet bewoog zelfs even
Top!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer bevestiging gehad dat ik écht een baby in mijn buik hebHet bewoog zelfs even
Wat een mooi nieuws!!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Wauw Majo, wat moet dat heerlijk zijnhoe ver ben je nu?
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisterenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws!!!Heb je nu binnenkort nog een echo of pas met 20 weken weer?
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.
[..]
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisteren
Dat is mooi! En nu op naar de 20 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.
[..]
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |