abonnement Unibet Coolblue
pi_192067487
Ik heb me hier een persoonlijke Meltdown, kan amper nog verbinding maken met internet sinds gistermiddag vroeg. Moet thuiswerken tot iig eind maart, waarschijnlijk langer. Gelukkig kan ik vanaf morgen tijdelijk op een locatie hier in de stad terecht (andere dan waar ik zelf werk; dat pand is tijdelijk gesloten sinds vandaag).

Dus thuiswerken lukt even niet, internetten lukt niet of amper, oja, televisie sinds gistermiddag ook een storing. :o :s)

Verder zitten wij hier met zijn allen in paniek te schieten, de een in meerdere mate dan de ander, kopen wij massaal in, kunnen we niet meer naar café's, sportscholen en restaurants, maken we ruzie over godbetert toiletpapier en hebben we de hele dag onze kinderen thuis. Je zult maar tentamens of examens hebben nu. Of rijlessen, of je zult afrijden of trouwen binnenkort.
Stress om vakanties die niet doorgaan, bruiloften, feestjes. Paniek om de economie, het psychologische effect van thuis zitten in isolatie, depressies, verveling en gebrek aan beweging dat op de loer ligt...

Ondertussen schijnt hier, hartje Brabant, het zonnetje en maakt mijn kat van de gelegenheid gebruik om net die ene straal zon die door de lamellen heen schijnt mee te pikken, languit liggend op de vloer. :Z

Constatering/klacht: waarom doet mijn kat net alsof er niets aan de hand is, alsof de wereld niet in brand staat, alsof de beurzen niet gaan crashen en alsof er geen huwelijken op springen staan vanwege verplicht thuisblijven...?

Waarom heeft de een meer last van dit hele gedoe dan de ander, maakt de een zich zorgen om familie, vrienden, economie en dergelijke, en leeft de ander door alsof het allemaal maar wat onzin is (totdat het dichtbij komt, uiteraard)?

Soms zou je toch beter een kat kunnen zijn, of iemand die niet al te veel nadenkt of piekert over mensheid, milieu, economie en andere zogenaamd verheven zaken.

Je kunt nu best wel jaloers zijn op dat soort personen, of op je eigen huisdier. Lekker doorleven alsof er weinig aan de hand is.

Wat jullie?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192067533
Meer dan thuisblijven kan je niet doen. Vecht niet tegen wat is en hou niet vast aan wat was. Maak er gewoon het beste van en kijk of je iets voor iemand kan betekenen.

Zolang je niet bezig bent met een vaccin te ontwikkelen en niet in het ziekenhuis staat te vechten voor de getroffenen, heb je er het meeste aan door gewoon kalm te blijven, de boel te accepteren en lekker je huis schoon te maken.

Het zonnetje schijnt. Lekker de ramen open en mooi gaan.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 maart 2020 @ 10:43:32 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192067534
Zoals de mensen in het Duitse Big Brother-huis? :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 16 maart 2020 @ 10:43:40 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192067536
Even een speedtest gedaan me internet verbinding is top. Maar if all else fails is een goed boek lezen ook een optie. :P Met in jou geval wellicht een spinnende kat op schoot.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192067547
Een kat heeft ook zorgen. Als ge absolute rust wil in je kop kunt ge beter dood zijn.
pi_192067561
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:40 schreef Salina het volgende:

Constatering/klacht: waarom doet mijn kat net alsof er niets aan de hand is, alsof de wereld niet in brand staat, alsof de beurzen niet gaan crashen en alsof er geen huwelijken op springen staan vanwege verplicht thuisblijven...?
Voorkennis. Het is een complot van de katten.

Dus als je wat gegniffel hoort, moet je het beest even moeilijk aankijken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192067563
Gewoon het beste ervan maken, werk nu thuis, uurtje eerder begonnen straks om 15u al weer klaar, en straks in de pauze even wandelen in de zon. :z
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 10:49:22 #8
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_192067623
Heb thuis maar een toiletrolbewakingssysteem geďnstalleerd:

200316_61302_Kat.jpg

Je moet wat.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_192067915
quote:
16s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon het beste ervan maken, werk nu thuis, uurtje eerder begonnen straks om 15u al weer klaar, en straks in de pauze even wandelen in de zon. :z
Dit dus. Niet doen alsof de wereld vergaat. Het is alleen enkele weekjes niet mogelijk alles te doen wat je altijd gewend bent.

Lees eens een boek of zo, doe dingen waar je normaal geen tijd voor hebt.
pi_192068039
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb thuis maar een toiletrolbewakingssysteem geďnstalleerd:

[ afbeelding ]

Je moet wat.
Kan tevens dienen als noodvoedsel :Y) :P
  maandag 16 maart 2020 @ 11:34:43 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192068432
quote:
17s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:14 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Kan tevens dienen als noodvoedsel :Y) :P
Er zijn beste wel veel plekken in de stad waar je wel een konijn kan schieten niet nodig dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 11:46:55 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_192068689
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef Megumi het volgende:
Er zijn beste wel veel plekken in de stad waar je wel een konijn kan schieten niet nodig dus.
Dat. Zat net een recept voor konijnsaté te bekijken. Met mangodip. :9.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 16 maart 2020 @ 12:08:53 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192069108
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dat. Zat net een recept voor konijnsaté te bekijken. Met mangodip. :9.
Dan geef ik nog een muziek advies. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')