Dat klopt. De ernstige gevallen moeten allemaal aan de beademing en die plekken zijn er dus niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:40 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mensen liggen niet voor hun plezier op de IC. In Italië overlijden nu onnodig mensen omdat er geen IC-plekken beschikbaar zijn. DAT is het probleem.
bronquote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef Pumpalov het volgende:
Overigens is de kans dat je het virus oploopt via spullen vrij marginaal.
Ja, verplicht zelfs. Moet alleen nu eerst duidelijk worden over hoe we met bestaande en aangevraagde financieringen omgaan. Worden vandaag al helemaal platgebeld.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je geīsoleerd werken of thuis? Dan is dat best prima toch?
Brabant.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Delen ze t virus uit ja?
Waar moet ik zijn?
Die supermarkt-karretjes kan je ongeveer vergelijken met een knop in de lift, hoor?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zal straks wel de eerste zijn, want nuchter volk hier. Maar lekker boeiend, mensen lachen maar.
Ik sta straks hopelijk wel op de smeulende testen van de beschaving te dansen. Gewoon omdat ik even accepteerde dat mensen mij uitlachen.
Dat is nobel van jequote:Op maandag 16 maart 2020 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik sta straks hopelijk wel op de smeulende testen van de beschaving te dansen. Gewoon omdat ik even accepteerde dat mensen mij uitlachen.
Logisch ook wel, al is het alleen al door alle ZZP-ers die hun kop niet boven het water weten te houden omdat ze geen buffers hebbenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, verplicht zelfs. Moet alleen nu eerst duidelijk worden over hoe we met bestaande en aangevraagde financieringen omgaan. Worden vandaag al helemaal platgebeld.
Tja, economische belangen blijven natuurlijk wel het belangrijkstquote:Op maandag 16 maart 2020 10:11 schreef Jano9 het volgende:
Goed nieuws:
https://www.ad.nl/dossier(...)door-trump~adc03ab7/
Die bronnen zijn in het verleden al een honderdmaal verspreid. Voornaamste bron van infectie is via aerosolen.quote:
Kan je dat met jouw gezondheid wel?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zal straks wel de eerste zijn, want nuchter volk hier. Maar lekker boeiend, mensen lachen maar.
Ik zag gisteren bij bushaltes al wel wat mensen staan met latex handschoenen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf wil in ieder geval niet direct de eerste zijn die met kapjes en handschoentjes rondloopt, maar zodra ik een paar mensen zie die het wel gebruiken, ga ik dat ook doen!
Jarenlang bezig geweest met opbouwen na de vorige crisis en nu in een paar weekjes tijd is alles weer verdamptquote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
AEX onder de 400 punten..
Vorige maand nog 629,23 punten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
Jumbo vrijdag de hoogste dagomzet ooit behaald
Met mijn fysieke gezondheid is weinig mis. Het is vooral mentaal dat ik een doemdenker en panieraar ben en vrij paranoīde.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan je dat met jouw gezondheid wel?
Ja de supermarktmanager van de AH hier liep vrijdag ook al met een grijns door de winkelquote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, als supermarktondernemer hoef je niet te klagen deze periodequote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef Pumpalov het volgende:
Volgens mij is het vooral belangrijk dat je dan contact met je gezicht mijdtquote:Op maandag 16 maart 2020 10:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij bushaltes al wel wat mensen staan met latex handschoenen.
Ik trek straks voor de boodschappen wel latex handschoenen aan hoor. Schijt aan wat anderen vinden. Ik neem geen enkel risico, mede omdatik zelf chronisch ziek ben en mijn medicatie mijn afweersysteem op een laag pitje zetten, maar vooral omdat mijn vader 74 is en (milde) hartklachten heeft.
Als je zeker wilt weten dat je niet besmet wordt, moet je jezelf gedragen alsof je besmet bent.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met mijn fysieke gezondheid is weinig mis. Het is vooral mentaal dat ik een doemdenker en panieraar ben en vrij paranoīde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |