Daar gaan al geld bij mijn index. Gelukkig maar 10% van spaargeld in beleggingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:00 schreef hollandia02 het volgende:
09:56
De Amsterdamse AEX-index zakte maandag ruim 8 procent en noteerde voor het eerst sinds 15 februari 2016 onder 400 puntengrens. Ook de andere Europese beurzen gingen hard onderuit. Steeds meer Europese landen hebben hun grenzen gesloten en nemen drastische maatregelen om de verspreiding van het nieuwe coronavirus binnen de eigen landsgrenzen te vertragen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Italiie 1809 doden, zegquote:Op maandag 16 maart 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Wereldwijd gaat het aantal besmetting ook hard opeens, van het weekend was net de 150k grens bereikt en nu zit het al op 170+https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Begint pas imo. Amerika is net mondjes maat gaan testen. Als er straks 500 cases per dag zijn in elke staat dan spreek je dus al over 25.000 elke dag alleen al in de VS.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Wereldwijd gaat het aantal besmetting ook hard opeens, van het weekend was net de 150k grens bereikt en nu zit het al op 170+https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Het klinkt allemaal zo definitief gelijkquote:
En de onzekerheid of het bij die 3 weken blijft.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo definitief gelijk
Maar jezus, de klap die al die bedrijven maken in die 3 weken sluiten
Exponentiële groeiquote:Op maandag 16 maart 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Inmiddels zijn er dus ook al meer cases buiten China dan dat er in China zelf zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Begint pas imo. Amerika is net mondjes maat gaan testen. Als er straks 500 cases per dag zijn in elke staat dan spreek je dus al over 25.000 elke dag alleen al in de VS.
Dit, de effecten buiten het virus om. Daar maak ik me oprecht zorgen om.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De eerste met latex handschoenen heb ik gisteren gespot bij de AHquote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf wil in ieder geval niet direct de eerste zijn die met kapjes en handschoentjes rondloopt, maar zodra ik een paar mensen zie die het wel gebruiken, ga ik dat ook doen!
Ik ben vandaag vrij maar werd al gebeld of ik toch kon werken + flink overwerk uitgevraagd deze week (bank, zakelijke dienstverlening)quote:Op maandag 16 maart 2020 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik run een festival-shirts webshop.... kan je vertellen dat ik vooral hoop dat die ongein over is, heb nu vooral retouren en geen sales want alle festivals zijn wegquote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
En de onzekerheid of het bij die 3 weken blijft.
Heb ookal klanten met handschoentjes gezien.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef denattedweil het volgende:
[..]
De eerste met latex handschoenen heb ik gisteren gespot bij de AH
de werkelijke cijfers kunnen al in de miljoenen zitten. de meeste hebben gelukkig nergens last van.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Exponentiële groeivolgende maand gaat het vrees ik om miljoenen.
Kan je geīsoleerd werken of thuis? Dan is dat best prima toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij maar werd al gebeld of ik toch kon werken + flink overwerk uitgevraagd deze week (bank, zakelijke dienstverlening)
Heb voor vandaag maar even bedankt. Zal de komende weken stressvol genoeg worden.
Sowieso voor al deze beroep groepenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef Pumpalov het volgende:
Ziekenhuispersoneel krijg hier in ieder geval komende maand een salarisverdubbeling als bonus voor het werk wat ze doen. Momenteel voorstel dit ook voor de politie te doen.
Als ik buiten een karretje pak, neem ik een flacon met ontsmetting mee en papier van huis . Daarna papier weggooien. Of wegwerp handschoenenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vraag me ook af hoe vaak die boodschappen-karetjes zelf worden schoongemaakt.
quote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef Pumpalov het volgende:
Ziekenhuispersoneel krijg hier in ieder geval komende maand een salarisverdubbeling als bonus voor het werk wat ze doen. Momenteel voorstel dit ook voor de politie te doen.
Ik zal straks wel de eerste zijn, want nuchter volk hier. Maar lekker boeiend, mensen lachen maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf wil in ieder geval niet direct de eerste zijn die met kapjes en handschoentjes rondloopt, maar zodra ik een paar mensen zie die het wel gebruiken, ga ik dat ook doen!
Hmm, 1 miljoen zou misschien kunnen wereldwijd. Maar miljoenen? Nee. Dat zou qua tijd ook niet echt kloppen.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de werkelijke cijfers kunnen al in de miljoenen zitten. de meeste hebben gelukkig nergens last van.
Dit is niet goed hoor. Wat een dreun.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
AEX onder de 400 punten..
Vorige maand nog 629,23 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |