Vreselijk. Mijn opa ligt op sterven. Ik zou het echt heel erg vinden als we als kleinkinderen daar niet bij mogen zijn, helemaal omdat z'n eigen kinderen niet meer leven.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:56 schreef BE het volgende:
[..]
https://www.bgnu.nl/leden(...)van-het-coronavirus/
BGNU = Branchevereniging Gecertificeerde Nederlandse Uitvaartondernemingen
LOB = overkoepelende organisatie begraafplaatsen
LVC = Landelijke Vereniging Crematoria
Ik doe wel echt mijn latex handschoentjes aan.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
nog even en ze halen de mandjes en karretjes uit de winkel
Ah een handig overzicht waar je het beste anderen kunt besmettenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef quirina het volgende:
https://go-kids.nl/amster(...)dicht-tijdens-corona
Handig overzichtje als je met je kind op pad wil. Alleen voor Amsterdam
Nee.quote:
Delen ze t virus uit ja?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef Elan het volgende:
Als het vooropgezette plannetje van het RIVM werkt moeten we komende week wave 2 ingaan en moet het aantal besmettingen significant oplopen.
Eigen tas of trolly en waar mogelijk zelf scannen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik doe wel echt mijn latex handschoentjes aan.
Heb ik nu besloten.
Of een tas.
Ja handig he?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah een handig overzicht waar je het beste anderen kunt besmetten
Wanneer zou het dodental in Nederland het aantal topics inhalen?quote:
Ikzelf wil in ieder geval niet direct de eerste zijn die met kapjes en handschoentjes rondloopt, maar zodra ik een paar mensen zie die het wel gebruiken, ga ik dat ook doen!quote:Op maandag 16 maart 2020 09:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ja, ik was ook al aan het denken " zal ik gewoon mijn latex schoonmaak-handschoentje aandoen??
Want al je echt ziek wilt worden moet je zo een karretje met je blote handen aanraken.
Ja, dan moet je daarna wel in je gezicht wrijven, weet ik.
Maar dat doe je vaak als automatisme.
Deze maand nog vrees ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wanneer zou het dodental in Nederland het aantal topics inhalen?
Ik hoop ook heel erg dat er in overleg kleine uitzonderingen gemaakt kunnen worden in situaties als je jouwe.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Vreselijk. Mijn opa ligt op sterven. Ik zou het echt heel erg vinden als we als kleinkinderen daar niet bij mogen zijn, helemaal omdat z'n eigen kinderen niet meer leven.
Aanstaande zaterdag.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wanneer zou het dodental in Nederland het aantal topics inhalen?
Je hebt geen eigen mening?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf wil in ieder geval niet direct de eerste zijn die met kapjes en handschoentjes rondloopt, maar zodra ik een paar mensen zie die het wel gebruiken, ga ik dat ook doen!
Dit inderdaad.. als er per individueel geval afspraken worden gemaakt en achteraf wordt bekend dat er verschillende lijnen zijn getrokken, dan heb je ook weer een gezeik van hier tot Tokyo.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:01 schreef BE het volgende:
[..]
Ik hoop ook heel erg dat er in overleg kleine uitzonderingen gemaakt kunnen worden in situaties als je jouwe.
Maar ja, waar trek je dan de grens en wie trekt hem...
Hoe heb jij de zondag zo overleefd zonder voetbal...quote:
Redden wij vandaag nog welquote:Op maandag 16 maart 2020 10:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag.
Topic 389
Doden 390.
Ik ben nog even naar de sportschool gegaan en heb daarna netflix opgezet.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe heb jij de zondag zo overleefd zonder voetbal...
Als fok weer zo mega traag en buggy is, dan niet.quote:
Als er 5 persco's gehouden worden ben je bij 389 in een uurtje.quote:
ripquote:Op maandag 16 maart 2020 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog even naar de sportschool gegaan en heb daarna netflix opgezet.
Gisteren voor het laatst open.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rip
Is die van jou nog open dan? Veel sportscholen waren de laatste dagen al dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |