Alles moet verbrand worden om besmetting te voorkomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boodschappen of hoestende kinderen?
Is in Italië ook al aan de gang dit.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als dat soort dingen nodig zijn om de epidemie onder controle te krijgen zie ik het somber in voor Europa.
Wij kunnen nooit zo'n omschakeling maken. Myself included.
*lief dagboekquote:Op maandag 16 maart 2020 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben net teruggekomen van wintersport met een groep van >20 man. Bijna iedereen in ons huisje is ziek geworden. Iedereen lijkt wel ook weer snel te herstellen (leeftijd van de meesten zo rond de 30).
en beginnen ze op je te schelden met het nodige speeksel, dus beter gewoon wegwezen lijkt mequote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je had ze best mogen aanspreken...
Ja, ik vind het ook verre van leuk. Understatement.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als dat soort dingen nodig zijn om de epidemie onder controle te krijgen zie ik het somber in voor Europa.
Wij kunnen nooit zo'n omschakeling maken. Myself included.
In vergelijking met je blaffende kinderen in een supermarkt rondlopen? Ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, dát is inderdaad lekker verantwoord
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
en beginnen ze op je te schelden met het nodige speeksel, dus beter gewoon wegwezen lijkt me
Gerapporteerd. Geniet van je ban.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij verdient wel een stevig coronaatje.
Just saying.
Op Mars nemen ze ook al maatregelenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit staat er op het strand van Benidorm
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:48 schreef Kickstart het volgende:
jesus wat gaat het weer snel hier!
[..]
Op Mars nemen ze ook al maatregelen
[ afbeelding ]
Mijn kind hoest niet. Mijn kind heeft geen koortsquote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In vergelijking met je blaffende kinderen in een supermarkt rondlopen? Ja.
ieuwdquote:Op maandag 16 maart 2020 09:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ook van die ouwe venten die er voorbij willen en hun hand op je schouder leggen ofzo. Normaal al een elleboogstoot waard, nu helemaal.
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
en beginnen ze op je te schelden met het nodige speeksel, dus beter gewoon wegwezen lijkt me
Ik maak nu ook mijn boodschappen schoon met doekje met chloor.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee.
Ik moest eerst altijd lachen om de mensen bij obsessive cleaners die al hun boodschappen schoonmaken met chloor, omdat er niks wat besmet is hun huis in mocht.
Ondertussen zit ik zelf ook bijna op dat niveau. Okay ik ga geen appels met chloor afspoelen maar denk wel dat ik straks de diagnose smetvrees aan m'n DSM lijstje kan toevoegen
In dit geval ging het dan ook over kinderen die hun longetjes eruit hoesten in winkels.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:49 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn kind hoest niet. Mijn kind heeft geen koorts
En nu even boodschappen doen!
Nee, dat mag dus niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent toch directe familie, dan mag je daar 'gewoon' bij zijn in dit geval.
Gewoon appelmoes van maken, overleven die virussen niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
Okay ik ga geen appels met chloor afspoelen
Gisteravond nog, na dat advies:quote:Op maandag 16 maart 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
Gelijk voor 8 weken in de VS.twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 00:50:43NEW: CDC now recommends that, for the next 8 weeks, events with more than 50 people are canceled throughout the U.S. reageer retweet
twitter:WDWNT twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:41:40Current crowds at the Magic Kingdom for tonight's showing of Happily Ever After... #DisneyWorld reageer retweet
Nooit.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vraag me ook af hoe vaak die boodschappen-karetjes zelf worden schoongemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |