Wat met alle ziektes in het verleden zo is geweest en waarom het vreemd is dat men anno nu anti-vaxxer is.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Deze ziekte zal, ben ik bang, voor altijd blijven, in de toekomst zal iedereen ooit eens een caronaatje te pakken hebben, net als een verkoudheid of griep.
Net als het vliegverkeer zal het OV ook snel gaan volgen lijkt me, kan niet anders zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Metro in Madrid (waar dus al duizenden cases zijn)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het op slot zat?
is het OV in Italië nog open?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Net als het vliegverkeer zal het OV ook snel gaan volgen lijkt me, kan niet anders zo.
Bronquote:Veel jongere coronapatiënten op intensive care in Breda: 'Behandeling is loodzwaar'
In het Amphia-ziekenhuis in Breda liggen momenteel 11 patiënten op intensive care. Ze zijn lang niet allemaal erg oud en kunnen niet zelfstandig ademen. Een arts beschrijft hoe zwaar het is om deze mensen te behandelen.
Ahkoh. Iedereen draagt een mondkapje. Dat werkt toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Metro in Madrid (waar dus al duizenden cases zijn)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het op slot zat?
nou nou nou zo'n vaart zal het heus niet lopenquote:Op maandag 16 maart 2020 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Exponentiële groeivolgende maand gaat het vrees ik om miljoenen.
UK heeft een andere tactiek, straks werkt dit en wil iedereen lid worden van dat eiland ipv de EUquote:Op maandag 16 maart 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Halve marathon in Bath
Op veel plaatsen in Europa is het advies dat mensen zo veel mogelijk afstand tot elkaar bewaren, anderhalve meter over het algemeen. Bij de halve marathon in Bath, in het Verenigd Koninkrijk, werd daar niet veel mee gedaan:
https://nos.nl/liveblog/2(...)ijst-onderzocht.html
Hoe moet de mensen in de zorg dan op hum werk komen?quote:Op maandag 16 maart 2020 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Net als het vliegverkeer zal het OV ook snel gaan volgen lijkt me, kan niet anders zo.
Dat is helemaal niet 100%. Veel mensen hebben maar zeer milde klachten die ze niet eens refereren aan corona of een griepje. Net zoals deze man bijvoorbeeld:quote:Op maandag 16 maart 2020 10:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
100%
Echter zullen de meeste mensen het ervaren als een griepje.
Als ze vandaag nog open zijn dan wordt er wel gehandaaft lijkt mijquote:Op maandag 16 maart 2020 10:38 schreef Sfancta het volgende:
Was gisterenavond laatste frietje gaan halen. En vroeg de eigenaresse (chinees) over de sluiting etc. Ze gaf aan er schijt aan te hebben, en keek me met een verbeten kop aan.
Opgelopen tijdens carnaval? Lopen toch iets meer jongeren rond daar. Geen weerstand door 5 dagen feest.quote:
Daar gaat echt wel op gecontroleerd worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:38 schreef Sfancta het volgende:
Was gisterenavond laatste frietje gaan halen. En vroeg de eigenaresse (chinees) over de sluiting etc. Ze gaf aan er schijt aan te hebben, en keek me met een verbeten kop aan.
hopelijk volgens ze snel met latex broekjesquote:Op maandag 16 maart 2020 10:09 schreef denattedweil het volgende:
[..]
De eerste met latex handschoenen heb ik gisteren gespot bij de AH
Die berichten kwamen ook uit China. Dat het de bloed-brein barrière overstak en mensen "vergaten" hoe ze moesten ademen.quote:
hoop voor ze dat het werktquote:Op maandag 16 maart 2020 10:38 schreef Fukushima het volgende:
[..]
UK heeft een andere tactiek, straks werkt dit en wil iedereen lid worden van dat eiland ipv de EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |