Maar koffie ligt nog in de schappen.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:02 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
En van te veel koffie drinken krijg je rood haar.
Vit C helpt niet tegen Corona specifiek, maar bij ieder virus verbruikt je immuunsysteem heel veel vitamine C, daarom wordt dat vaak in hoge doses aangeraden bij een virusinfectie.quote:
Er was toch een Duitse arts (ik heb het ook maar vluchtig gelezen van iemand die er over schreef, dus heb geen bron) die beweerde dat vit. C en D zouden helpen omdat wanneer je die onder een microscoop legt je ook een kroontje zou zien?quote:Op maandag 16 maart 2020 02:05 schreef dodoria het volgende:
[..]
Vit C helpt niet tegen Corona specifiek, maar bij ieder virus verbruikt je immuunsysteem heel veel vitamine C, daarom wordt dat vaak in hoge doses aangeraden bij een virusinfectie.
Echt? Je zou zeggen dat dat juist weer comfort foods zouden zijn!quote:Op maandag 16 maart 2020 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar koffie ligt nog in de schappen.
Filiaalmanager AH vertelde mij dat producten zoals wijn en chocolade nu minder besteld hoeven worden.
Na een kar vol bruine bonen en schijtpapier is het geld voor de luxe uitgaves op.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Je zou zeggen dat dat juist weer comfort foods zouden zijn!
Daar zou je idd best gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Na een kar vol bruine bonen en schijtpapier is het geld voor de luxe uitgaves op.
Nou, echt niet, comfort foods zijn vlees, kaas etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Je zou zeggen dat dat juist weer comfort foods zouden zijn!
Schijtpapier had ik al gekocht voor de uitbraak. In elk geval net wezen poepen. En de temperatuur lichaam 36.3. Dus corona vrij.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Na een kar vol bruine bonen en schijtpapier is het geld voor de luxe uitgaves op.
Ik heb ook net gemeten, ook 36.3. Stom hè, maar voelt wel fijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Schijtpapier had ik al gekocht voor de uitbraak. In elk geval net wezen poepen. En de temperatuur lichaam 36.3. Dus corona vrij.
SCquote:Op maandag 16 maart 2020 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook net gemeten, ook 36.3. Stom hè, maar voelt wel fijn.
Eigenlijk meet ik vanwege een bacterie. En zit eigenlijk al een tijdje in een vorm van isolatie. Maar ben blij dat het laag is.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook net gemeten, ook 36.3. Stom hè, maar voelt wel fijn.
De thermometers waren uitverkocht.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:16 schreef Anton91 het volgende:
Meten jullie je eigen temperatuur constant?
Ik heb vandaag voor het eerst gemeten omdat ik nu al 24h een drukkend gevoel op mijn borstkas heb. Verder geen klachten en temperatuur was 37.4, dus niks aan het handjequote:Op maandag 16 maart 2020 02:16 schreef Anton91 het volgende:
Ik heb standaard een thermometer in mijn reet ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:16 schreef Anton91 het volgende:
Godverquote:Op maandag 16 maart 2020 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb standaard een thermometer in mijn reet ja.
Dat is geen thermometerquote:Op maandag 16 maart 2020 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer nodig.quote:Op maandag 16 maart 2020 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van het merk maxi zeker ...quote:Op maandag 16 maart 2020 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 02:24 schreef RipCity het volgende:
Op CNN geven ze al aan dat er eventueel problemen komen met voedsel en medicijn tekorten..
Noem dat morgen 1x op NOS journaal en het hamsteren gaat helemaal beginnen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |