Kaspar Hauser, fascinerend.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus Nick, je bent wel een man van de techniek maar machines vind je maar saai? Dan ben je ineens een "mensen-mens"? Kom op nou, iedereen hier is gewoon een normaal mens zoals hij of zij is. Je hoeft je nergens voor te schamen (okee tenzij je FvD stemt).
Verder kun je gewoon zijn wie je bent, maar nu weet niemand niks van je en ben je dus een beetje de Kaspar Hauser van de KSC. Dat wil je toch niet? Dat wil niemand
Maar vermaak je je wel een beetje op de dagbesteding?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Nick1975 het volgende:
Ik ben apart dus niet normaal. Wat is normaal? De opinie? Alstublieft zeg. Laten we we het gezellig houden.
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch maar bedwaarts. Rare dag was raar. Maar toch prima
Ik heb een mooie baan man. Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vermaak je je wel een beetje op de dagbesteding?
Truste.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga toch maar bedwaarts. Rare dag was raar. Maar toch prima
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Okay wie heeft het hek open gelaten?
KOEN!!!
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Nick1975 het volgende:
Ik ben apart dus niet normaal. Wat is normaal? De opinie? Alstublieft zeg. Laten we we het gezellig houden.
quote:
Ga je mee naar ons dorpje? we kunnen wel een schrijfster gebruiken, de verhalen voor om het kampvuur zeg maar.quote:
CL is Stands with a Fistquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee naar ons dorpje? we kunnen wel een schrijfster gebruiken, de verhalen voor om het kampvuur zeg maar.
Jullie dorpje? Beetje a la de Shelleys en Lord Byron aan het meer verhaaltjes vertellen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee naar ons dorpje? we kunnen wel een schrijfster gebruiken, de verhalen voor om het kampvuur zeg maar.
Ja, ik deed de brug wel omhoog, maar achterom is het hek opengeblevenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Okay wie heeft het hek open gelaten?
KOEN!!!
Misschien vlammenwerpers installeren?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Maar nu is alles veilig dicht en kunnen we rustig ademhalen
Exactquote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie dorpje? Beetje a la de Shelleys en Lord Byron aan het meer verhaaltjes vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |