Kan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?
En als je niet ziek bent?quote:
Ja joh, ligt eraan welk restaurant en welke winkel. Ik kan weleens uren ergens eten, maar ook wel uren ergens winkelen. Evenals ik snel ergens kan eten en snel ergens kan winkelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik durf een hele boel geld te verwedden op de opmerking "Mensen zitten dichterbij elkaar en zijn langer binnen in restaurants dan winkels", maar soit
Bij mijn werkgever zo ongeveer hetzelfde scenario, maar daar zijn ze al druk aan het testen om de capaciteit van het netwerk zodanig te vergroten dat binnen nu en een week veel meer mensen op die verbinding kunnen werken...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef Scrapyard het volgende:
Krijg net een mail van werk (grote financial) die er op neer komt dat eigenlijk iedereen thuis moet werken, maar dat alleen de mensen met voor het bedrijf vitale functies (IT etc) op werkuren mogen inloggen op het netwerk.
De rest wordt geacht om de hele dag maar wat te zitten pielen op de telefoon of tablet van het werk, waar je natuurlijk totaal geen werk op gedaan krijgt.
Dat gaat vrees ik neerkomen op gewoon 3 weken lang geen ene reet doen. En 1 dag is nog wel leuk, maar 3 weken?! En dan ook in het weekend. Volledig terecht hoor en zal me er ook netjes aan houden, maar de impact wordt me nu pas duidelijk.
Dan wordt je het ook niet door een anderquote:
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou oké, je hebt helemaal gelijk. We sluiten alle winkels waar mensen een lange tijd hutjemutje staanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja joh, ligt eraan welk restaurant en welke winkel. Ik kan weleens uren ergens eten, maar ook wel uren ergens winkelen. Evenals ik snel ergens kan eten en snel ergens kan winkelen.
Gaat toch nergens over dit 😅
Bij de gemiddelde Kruidvat sta je meestal al krap op elkaar omdat er maar 1 kassa open is en de rijen helemaal volgestampt met zooi staan, nu zal dat alleen nog maar erger zijn gok ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik durf een hele boel geld te verwedden op de opmerking "Mensen zitten dichterbij elkaar en zijn langer binnen in restaurants dan winkels", maar soit
dat is juist de bedoeling van een lockdown om je dan ook niet ziek te maken of te krijgenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef joyvke het volgende:
Weet niet of het al gepost was:Verklaart dat ook het hoge aantal doden onder ouderen in Italië? Die mensen rookten als schoorstenen vroeger. Iedere Italiaanse auto uit de jaren 60-80 had 2 asbakken per passagier ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.iss.it/web/gu(...)9/content/id/5294087
Ik bedoel het was al zo'n beetje bekend, maar toch.
Lekker voorbereid...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef Scrapyard het volgende:
Krijg net een mail van werk (grote financial) die er op neer komt dat eigenlijk iedereen thuis moet werken, maar dat alleen de mensen met voor het bedrijf vitale functies (IT etc) op werkuren mogen inloggen op het netwerk.
De rest wordt geacht om de hele dag maar wat te zitten pielen op de telefoon of tablet van het werk, waar je natuurlijk totaal geen werk op gedaan krijgt.
Dat gaat vrees ik neerkomen op gewoon 3 weken lang geen ene reet doen. En 1 dag is nog wel leuk, maar 3 weken?! En dan ook in het weekend. Volledig terecht hoor en zal me er ook netjes aan houden, maar de impact wordt me nu pas duidelijk.
Oh oké, nou fijn dat jij ‘t voor het zeggen hebt 👍🏻quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou oké, je hebt helemaal gelijk. We sluiten alle winkels waar mensen een lange tijd hutjemutje staan
Een hond hebben maar geen tuin 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet
Gewoon alles dicht. Het wordt mooi weer; iedere kans die die eigenwijsjes krijgen, pakken ze. Die gaan dus gewoon lekker shoppen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja joh, ligt eraan welk restaurant en welke winkel. Ik kan weleens uren ergens eten, maar ook wel uren ergens winkelen. Evenals ik snel ergens kan eten en snel ergens kan winkelen.
Gaat toch nergens over dit 😅
gewoon een lange lijn en lekker binnen blijven staan dat ding schijt wel als die moet en plast gerust wel in de tuin bij de buren :-)quote:
Bij ons is van de week al een extra server geplaatst voor de vpn verbindingenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever zo ongeveer hetzelfde scenario, maar daar zijn ze al druk aan het testen om de capaciteit van het netwerk zodanig te vergroten dat binnen nu en een week veel meer mensen op die verbinding kunnen werken...
Het geldt voor iedereen. Zo'n lockdown.quote:
Ga jij nou maar lekker shoppen jochiequote:Op zondag 15 maart 2020 23:20 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Oh oké, nou fijn dat jij ‘t voor het zeggen hebt 👍🏻
Heel de dag samen binnen. Ik zie voordelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.
Omg je beschrijft zojuist de zevende laag van mijn persoonlijke hel. Het Kruidvat zonder corona is de zesde.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde Kruidvat sta je meestal al krap op elkaar omdat er maar 1 kassa open is en de rijen helemaal volgestampt met zooi staan, nu zal dat alleen nog maar erger zijn gok ik.
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vanmiddag hetzelfde gezien bij een AH XL. Stervensdruk en ik voelde me er niet op m'n gemak.
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet
Tsja, we gaan het zien!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Gewoon alles dicht. Het wordt mooi weer; iedere kans die die eigenwijsjes krijgen, pakken ze. Die gaan dus gewoon lekker shoppen.
Mensen kunnen nog niet eens 1 dag thuisblijven hier in NL.
Of van 10 hoog over het randje laten schijten, zo bij buren op het gazonnetje 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
gewoon een lange lijn en lekker binnen blijven staan dat ding schijt wel als die moet en plast gerust wel in de tuin bij de buren :-)
Als mensen de komende dagen nogmaals laten zien niet met een beetje vrijheid om te kunnen gaan waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kapje af en in haar gezicht hoesten. En weer weglopen ✌️😎quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaan
Achteraf veel spijt van.
Zoveel mensen en zoveel kans op besmetting.
Had wel mondkapje op, iedereen keek me aan of ik van Mars kwam. Een ouwe tang moest nog even een opmerking maken dat het allemaal belachelijk was en riep toen ze mij zag: " kijk een mondkapje, ook dat nog, wat een achterlijk gedoe".
Ik keerde mij om met mijn kar en wilde haar even toespreken maar vanwege de enorme drukte lukte dat niet zo snel en zag ik haar niet meer.
Karma voor die ouwe tang
Its the greatest shutdown ever, Its tremendous!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
23:20
Het dodental door het coronavirus is vandaag in de Verenigde Staten opgelopen tot 63. Bovendien kwamen er 430 nieuwe besmettingsgevallen bij, waardoor de teller op 3373 kwam.
De Amerikanen bereiden zich voor op een 'great shutdown'in de strijd tegen verspreiding van het longvirus. Op veel plaatsen is al besloten winkels, bars en restaurants te sluiten en evenementen af te gelasten.
ad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |