ja hier in de straat zijn ze allemaal voorzien geloof ik. maar goed hou jullie ogen open of jullie wat tegenkomenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Uiteindelijk sta je toch aan iemands deur.... Dus de wijze waarop maakt denk ik weinig uit.
Gewoon in de buurt bij de oudjes aanbellen.
Ik ga morgen even naar de buren (70plussers) om te vragen of ze behoefte aan hulp hebben. Ze hebben wel iets van een eigen netwerk voor zover ik weet, maartoch.
Vanmiddag hetzelfde gezien bij een AH XL. Stervensdruk en ik voelde me er niet op m'n gemak.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:07 schreef Markesh het volgende:
[..]
Vanmiddag stormden er hier zeker 150-200 man naar binnen in de Jumbo.
Echt totaal niet verantwoord.
Ik heb de manager er op aan gesproken dat mensenmassa's van 100 man of meer hoogst onverantwoordelijk is.
Hij zei dat de mensen hun eigen verantwoordelijkheid was en dat het RIVM dat bericht zaterdagavond heeft verstuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.iss.it/web/gu(...)9/content/id/5294087
Ik bedoel het was al zo'n beetje bekend, maar toch.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
En daarom gaan wij het niet in 50 dagen (Wuhan lockdown) oplossen maar gaat het hier veel langer durenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fascinerend dat mensen echt niet kunnen terugschakelen en ondanks alle beperkingen die terecht steeds verder moeten worden opgelegd omdat mensen geen eigen verantwoordelijkheid kunnen dragen.
Morgen zul je inderdaad wel de dagtripjes naar de IKEA ofzo gaan zien, of naar de speeltuinen die er nog zijn etc. Mensen die lopen klagen dat ze hun kind niet in een klaslokaal willen hebben zitten trekken er dan vervolgens wel zelf op uit waarbij ze nog meer risico lopen
Echt een waardeloze timing, ja! Offf.... een mooie proef; vraag haar bij jou in quarantaine te gaan!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier in de straat zijn ze allemaal voorzien geloof ik. maar goed hou jullie ogen open of jullie wat tegenkomen
Waarschijnlijk dezelfde vrouwen die vandeweek nog klaagden dat de scholen dicht moestenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Qarrad het volgende:
Frappant weer. De scholen worden dichtgegooid. Al mijn vrouwelijke collega's op de app: Oh jee hoe moet ik dit redden want mijn man moet gewoon werken hoor. Alle mannelijke collega's: tjirp tjirp krekels.
Hoop dat dit geen doorsnee is van Nederland...
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Donna het volgende:
Ons krijspaleis is sinds vanmiddag per direct gesloten.
Dat is geen Monkey Town of andere grotere 'keten'.
In je bek schijten 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hont uitlaten? Mag dat volgend weekend nog als we in full lockdown zitten? Ik bedoel Jim moet ergens schijten en niet in mijn kamer natuurlijk!!
Precies, dat zei ik ook tegen die manager, dat hij wel verantwoordelijk is voor zijn personeel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat ik frustrerend vind is dat er niks wordt gedaan om de kassieres te beschermen. Die worden aan zoveel contact blootgesteld. Mijn vriendin werkt fulltime achter de kassa en het zit me helemaal niet lekker.
Onbegrijpelijk.quote:
RIPquote:Op zondag 15 maart 2020 23:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt een waardeloze timing, ja! Offf.... een mooie proef; vraag haar bij jou in quarantaine te gaan!![]()
Ik heb zoonlief gisteren toch nog maar naar vriendinnetje laten gaan. Komt hij thuis met het verhaal dat haar moeder bij Opa op bezoek geweest was in het ziekenhuis. Lag daar voor een val, maar zou nu misschien getest worden op Corona want er lag per ongeluk een Coronapatiënt op de afdelling.
Gewoon de hele dag binnen blijvenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.
Mwah. Bij mij heeft de paniek de overhand niet gekregen. Ik zie niet in waarom een restaurant dicht zou moeten en een Ikea openblijft. Of andere winkels. Vind ik meten met 2 maten. Beide gelegenheden komen grote groepen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hè.
Maar als je het verschil tussen een uitgaansgelegenheid en een gemiddelde winkel niet kan inschatten heeft de paniek de overhand gekregen.
Verder zie ik om me heen alleen maar mensen die heel bewust met de situatie omgaan.
Inderdaad. Gemeentes geven hun medewerkers bijvoorbeeld 5 dagen calamiteitenverlof, en als je het daarna niet kan bolwerken betalen ze maar 50% uit. Vind ik echt onvoorstelbaar, je zet die mensen gigantisch voor het blok. Terwijl de overheid op dit moment tegen negatieve rente kan lenen...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon alles compenseren vanuit de staatskas. Dat leidt tot verhoging van de staatsschuld maar dat is met de huidige rentestanden echt geen enkel probleem. Geld is gratis op het moment en zal dat ook nog wel ff blijven als ik zo naar het beleid van de centrale banken kijk.
Eh?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:14 schreef MichaelPallada het volgende:
Was dit al gepost? Ben ik erg harteloos als ik zeg: Life is full of disappointments, deal with it...twitter:
Goed verhaal, maar gaat mij dat als roker nu nog redden om te stoppen? Ben ik daar dan niet gewooon te laat mee?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef joyvke het volgende:
Ik bedoel het was al zo'n beetje bekend, maar toch.
Is een bug (just setting op my twitter). Hij moet ff wat weghalen uit de link.quote:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:50:39NEW: French government preparing order which requires people to stay at home to stop the spread of coronavirus, sources say, according to Reuters. It's unclear whether a final decision has been taken. reageer retweet
Foutje, proberen te corrigeren.quote:
Oh dacht dat FR al dicht was. Maarja, zoveel info, lastig bij te houdenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Frankrijk is ook aan het afsturen op een volledige lockdown:twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:50:39NEW: French government preparing order which requires people to stay at home to stop the spread of coronavirus, sources say, according to Reuters. It's unclear whether a final decision has been taken. reageer retweet
Ik durf een hele boel geld te verwedden op de opmerking "Mensen zitten dichterbij elkaar en zijn langer binnen in restaurants dan winkels", maar soitquote:Op zondag 15 maart 2020 23:14 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Mwah. Bij mij heeft de paniek de overhand niet gekregen. Ik zie niet in waarom een restaurant dicht zou moeten en een Ikea openblijft. Of andere winkels. Vind ik meten met 2 maten. Beide gelegenheden komen grote groepen.
Dat in restaurants mensen langer op elkaar zitten en dichter is onzin. Ook in winkels blijven mensen soms lang hangen, dicht op elkaar. Ligt er maar net aan welke winkel of restaurant.
Fijn hè, afhankelijk zijn van de domheid van anderen. Net het verkeer maar dan met mensen die verkeerslichten en -regels maar een griepje vinden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt een waardeloze timing, ja! Offf.... een mooie proef; vraag haar bij jou in quarantaine te gaan!![]()
Ik heb zoonlief gisteren toch nog maar naar vriendinnetje laten gaan. Komt hij thuis met het verhaal dat haar moeder bij Opa op bezoek geweest was in het ziekenhuis. Lag daar voor een val, maar zou nu misschien getest worden op Corona want er lag per ongeluk een Coronapatiënt op de afdelling.
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Frankrijk is ook aan het afsturen op een volledige lockdown:twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:50:39NEW: French government preparing order which requires people to stay at home to stop the spread of coronavirus, sources say, according to Reuters. It's unclear whether a final decision has been taken. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |