Als je thuis kunt werken dan zou dit voor mij niet eens een vraag zijn. Mijn werkgever verplicht iedereen thuis te werken die de mogelijkheid heeft om zo er voor te zorgen dat de omgeving van onze locaties minder druk bezocht is en er minder risico is voor de mensen die helaas niet thuis kunnen werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Partner is verpleegkundige en zorgt as we speak voor het eerst voor Corona patienten.
Onze kids ( 5 maanden en 2,5 jaar ) gaan normaal naar Opa en Oma als wij werken. Opa en Oma zitten in een risico groep.
Kan ik op basis hiervan wanneer zij werkt thuiswerken verlangen?
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebben
Als jij kunt thuiswerken, was dat toch al de bedoeling. Vind dat je daar ook nog eens een verdomd goeie reden voor hebt, dus daar zou je toch met je baas uit moeten komen?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Partner is verpleegkundige en zorgt as we speak voor het eerst voor Corona patienten.
Onze kids ( 5 maanden en 2,5 jaar ) gaan normaal naar Opa en Oma als wij werken. Opa en Oma zitten in een risico groep.
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebben
Oef. Dat is dus voor de oudjes en mensen met zwakke gezondheid ook al geen optie meer?twitter:DBgirl_83 twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:47:53Eerste online bezorgmoment bij de AH is 28 maart.
Ik kan wel janken. Letterlijk. https://t.co/tZU6HcmgW7 reageer retweet
Klopt, maar dat is niet vanwege de warmte.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Singapore heeft het wel aardig onder controle in elk geval.
Je partner heeft een vitale functie.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
ja die zijn alleen maar aan het bidden ....... of oorlogvoerenquote:
Voor controlfreaks zijn het slechte tijden.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zit met een rode kop het nieuws te volgen. Bizar dit, het allerergste is dat niemand een inschatting kan maken van wat er gaat gebeuren. Wat een ramp.
Dan is die kop van het AD beetje overdrevenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als er echt een zwaardere variant rondwaart, dan zal dit hier ook niet lang meer duren.
Ik sinds storm Ciara. Kan ht niet uitleggen, het gevoel is nooit weggegaan. Geen fijn gevoel in ieder geval.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
Kheb al sinds een week of 2 een ander soort gevoel in m'n lichaam, vermoedelijk wegens dit virus.
Een soort gevoel van onzekerheid en vanzelfsprekendheid tegelijk.
Iemand anders vergelijkbaar?
Ja kan, dan zat het undercoverquote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef TLC het volgende:
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?
Waarom?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben voor het sluiten van alles behalve apotheken, supermarkten en postkantoren
Jup.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef TLC het volgende:
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?
Jaquote:
Dit dus, het lijkt me geen hogere wiskundequote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je partner heeft een vitale functie.
Opa en oma zijn op dit moment GEEN geschikte oppas.
Indien er geen andere optie is dan hoor jij inderdaad gewoon thuis te blijven voor de kinderen.
Als jij zelf niet in een vitale functie werkt kan jij thuisblijven voor de kinderen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Same here, minimale bezetting in case shit hits the fanquote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Als je thuis kunt werken dan zou dit voor mij niet eens een vraag zijn. Mijn werkgever verplicht iedereen thuis te werken die de mogelijkheid heeft om zo er voor te zorgen dat de omgeving van onze locaties minder druk bezocht is en er minder risico is voor de mensen die helaas niet thuis kunnen werken.
Ik zou de kinderen niet naar opa en oma laten gaan. Te meer omdat het niet uitgesloten is dat ze het virus stilletjes kunnen overdragen van je partner via hun naar opa en oma.
twitter:ragipsoylu twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:33:52UPDATE: Total number of Corona patients in Turkey is 18, per Turkish Health Minister.
• Seven people from the first case
• One from travel with Saudi Arabia
• Seven from travel with Europe
• Three from travel with US reageer retweet
We gaan eraan.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Voor controlfreaks zijn het slechte tijden.
Mijn zus houdt de kids al een paar dagen weg bij opa en oma en heeft ze ook uitgelegd waarom... ze willen niet eens meer naar opa en oma nuquote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Oma bleef aandringen dat ze "Echt wel kan oppassen"
Ik wil het niet hebben.
Alle normale winkels Inc winkelcentra en meubelboulevards zijn gewoon open jaquote:
Gewoon s'avonds een flinke rit maken met de auto (alleen).quote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja. Ik word een beetje depressief en moedeloos van te lang binnen zitten. En nu moet ik ook nog mega lang thuis werken.
Het eerste wel, het tweede niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
Kheb al sinds een week of 2 een ander soort gevoel in m'n lichaam, vermoedelijk wegens dit virus.
Een soort gevoel van onzekerheid en vanzelfsprekendheid tegelijk.
Iemand anders vergelijkbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |