abonnement Unibet Coolblue
pi_192058333
Ook al is de horeca nu gesloten, er zijn nog genoeg manieren om je geld uit te geven. Laat jij bijvoorbeeld die televisie of telefoon nu staan, omdat je onzeker bent? Of de hypotheek toch maar even niet oversluiten of überhaupt een huis kopen.

Ik zelf merk dat ik erg blij ben met mijn buffer. Ik kan nog een hele periode vooruit. Desondanks doe ik geen enkele aankoop meer, behalve dan het strikt noodzakelijke zoals voedsel en verzorging.
pi_192058366
Ik werk in de zorg, dus voorlopig geen tijd om geld uit te geven.
pi_192058370
Nee boeit mij helemaal niets.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_192058402
Wij hebben een bedrijf dat minder klandizie heeft dus de hand gaat op de knip.
Spoilers!
  zondag 15 maart 2020 @ 21:28:03 #5
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192058419
Ik zit voor 5k short. En wc-rollen had ik al in huis :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_192058490
Thuis zitten, thuis werken > geld dat vooral naar vaste lasten en boodschappen gaat.
De klaagbaak is een machine.
pi_192058500
De geldbuffer en voedselbuffer worden aangesproken..

altijd wel redelijk wat voedsel / drinken voorraad.. maar ook die is niet onuitputtelijk natuurlijk

geldbuffer gaat richting vaste lasten / boodschappen.. meer thuis betekend ook een groter energie verbruik ;o
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 21:33:11 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192058536
In deze tijden bespaar je juist geld: schappen in de supermarkt zijn toch leeg, restaurants en cafés zijn dicht, enz.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192058635
Ik heb echt geen idee waar ik mijn geld aan uit moet geven de komende maanden.

Misschien aandelen.

De afgelopen dagen vind ik het ook geen belangrijk onderwerp meer ook eigenlijk, terwijl ik er daarvoor best wel mee bezig was.
pi_192058640
Bespaar wel geld want geen kleding nodig als ik toch binnen zit, geen mogelijkheid tot dagjes weg en mocht er een lockdown komen kan ik het geld nergens uitgeven als de winkels dicht zijn.

Verder word mijn salaris wel uitbetaald want werkgever gaat niet omvallen nu. Buffer is prima, die van mijzelf minder maar mocht de nood echt hoog zijn dan zit ik in een goede familie die elkaar wel gaat helpen.
pi_192058694
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef wcborstel het volgende:
Ik werk in de zorg, dus voorlopig geen tijd om geld uit te geven.
Maar wel om te fukken
pi_192059519
Geld komt binnenkomt toch weer en thuis zitten doe ik al bijna 15 jaar lol lol lol
U MAD?
pi_192060045
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:24 schreef Confetti het volgende:
of überhaupt een huis kopen.
Net gedaan vlak voordat deze kutzooi begon. :'( !

Eigen huis deze week de verkoop in. Fingers crossed. Hopelijk vind ik nog een "het is maar een griepje"-roeper die gewoon een huis wil kopen voordat de boel in elkaar tieft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192060089
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Net gedaan vlak voordat deze kutzooi begon. :'( !

Eigen huis deze week de verkoop in. Fingers crossed. Hopelijk vind ik nog een "het is maar een griepje"-roeper die gewoon een huis wil kopen voordat de boel in elkaar tieft.
Owjee.
pi_192060105
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:45 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Owjee.
Dat kan je wel zeggen ja. Hope for the best, maar ik denk dat ik inmiddels beter prepare for the worst zegmaar ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 15 maart 2020 @ 22:47:51 #16
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_192060159
gewoon het zelfde als anders laat hem lekker in mijn broekzak zitten als ik weg gaat en af en toe me pinpas er uit halen als ik moet betalen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_192060190
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Net gedaan vlak voordat deze kutzooi begon. :'( !

Eigen huis deze week de verkoop in. Fingers crossed. Hopelijk vind ik nog een "het is maar een griepje"-roeper die gewoon een huis wil kopen voordat de boel in elkaar tieft.
Ik zou als koper deze shitstorm afwachten, grote kans dat de woningmarkt volledig gaat instorten.
pi_192060206
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Net gedaan vlak voordat deze kutzooi begon. :'( !

Eigen huis deze week de verkoop in. Fingers crossed. Hopelijk vind ik nog een "het is maar een griepje"-roeper die gewoon een huis wil kopen voordat de boel in elkaar tieft.
Leef nog steeds met je mee vosss. Sterkte.
pi_192060249
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Leef nog steeds met je mee vosss. Sterkte.
Dankje, wordt gewaardeerd. Hopelijk staan we op Funda voordat we een full lockdown krijgen. Er zijn altijd wel mensen te vinden voor een huis en zooo snel zal de markt ook niet instorten neem ik aan.

Bovendien zit er wel wat rek in mocht nood aan de man zijn zegmaar voordat het echt problematisch wordt. We zien wel. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192060289
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen ja. Hope for the best, maar ik denk dat ik inmiddels beter prepare for the worst zegmaar ;(
Je hebt wel een neus voor precies op de verkeerde tijd kopen.
pi_192060310
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Je hebt wel een neus voor precies op de verkeerde tijd kopen.
Nouja ons nieuwe huis is wel perfect! En 30K goedkoper als waar we ons huidige voor verkopen. Althans dat was tot een paar weken terug geen enkel probleem geweest. Nu valt het maar te bezien.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192060463
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja ons nieuwe huis is wel perfect! En 30K goedkoper als waar we ons huidige voor verkopen. Althans dat was tot een paar weken terug geen enkel probleem geweest. Nu valt het maar te bezien.
Op zich zijn er ook heleboel mensen met veel tijd nu om huizen te kijken.
pi_192060523
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Op zich zijn er ook heleboel mensen met veel tijd nu om huizen te kijken.
Jep en de rente is ook zakkende en staat al historisch laag. Dus op zich denk ik dat het wel goed komt hoor. Ook als we bv vanaf komend weekend 2 maanden in full lockdown zouden zitten.

Dan heb ik daarna nog altijd een aantal maanden over voordat we verhuizen dus wat dat aangaat is de tijdsdruk er niet en ik geloof er ook niet heel hard in dat huizen die nu 350K doen over 2 maanden nog maar 250K. Dus zo een vaart zal het allemaal niet lopen. Hou ik mezelf dan maar voor. Spannende tijden in elk geval :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192060583
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Jep en de rente is ook zakkende en staat al historisch laag. Dus op zich denk ik dat het wel goed komt hoor. Ook als we bv vanaf komend weekend 2 maanden in full lockdown zouden zitten.

Dan heb ik daarna nog altijd een aantal maanden over voordat we verhuizen dus wat dat aangaat is de tijdsdruk er niet en ik geloof er ook niet heel hard in dat huizen die nu 350K doen over 2 maanden nog maar 250K. Dus zo een vaart zal het allemaal niet lopen. Hou ik mezelf dan maar voor. Spannende tijden in elk geval :)
Wanneer er veel oudjes met huis omvallen komen die pas over ruim een half jaar op de markt.
pi_192060588
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:05 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Wanneer er veel oudjes met huis omvallen komen die pas over ruim een half jaar op de markt.
Daarom.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')