abonnement Unibet Coolblue
pi_192285788
Ik had vorige maand nog bijna 160 km gelopen, deze maand nog maar 35 km.
Hopelijk gaat de hooikoortsmedicatie wat doen.
Verder ben ik momenteel zelf een zombie, maar dat komt gewoon door de nachtdiensten.
pi_192287656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had vorige maand nog bijna 160 km gelopen, deze maand nog maar 35 km.
Hopelijk gaat de hooikoortsmedicatie wat doen.
Verder ben ik momenteel zelf een zombie, maar dat komt gewoon door de nachtdiensten.
Probleem met hooikoorts is nu ook dat behalve de hooikoorts zelf door het gesnotter iedereen meteen je aankijkt als je buiten bent :P
  donderdag 26 maart 2020 @ 19:51:12 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_192291824
ok, dag 1 van de total lockdown zit er op...net begonnen aan dag 2.
Gelukkig heb ik een heel groot erf waarop ik rondjes kan rennen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 26 maart 2020 @ 20:03:45 #254
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_192292139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
ok, dag 1 van de total lockdown zit er op...net begonnen aan dag 2.
Gelukkig heb ik een heel groot erf waarop ik rondjes kan rennen
Dat helpt...hoe groot is groot?
En hoe zit het nu met je ambities en je schema?
F means you're fucked
  donderdag 26 maart 2020 @ 20:28:10 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_192292731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat helpt...hoe groot is groot?
En hoe zit het nu met je ambities en je schema?
een rondje om het erf is 500 meter.
Wat betreft de ambities, dat hangt natuurlijk nog in de lucht, maar het is eerlijk gezegd niet makkelijk om gemotiveerd te blijven als je niet weet waar je aan toe bent. Ik probeer toch mijn kilometers te maken, alleen heb ik het tot nader order een beetje terug geschroefd naar 50-60km per week.
Dat zeggende, als het sein "clear" gegeven wordt in augustus, dan ga ik heen, dus ik blijf gewoon rustig door trainen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 27 maart 2020 @ 02:47:52 #256
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_192297323
Vanaf zondag mag ik niet meer hardlopen. Op Aruba gaat een zgn shelter in place in werking, wat neerkomt op een lockdown. Je mag alleen naar buiten voor boodschappen en medicijnen en voor de rest mag je de straat niet op. Snel nog even een rondje lopen voor die tijd en wellicht dat ik maar een 10km ga proberen aan te tikken op zaterdag.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 07:07:19 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_192297781
Meh, niet fijn...

Hier mag het nog wel, maar het voelt wel alsof je iets aan het doen bent wat niet mag...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_192298348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een rondje om het erf is 500 meter.
Wat betreft de ambities, dat hangt natuurlijk nog in de lucht, maar het is eerlijk gezegd niet makkelijk om gemotiveerd te blijven als je niet weet waar je aan toe bent. Ik probeer toch mijn kilometers te maken, alleen heb ik het tot nader order een beetje terug geschroefd naar 50-60km per week.
Dat zeggende, als het sein "clear" gegeven wordt in augustus, dan ga ik heen, dus ik blijf gewoon rustig door trainen.
Kijk op strava (en instagram) eens bij The Geek Runner, hij woont in Denemarken. Zijn rondje is 93 meter. Hij heeft gisteren 2 km op deze manier gelopen.
De dag ervoor 4,1 en 1,9 km.
pi_192298967
Toch al een paar runs last van m'n kuitspier. Eerst leek het op beginnende kramp. Toch doorgelopen telkens. Heb 't gevoel dat de spier nu nogal stijf is.
Wat zijn jullie ervaringen met foam rollen? Ik rek en strek altijd na afloop en als het nodig is masseer ik sommige spieren na het lopen. Maar dat werkt deze keer niet, vandaar m'n twijfel om zo'n foam rol te kopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:45:51 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_192299215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een rondje om het erf is 500 meter.
Wat betreft de ambities, dat hangt natuurlijk nog in de lucht, maar het is eerlijk gezegd niet makkelijk om gemotiveerd te blijven als je niet weet waar je aan toe bent. Ik probeer toch mijn kilometers te maken, alleen heb ik het tot nader order een beetje terug geschroefd naar 50-60km per week.
Dat zeggende, als het sein "clear" gegeven wordt in augustus, dan ga ik heen, dus ik blijf gewoon rustig door trainen.
Ik kan me voorstellen dat de motivatie lastig te behouden is als je niet zeker weet of je race doorgaat... Hang in there!
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 maart 2020 @ 10:07:16 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192299474
Ik blijf zelf gewoon trainen met het oog op de halve marathon van Amersfoort. Liever wel getraind en dan hebben dat het niet door gaat dan dat het toch door kan gaan (kleine kans natuurlijk) en ik niet getraind ben :P

Als het niet door kan gaan ben ik dan wel getraind voor een alternatief, er zal ooit wel iets door kunnen gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 27 maart 2020 @ 11:01:52 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192300059
Gisteren weer 5,5km gelopen. Was heerlijk, incl. stukje over de heide.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 27 maart 2020 @ 11:19:47 #263
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_192300294
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch al een paar runs last van m'n kuitspier. Eerst leek het op beginnende kramp. Toch doorgelopen telkens. Heb 't gevoel dat de spier nu nogal stijf is.
Wat zijn jullie ervaringen met foam rollen? Ik rek en strek altijd na afloop en als het nodig is masseer ik sommige spieren na het lopen. Maar dat werkt deze keer niet, vandaar m'n twijfel om zo'n foam rol te kopen.
Heb een keer een soort mini-clinic gehad, een dik profiel erop is onnodig martelen, en op de juiste manier kan het goed helpen om de spieren wat losser te maken en wat meer rek te creėren. Die clinic was van Blackroll, ze hadden ook een app met instructiefilmpjes geloof ik, maar dat zal op youtube ook genoeg te vinden zijn.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Forum Admin vrijdag 27 maart 2020 @ 12:28:56 #264
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_192301200
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch al een paar runs last van m'n kuitspier. Eerst leek het op beginnende kramp. Toch doorgelopen telkens. Heb 't gevoel dat de spier nu nogal stijf is.
Wat zijn jullie ervaringen met foam rollen? Ik rek en strek altijd na afloop en als het nodig is masseer ik sommige spieren na het lopen. Maar dat werkt deze keer niet, vandaar m'n twijfel om zo'n foam rol te kopen.
Ik heb er 1 en je moet wel van zelfkastijding houden, maar het maakt de boel wel los.

Een andere tip is een tennisbal proberen. Die tip kreeg ik van iemand anders, maar ik heb geen tennisbal, dus weet niet of het werkt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 13:25:33 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192302053
Het is wel zinvol als je stijve spieren hebt; het maakt de boel weer los. Ik heb een tijdje echt knopen in mijn knieholte gehad (pes anserinus blessure) en de foamroller verlichtte toen. IK heb hem op dit moment niet nodig, maar mocht ik weer lange duurlopen gaan doen, dan is-ie weer nuttig.

Tennisbal, massagebal (3,99 bij Decathlon) of appel werkt ook door hard op de spieren te drukken en een soort ronddraaiende beweging te maken. Zo maak je de spieren ook los.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 27 maart 2020 @ 16:07:20 #266
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_192304511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 07:07 schreef Guppy het volgende:
Meh, niet fijn...

Hier mag het nog wel, maar het voelt wel alsof je iets aan het doen bent wat niet mag...
Ik lees via de nos.nl dat je nog wel naar buiten mag voor lichaamsbeweging. De pers op Aruba boycot persconferenties, dus het is "grappig" dat ik dit soort nieuws uit de buitenlandse pers te zien krijg.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_192306054
Het mag ook inderdaad wel, maar het is even zoeken naar een plek en tijd waar je de minste mensen tegenkomt.
Voorlopig kom ik mijn huis nog even niet uit, maar ik hoop dinsdag weer een beetje te kunnen hobbelen.

Denk je dat je de Balijbrug overleefd heb, kun je alsnog een week niet lopen. :{
pi_192307693
Zo zie je maar, de Balijbrug is het echte werk. Nu mag je jezelf hardloper noemen. Toch opmerkelijk dat jij een paar weken terug nog probleemloos 60 km in een weekend liep en na afloop van de Balijburg gestrekt ging en een week ziek bleef.

Ik heb vanmiddag een rondje gelopen. Was niet te doen. Meestal zijn mensen wel met z'n tweeėn op de fiets of wandelend, maar ze nemen het hele pad in beslag doordat ze naast elkaar lopen/fietsen.

Verder: NIEMAND werkt meer op vrijdag. NIEMAND.
(En hetzelfde geldt voor woensdag)
  vrijdag 27 maart 2020 @ 19:29:48 #269
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_192307766
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo zie je maar, de Balijbrug is het echte werk. Nu mag je jezelf hardloper noemen. Toch opmerkelijk dat jij een paar weken terug nog probleemloos 60 km in een weekend liep en na afloop van de Balijburg gestrekt ging en een week ziek bleef.

Ik heb vanmiddag een rondje gelopen. Was niet te doen. Meestal zijn mensen wel met z'n tweeėn op de fiets of wandelend, maar ze nemen het hele pad in beslag doordat ze naast elkaar lopen/fietsen.

Verder: NIEMAND werkt meer op vrijdag. NIEMAND.
(En hetzelfde geldt voor woensdag)
Ik had hier thuis toch een hard werkende vrouw hoor O+

Zelf werk ik geen enkele dag meer trouwens. Waardeloze tijd om te solliciteren op een normale baan ook...
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 maart 2020 @ 19:45:21 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192308117
10km vandaag en daarmee voor het eerst in mijn leven de grens van 100km in een maand gepasseerd *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192308658
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:19 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Heb een keer een soort mini-clinic gehad, een dik profiel erop is onnodig martelen, en op de juiste manier kan het goed helpen om de spieren wat losser te maken en wat meer rek te creėren. Die clinic was van Blackroll, ze hadden ook een app met instructiefilmpjes geloof ik, maar dat zal op youtube ook genoeg te vinden zijn.
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:28 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik heb er 1 en je moet wel van zelfkastijding houden, maar het maakt de boel wel los.

Een andere tip is een tennisbal proberen. Die tip kreeg ik van iemand anders, maar ik heb geen tennisbal, dus weet niet of het werkt.
Is die pijn, afgezien van het losmaken van de spieren, niet slecht voor je? Ik deed het in de sportschool wel eens en dan staat het huilen op sommige plekken nader dan het lachen :')
Maar dat hoort dus als je er onervaren mee bent?
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 20:11:38 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_192308725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik lees via de nos.nl dat je nog wel naar buiten mag voor lichaamsbeweging. De pers op Aruba boycot persconferenties, dus het is "grappig" dat ik dit soort nieuws uit de buitenlandse pers te zien krijg.
Maar "mag" het dan ook niet meer op Aruba? Buiten om te sporten?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 maart 2020 @ 20:33:18 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192309225
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Is die pijn, afgezien van het losmaken van de spieren, niet slecht voor je? Ik deed het in de sportschool wel eens en dan staat het huilen op sommige plekken nader dan het lachen :')
Maar dat hoort dus als je er onervaren mee bent?
M'n vriendin ligt als ze hier is regelmatig bijna te janken als ze over de roller gaat, maar keer op keer voelen haar benen (die vooral) de dag erna een heel stuk beter en soepeler dan als ze het niet doet. Die is profsporter én heeft een studie rondom het hele trainingsgebeuren en dergelijken afgerond, dus het zal wel horen, denk ik dan :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192309805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik had hier thuis toch een hard werkende vrouw hoor O+

Zelf werk ik geen enkele dag meer trouwens. Waardeloze tijd om te solliciteren op een normale baan ook...
Als docent? Ik hoop echt dat ze kinderen nog wel naar school gaan laten gaan dit schooljaar...

De reguliere arbeidsmarkt staat wel een beetje op pauze. Grote bedrijven en overheden gaan nog wel gewoon door, maar gesprekken voeren is een beetje lastig. Na een FaceTime-gesprek en een telefoontje mag ik binnenkort eventueel nieuwe teamleden gaan ontmoeten via Skype of Teams. Als het allemaal doorgaat ben ik wel benieuwd of m’n hele aanstelling virtueel gaat gaan, dat zou wel raar zijn.

Ik werk nu nog wel “gewoon” van maandag t/m donderdag, maar wel thuis en wel wat meer verspreid over de dag zodat ik op willekeurige tijden kan sporten :P Dat gaat wel lekker nu. Hopelijk mogen we wel snel weer op de baan trainen, want had net m’n spikes uit het vet gehaald. Al is de hele competitie geannuleerd, dus waar doe je het dan nog voor...
  vrijdag 27 maart 2020 @ 21:00:24 #275
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_192309904
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]


[..]

Is die pijn, afgezien van het losmaken van de spieren, niet slecht voor je? Ik deed het in de sportschool wel eens en dan staat het huilen op sommige plekken nader dan het lachen :')
Maar dat hoort dus als je er onervaren mee bent?
Je hebt ze in verschillende hardheid ook. Wat ik vooral onthouden heb is dat je geen noppen/profiel erop hoeft te hebben, en je hebt ook iets zachtere rollen, speciaal voor de mietjes :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')