is 8/10 al zeer goed?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer dan prima
Zeer goede film. 8/10
quote:Het ís ook heel groots hoor. Veel mensen zien dat nog niet, of willen er nog niet aan. Het doet ook rare dingen met mij. Ik schreef laatst ergens "God help us all", terwijl ik atheïst ben.![]()
Ja, eens wel. Het plot was niet eens zo boeiend, maar de manier waarop alles in beeld werd gebracht was erg indrukwekkend!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meer dan prima
Zeer goede film. 8/10
Ik heb dit overwogen maar toch niet gedaan!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens wel. Het plot was niet eens zo boeiend, maar de manier waarop alles in beeld werd gebracht was erg indrukwekkend!
Voor meer filmreviews, volg me op Moviemeter!
JAAAAAA KAMPIOENEN!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef JanCees het volgende:
lol
wist niet meer dat ooijer toen gespeeld had
triest
Dat je het uberhaupt overwogen hebt vind ik al fijn!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb dit overwogen maar toch niet gedaan!
In paddestoelen en havermout zitten stoffen die je immuunsysteem meer in stelling brengenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Hopelijk zit daar wat anti-Coronastoffen in.
In mijn banaan welquote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Ik hoop het voor je!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Jammer dat dat niet bij al je posts gebeurt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik had net een post geplaatst maar kreeg 503 error
Laat dan maar @:danny
Nee, wel Onanastoffen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een banaan.
Je moederquote:Op zondag 15 maart 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet bij al je posts gebeurt.
Hij zou net wat beter zijn geweest als de doos aan die donkere speler erachter werd meegegevenquote:
Dat is racisme.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zou net wat beter zijn geweest als de doos aan die donkere speler erachter werd meegegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |