quote:2 MINUTEN GELEDEN
Alle scholen dicht in strijd tegen corona
Alle scholen in Nederland blijven vanaf morgen dicht, om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Dat heeft het kabinet besloten na overleg met de organisaties in het onderwijs, bevestigen bronnen aan de NOS.
Meer details worden bekendgemaakt op een persconferentie die rond 17.00 uur begint.
twitter:HansTenk twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:46:09@zorgenzo Zo te zien heeft een Franse minister dit getwitterd. Hij adviseert te beperken tot paracetamol omdat Franse artsen hebben gemeld dat jonge mensen met het coronavirus op de IC zijn beland nadat zij ontstekingsremmers hebben genomen aan het begin van de ziekte reageer retweet
Ontstekingsremmers is toch o.a. ibuprofen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie ook paracetamol gehamsterd?
http://www.nco.nl/artikel(...)an-nederland-1005916twitter:HansTenk twitterde op zondag 15-03-2020 om 15:46:09@:zorgenzo Zo te zien heeft een Franse minister dit getwitterd. Hij adviseert te beperken tot paracetamol omdat Franse artsen hebben gemeld dat jonge mensen met het coronavirus op de IC zijn beland nadat zij ontstekingsremmers hebben genomen aan het begin van de ziekte reageer retweet
jaquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ontstekingsremmers is toch o.a. ibuprofen?
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje de kleine variant van WW2 dit, zo voelt het iig.
En de horeca.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
INSIDE INFORMATIE
Scholen gaan sluiten.
Godverdomme, dit kan niet.quote:
COR dichtgooienquote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In ieder geval niet KLB dicht gooien, straks komen die tokkies weer hier
bohh topshowquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
COR dichtgooien
Heerlijke chaos breekt dan uit
NPO2 komt het denk ikquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef fetX het volgende:
Ik zit nu te kijken naar Erben Wennemars.
Ik krijg liever corona denk ik.
juist niet toch vanwege overbevolking?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Planeet Aarde heeft een groot probleem.
Zolang er nog mensen rondlopen op de aarde heeft de planeet een groot probleem.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
juist niet toch vanwege overbevolking?
Ga jij lekker dun worden nu of ben je een endo?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Sportscholen waarschijnlijk ook dicht
Toch blij dat ik gisteren en vandaag nog even gegaan ben
cc: @:kapiteintje
En jij @onlogisch ?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Sportscholen waarschijnlijk ook dicht
Toch blij dat ik gisteren en vandaag nog even gegaan ben
cc: @:kapiteintje
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die had gisteren al een flinke workout achter de rugquote:
Dit krijg je er nou van als je vleermuizen gaat frituren.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |