abonnement Unibet Coolblue
pi_192064412
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit inderdaad
Jouw onderbuik heeft hier een probleem.
De Chinezen zijn juist heel hygiënisch met wassen en douchen en zo, kan ik jou uit eigen ervaring vertellen.
Plus wat ze koken, wordt ontzettend goed eerst op temperatuur gebracht. Praktisch alles wordt gekookt in China, in tegenstelling tot hier.
pi_192066334
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:58 schreef civspeler het volgende:

[..]

Waarom? Wat is precies je probleem?
Heel land platgooien met dat idiote gereis.
  maandag 16 maart 2020 @ 09:41:10 #28
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_192066465
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In India is geen enkele zieke in Afrika ook haast niet
Nee tuurlijk niet. Daar hebben ze ook echt superveel van die testkits :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Maikuuul op 16-03-2020 10:20:29 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 16 maart 2020 @ 09:52:04 #29
476281 Butjekef
Put met keren
pi_192066678
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ja wat heeft China het toch allemaal goed voor elkaar :')
Dit ja. Is er al een topic waar ik China kan bedanken voor het creëren van het virus?
  maandag 16 maart 2020 @ 09:53:22 #30
476281 Butjekef
Put met keren
pi_192066706
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jouw onderbuik heeft hier een probleem.
De Chinezen zijn juist heel hygiënisch met wassen en douchen en zo, kan ik jou uit eigen ervaring vertellen.
Plus wat ze koken, wordt ontzettend goed eerst op temperatuur gebracht. Praktisch alles wordt gekookt in China, in tegenstelling tot hier.
Vandaar dat ik altijd in het vliegtuig terug van China naar huis op 10km hoogte aan de sproeipoep zit.
pi_192068970
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:53 schreef Butjekef het volgende:

[..]

Vandaar dat ik altijd in het vliegtuig terug van China naar huis op 10km hoogte aan de sproeipoep zit.
Dat komt omdat jouw lichaam niets kan hebben
  maandag 16 maart 2020 @ 12:14:37 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192069226
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jouw onderbuik heeft hier een probleem.
De Chinezen zijn juist heel hygiënisch met wassen en douchen en zo, kan ik jou uit eigen ervaring vertellen.
Plus wat ze koken, wordt ontzettend goed eerst op temperatuur gebracht. Praktisch alles wordt gekookt in China, in tegenstelling tot hier.
Die markten zijn fucking goor a mattie :')

En een gemiddeld Chinees restaurant is best eh.. tsja.. wat zullen we zeggen.
pi_192069315
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die markten zijn fucking goor a mattie :')

En een gemiddeld Chinees restaurant is best eh.. tsja.. wat zullen we zeggen.
Lekker met z'n allen op straat uit dezelfde pan vreten. Ja, mijn twee weken in China zal ik nooit meer vergeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 maart 2020 @ 14:47:36 #34
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_192072348
Hahahaha ik weet nog wel in het begin dat iedereen aan het mopperen was over het wanbeleid in China jegens dit virus.

Staan wij even mooi te kijken hier in Europa. Met onze 'democratie' :')
pi_192072459
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lekker met z'n allen op straat uit dezelfde pan vreten. Ja, mijn twee weken in China zal ik nooit meer vergeten.
Waar in China ben je geweest dan? Xinjiang ofzo?
Totaal aantal coronadoden in heel China in de afgelopen 3 maanden: 3100
Totaal aantal griepdoden in Nederland in de winter van 2017/2018: 9400
Shut da bona, gimme a cool corona!
pi_192072663
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:47 schreef YoungDriller het volgende:
Hahahaha ik weet nog wel in het begin dat iedereen aan het mopperen was over het wanbeleid in China jegens dit virus.

Staan wij even mooi te kijken hier in Europa. Met onze 'democratie' :')
In onze 'democratie' (geen idee waarom je er zo'n hekel aan lijkt te hebben, als we hem niet hadden zou jij er met een afwijkende mening nog het meeste last van hebben) duurt het net als in alle andere landen op de planeet gewoon de periode van de incubatietijd voordat je effecten gaat zien van enige maatregelen die we nemen. De daling in het aantal nieuwe gevallen komt dus pas over een paar weken. Dat is nu bijvoorbeeld al te zien in Lodi, de stad in Italie die als eerste getroffen is en ook als een van de eerste in lockdown ging.

Sowieso zou deze crisis bij lange na niet zo ernstig zijn geweest als China er niet in de beginfase zo'n teringzooi van had gemaakt. De eerste besmettingen waren er medio november en het heeft gewoon tot fucking nieuwjaar geduurd voordat de Chinezen überhaupt al durfden toe te geven dat er misschien wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn :'). En zelfs het ontstaan van het virus kun je ze in zekere mate aanrekenen. Er is een hele goede reden waarom de rest van de planeet geen markten heeft waarin ze elke mogelijke diersoort die er maar bestaat in krappe kooitjes bij elkaar smijten, het is bijna niet mogelijk om een betere omgeving te creëren waarin dit soort virussen zich kunnen ontwikkelen.
pi_192072723
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef civspeler het volgende:

[..]

Waar in China ben je geweest dan? Xinjiang ofzo?
Peking, Xi'an en Chengdu.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192072739
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Peking, Xi'an en Chengdu.
Precies de verkeerde plekken :')
Totaal aantal coronadoden in heel China in de afgelopen 3 maanden: 3100
Totaal aantal griepdoden in Nederland in de winter van 2017/2018: 9400
Shut da bona, gimme a cool corona!
pi_192073249
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef civspeler het volgende:

[..]

Precies de verkeerde plekken :')
Geen idee. Reis werd mij gratis aangeboden en ik heb mij er prima vermaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192073284
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee. Reis werd mij gratis aangeboden en ik heb mij er prima vermaakt.
Dan is het wel chill ja.
Totaal aantal coronadoden in heel China in de afgelopen 3 maanden: 3100
Totaal aantal griepdoden in Nederland in de winter van 2017/2018: 9400
Shut da bona, gimme a cool corona!
  maandag 16 maart 2020 @ 16:30:27 #41
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_192074537
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

In onze 'democratie' (geen idee waarom je er zo'n hekel aan lijkt te hebben, als we hem niet hadden zou jij er met een afwijkende mening nog het meeste last van hebben) duurt het net als in alle andere landen op de planeet gewoon de periode van de incubatietijd voordat je effecten gaat zien van enige maatregelen die we nemen. De daling in het aantal nieuwe gevallen komt dus pas over een paar weken. Dat is nu bijvoorbeeld al te zien in Lodi, de stad in Italie die als eerste getroffen is en ook als een van de eerste in lockdown ging.

Sowieso zou deze crisis bij lange na niet zo ernstig zijn geweest als China er niet in de beginfase zo'n teringzooi van had gemaakt. De eerste besmettingen waren er medio november en het heeft gewoon tot fucking nieuwjaar geduurd voordat de Chinezen überhaupt al durfden toe te geven dat er misschien wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn :'). En zelfs het ontstaan van het virus kun je ze in zekere mate aanrekenen. Er is een hele goede reden waarom de rest van de planeet geen markten heeft waarin ze elke mogelijke diersoort die er maar bestaat in krappe kooitjes bij elkaar smijten, het is bijna niet mogelijk om een betere omgeving te creëren waarin dit soort virussen zich kunnen ontwikkelen.
Ik begrijp dat mensen met een afwijkende mening voor jou nogal gevoelig liggen voor je. Dat spijt me voor je. :)

Wij weten echter al ruim 2 maanden van dit virus, het is al ruim aantal weken aanwezig in Europa en we handelen, als puntje bij paaltje komt, een stuk minder drastisch en effectief. Onze minister van volksgezondheid weet niet eens hoe Singapore/Zuid-Korea het virus succesvol aanpakt. Kijken naar hoe China het doet is al helemaal een no-no om politieke redenen.

En ja, deze arrogantie is zeker geworteld het superioriteitsgevoel van zekere politici in deze democratie. Dat, en het feit dat een politicus de afweging maakt m.b.t. tot wat goed is voor de bevolking, of zijn carriere. Feit wil dat over het algemeen voor het laatste gekozen wordt.

De smoesjes die ook gebruikt worden om het land open te houden zijn te triest voor woorden. :N
  maandag 16 maart 2020 @ 16:39:56 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192074738
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

In onze 'democratie' (geen idee waarom je er zo'n hekel aan lijkt te hebben, als we hem niet hadden zou jij er met een afwijkende mening nog het meeste last van hebben) duurt het net als in alle andere landen op de planeet gewoon de periode van de incubatietijd voordat je effecten gaat zien van enige maatregelen die we nemen. De daling in het aantal nieuwe gevallen komt dus pas over een paar weken. Dat is nu bijvoorbeeld al te zien in Lodi, de stad in Italie die als eerste getroffen is en ook als een van de eerste in lockdown ging.

Sowieso zou deze crisis bij lange na niet zo ernstig zijn geweest als China er niet in de beginfase zo'n teringzooi van had gemaakt. De eerste besmettingen waren er medio november en het heeft gewoon tot fucking nieuwjaar geduurd voordat de Chinezen überhaupt al durfden toe te geven dat er misschien wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn :'). En zelfs het ontstaan van het virus kun je ze in zekere mate aanrekenen. Er is een hele goede reden waarom de rest van de planeet geen markten heeft waarin ze elke mogelijke diersoort die er maar bestaat in krappe kooitjes bij elkaar smijten, het is bijna niet mogelijk om een betere omgeving te creëren waarin dit soort virussen zich kunnen ontwikkelen.
Medio november al uitgebroken? Zou ook eigenlijk best kunnen ja, aangezien het eerste officieel geregistreerde geval op 1 december was, volgens mij. In Spanje schijnt op 13 feb al iemand te zijn overleden die achteraf ook Covid bleek te hebben. Dus daar was het waarschijnlijk zeker eind januari ook al.
  maandag 16 maart 2020 @ 23:13:12 #43
476281 Butjekef
Put met keren
pi_192084145
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dat komt omdat jouw lichaam niets kan hebben
Nee. Dat komt omdat China als het om, onder andere, hygiene gaat een vies derdewereldland is. India is een goede tweede.
  maandag 16 maart 2020 @ 23:16:30 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192084213
Ja, maar wat nu verder dan? Stel dat wij herd immunity opbouwen en China niet. Dan komt er iedere maand toch iemand binnen met corona en moeten ze wéér in lockdown.
Ze lossen het probleem niet op, ze schuiven het slechts voor zich uit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_192085524
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jouw onderbuik heeft hier een probleem.
De Chinezen zijn juist heel hygiënisch met wassen en douchen en zo, kan ik jou uit eigen ervaring vertellen.
Plus wat ze koken, wordt ontzettend goed eerst op temperatuur gebracht. Praktisch alles wordt gekookt in China, in tegenstelling tot hier.
Hahaha, meest smerige volk op aarde.
pi_192087114
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Ja die smerige Chinezen hebben sowieso een sterke weerstand, krijg je ervan als je niet aan hygiëne doet en alles wat beweegt levend in je bakkes stopt.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 23:13 schreef Butjekef het volgende:

[..]

Nee. Dat komt omdat China als het om, onder andere, hygiene gaat een vies derdewereldland is. India is een goede tweede.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 00:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hahaha, meest smerige volk op aarde.
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:52 schreef Butjekef het volgende:

[..]

Dit ja. Is er al een topic waar ik China kan bedanken voor het creëren van het virus?
Ja hier *O* of op China Shop van het Fokforum. 8)7
Oneerlijk om de schuld bij China te leggen. Europa kiest er zelf voor om NIKS meer in eigen land te maken en alle spullen uit China te halen. Niemand verplicht hun daartoe. Westerse regeringen zijn groot voorstander van allemaal heen en weer gereis van mensen en goederen, globalisatie en stimuleren met hun beleid enkel de grote multinationals en productie overzee.
Daarom moeten wij niet de schuld bij anderen zoeken. Het was en is ons eigen stomme beleid.
Mede daarom wil ik de Chinese overheid hierbij bedanken voor haar effectieve bestrijding van het coronavirus. Welke Fokkers doen mee? :B
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192087480
Maatregelen zoals in China zullen hier nooit geaccepteerd worden. Dat is einde politieke carrière.
pi_192087636
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dat komt omdat jouw lichaam niets kan hebben
Precies, nooit aan de race geweest in China. In India daarentegen. :{w
  dinsdag 17 maart 2020 @ 08:14:09 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192088201
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:30 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik begrijp dat mensen met een afwijkende mening voor jou nogal gevoelig liggen voor je. Dat spijt me voor je. :)
In China was je al lang hardhandig de mond gesnoerd om jouw afwijkende mening. Dat is het punt dat hij wil maken.

quote:
Wij weten echter al ruim 2 maanden van dit virus, het is al ruim aantal weken aanwezig in Europa en we handelen, als puntje bij paaltje komt, een stuk minder drastisch en effectief. Onze minister van volksgezondheid weet niet eens hoe Singapore/Zuid-Korea het virus succesvol aanpakt. Kijken naar hoe China het doet is al helemaal een no-no om politieke redenen.

En ja, deze arrogantie is zeker geworteld het superioriteitsgevoel van zekere politici in deze democratie. Dat, en het feit dat een politicus de afweging maakt m.b.t. tot wat goed is voor de bevolking, of zijn carriere. Feit wil dat over het algemeen voor het laatste gekozen wordt.

De smoesjes die ook gebruikt worden om het land open te houden zijn te triest voor woorden. :N
China heeft dit helemaal niet opgelost. Dat virus blijft terugkomen omdat niemand resistent is.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 08:19:18 #50
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_192088281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 05:10 schreef paulgo het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Ja hier *O* of op China Shop van het Fokforum. 8)7
Oneerlijk om de schuld bij China te leggen. Europa kiest er zelf voor om NIKS meer in eigen land te maken en alle spullen uit China te halen. Niemand verplicht hun daartoe. Westerse regeringen zijn groot voorstander van allemaal heen en weer gereis van mensen en goederen, globalisatie en stimuleren met hun beleid enkel de grote multinationals en productie overzee.
Daarom moeten wij niet de schuld bij anderen zoeken. Het was en is ons eigen stomme beleid.
Mede daarom wil ik de Chinese overheid hierbij bedanken voor haar effectieve bestrijding van het coronavirus. Welke Fokkers doen mee? :B
Die hele schuldvraag is dan ook veel te kort door de bocht.

Er van uitgaand dat er geen geheime dienst bezig was met een superwapen, kun je stellen dat er geen vooropgezet plan was. Dit overkomt ons gewoon. En aangezien één op de 5 mensen Chinees is, is de kans sowieso groot dat juist in dat land zoiets ontspringt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')